Toro Rosso se přechod na motory Ferrari prodražuje

iM2, 27. ledna 2016, 22:40 Google+

Ve Faenze museli zvýšit svoje personální stavy kvůli tomu, že není jasné, které převodovky bude italský tým v roce 2016 využívat, a také kvůli tomu, že po změně pohonných agregátů už nemohou tak těsně spolupracovat s Red Bullem v některých oblastech, což je stojí nemalou sumu peněz.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toro Rosso bude muset letos vydat více peněz

Toro Rosso bude muset letos vydat více peněz | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Toro Rosso muselo v důsledku rozchodu s Renaultem, svým dosavadním dodavatelem pohonných agregátů, navýšit personální stavy v továrně ve Faenze. Týmový šéf, Franz Tost, pro 'Autosprint' řekl, že juniorský tým Red Bullu musí do března operovat ve svém týmovém sídle a v aerodynamickém tunelu Red Bullu v Milton Keynes se 480 místo s 380 zaměstnanci, aby auto pro sezonu 2016 stihli řádně připravit.

"Jsem optimistický," řekl Franz Tost ohledně budoucích plánů. Rakušan by si sice přál více času, ale díky pozdějšímu začátku zimních testů než v roce 2015 a zkušenému technickému personálu je optimistický. Trnem v oku mu ale je fakt, že jeho tým bude spoléhat na jiné pohonné jednotky než sesterský tým. Přitom před lety při přechodu na motory Renault bylo argumentováno synergií, která vznikne, když budou obě stáje používat stejné agregáty. 

img-responsive

Hoši, mít jiný motor než Red Bull není žádná sranda | foto: Red Bull Content Pool

"V oblasti hydrauliky jsme spolupracovali, teď si musíme dělat všechno sami." Tost by z dlouhodobého hlediska rád viděl ve svých vozech stejné pohonné jednotky, jaké budou i v Red Bullech. "Vydáváme na to hodně peněz, s větší spoluprácí bychom mohli více uspořit," říká Tost.

Toro Rosso si také staví svoje vlastní převodovky. Logická volba byl jejich odběr od Ferrari, avšak jejich komponenty se už nacházely ve stádiu vývoje, když se podepsala smlouva s Ferrari. Jestli ale budou tyto převodovky opravdu nasazeny, to je zatím ve hvězdách. "Pokud budou převodovky Ferrari spolehlivější, prospěšnější a výhodnější, tak je nasadíme," zakončil Tost. 

Vytisknout

Diskuze: Toro Rosso se přechod na motory Ferrari prodražuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton na trati za deště

Proč se testu mokrých pneumatik nezúčastnil Mercedes?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

  2. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

  6. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud