"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

PH, 20. května 2024, 09:00 Google+

Italská stáj do Imoly dovezla velký balík vylepšení, v závodě však vybojovala jen bronz. Věří ale, že pokud by lépe zvládla kvalifikaci, tak měla dostatečnou rychlost na to, aby v neděli dojela na prvním a druhém místě.

Počet komentářů:  22 komentářů (Poslední 22.05. 18:41) Napište svůj názor
Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Velká cena Emilia Romagna přinesla napínavou koncovku, když Lando Norris stíhal Maxe Verstappena a cílem projel jen o 7 desetin za ním. Třetímu Leclercovi scházelo necelých osm sekund: "Pro mě jde o dobrou zprávu, je to dobrá zpráva pro F1 i pro šampionát," hodnotí Frederic Vasseur.

Máme tři týmy, které dělilo po 70 kolech 7 sekund, což je méně než desetina na kolo. téměř stejné to bylo od počátku víkendu Příští týden začínáme v Monaku na odlišné konfiguraci okruhu s odlišnými zatáčkami od nuly," těší se šéf Ferrari.

Scuderia o víkendu nasadila na svůj vůz velké novinky, s nimiž ovládla páteční tréninky. V kvalifikaci ale nestačila na Verstappena a dvojici McLarenu. Pokud by obsadila první řadu, pak by podle jejich šéfa díky skvělé závodní rychlosti také vyhrála.

Chladicí otvor bočnic (1) má prodloužený horní okraj, což umožňuje konvexnější tvar spodní části a větší podseknutí (2).Vertikální otvor (3) nyní slouží výlučně pro chlazení. Nové křidélko (4) nahrazuje výstupní otvor odstraněného S-kanálu.Nová podlaha (5 a 6) doznala úpravu generátorů vírů, přepracovány byly okraje difuzoru.Nový chladicí otvor (7) nahradil předchozí žebrování, upraveny byly také bočnice (8) zadního křídla.

Chladicí otvor bočnic (1) má prodloužený horní okraj, což umožňuje konvexnější tvar spodní části a větší podseknutí (2).Vertikální otvor (3) nyní slouží výlučně pro chlazení. Nové křidélko (4) nahrazuje výstupní otvor odstraněného S-kanálu.Nová podlaha (5 a 6) doznala úpravu generátorů vírů, přepracovány byly okraje difuzoru.Nový chladicí otvor (7) nahradil předchozí žebrování, upraveny byly také bočnice (8) zadního křídla. | zdroj: Giorgio Piola

"Celkově mám smíšené pocity kvůli tomu, že jsme udělali pokrok a McLarenu se podařilo totéž. Nyní moc neztrácíme. Jsem trochu frustrovaný, protože pokud bychom obsadili první a druhé místo v kvalifikaci, tak si myslím, že bychom na prvním a druhém místě dojeli i v závodě. Pokud nám něco scházelo, tak to bylo o den dříve v kvalifikaci, nikoliv v závodě," popisuje Vasseur.

Jeho pilot Charles Leclerc s ním souhlasí: "Naše závodní rychlost je velmi, velmi silná. Jsem větším optimistou než v sobotu po kvalifikaci, protože to je místo, kde o takovém víkendu ztrácíme."

Podezřívavý je nicméně vůči chování pohonných jednotek soupeřů: "O všechno jsme přicházeli na rovinkách. Dělají něco podivného s energií, z pohledu motoru - McLaren a Red Bull. Podíváme se na to. Jakmile to spravíme, tak budeme mít skutečnou šanci dostat se na ten nejvyšší stupínek na pódiu."

Vytisknout

Diskuze: "Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 22.05.2024 18:41 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 22 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

  2. "Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

  3. PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

  4. KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

  6. Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud