Jednou z osob, která nyní obléká dres francouzské značky, je Bob Bell. Technický konzultant ještě před dvěma týdny působil u Manoru, ale nyní už jako nová posila Renaultu může posloužit coby další argument pro převzetí Lotusu ze strany Francouzů.
Bell už pro Renault a potažmo Lotus pracoval, a sice v letech 2001 až 2010. Vykonával funkci technického ředitele a po nechvalně známé aféře "crashgate" dokonce krátce postoupil na pozici šéfa. Jeho jmenování je jedním z kroků, kterým Renault dle vlastních slov završuje přípravu na převzetí týmu. To by ale mělo proběhnout v řádu několika týdnů, takže i přes soustavné ujišťování stále panují dohady, jak celá věc vlastně dopadne.
Federico Gastaldi, náměstek týmu Lotus, zkouší ozřejmit situaci: "Po Singapuru jsme měli několik jednání. Došlo i na setkání v Enstone, Renault nám poskytl nějaké odborníky, aby nám pomohli při vývoji vozu na příští sezónu, z naší strany jsme zajišťovali administrativu a marketing."
Ohledně ožehavé otázky Gastaldi volí opatrná slova. "Renault je jedním z největších výrobců automobilů na světě, takže musí dodržovat určité postupy. K procesu přistupujeme s náležitou pozorností, vedení Lotusu s podmínkami souhlasí, teď už jde jen o potvrzení z protější strany. Je to dlouhá doba a chápu, že se lidé ptají »Proč ještě není dohoda uzavřena?«. Na to mohu říci jen jedno - nemůžeme tančit rychleji než hraje hudba. Buďme trpěliví a sledujme, co se bude dít dál."