DISKUZE K ČLÁNKU GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Jestliže se do tří čtvrti zdálo, že první evropský závod bude svým způsobem zavedeným pořádkem, vše naprosto vystřídal strhující finiš, ve kterém Lando Norris sahal po druhém vítězství v řadě. Nakonec mu mohl být útěchou titul Pilot dne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 23.05.2024 20:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 20.05.2024 11:19
Nebylo by lehké Maxe předjet, ale poslední výkony… »
» Hwrychlik H. (Hlasoval 1 člověk) 19.05.2024 18:59
Škoda, bylo potřeba tak ještě 3-5 kol. Bylo… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 19.05.2024 23:59
Ten závěr je úplně mimo.i kdyby kvalifikace… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Nebylo by lehké Maxe předjet, ale poslední výkony McL jsou velkým přísliben jak pro tuto sezonu, tak i do budoucna pro McL i f1 kvůli Maxově dominanci! ..... třeba landova dominance by mi tak nevadila!!! 18 11 21

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    109.81.126.XXX
    Škoda, bylo potřeba tak ještě 3-5 kol. Bylo krásně vidět že jakmile se dostal přímo do špinavého vzduchu tak už se stahování skoro zastavilo. Monaco bude předpokládám super kvalifikace. Doufám že nebudou v kvalifikaci žádné havárie a budou se přetahovat o nejlepší čas.

    Jinak včera se zase ukázalo, jací jsou vesměs piloti F1 bozmozci. Nebo spíše egomaniaci. Jakmile jde do tuhého, tak všichni myslí jen na svůj prospěch aniž by domysleli důsledky.
    Přál bych si aby se vrátila kvalifikace ze staré školy. 60 minut a ukažte co ve Vás je. Žádné brečení jak kdo komu překážel. Natankujte auta na více kol a najdi si na trati místo pro své rychlé kolo. Nebo natankuj málo a riskni vypuštění tak aby to vyšlo.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Ten závěr je úplně mimo.i kdyby kvalifikace trvala 60 dní, stejně by všichni vyjeli v ten jeden nejlepší moment a překáželi si .. Při dnešních technologiích to nemá řešení... Současně musí šetřit techniku do dalších závodních víkendů...

      Já bych kvalifikaci zredukoval na minimum... Vybral bych top 10 dle časů ztréninku... Na trať bych je poslal v opačném pořadí v porovnáním s MS 1 kolo, otočit pořadí dle zajetých časů... 2.kolo... Časy sečíst a hotovo... Žádný spekulace, taktizování...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Pořad zapomínáš na lidi na okruhu v módu celý víkend.... se musí něco dít. Lídé si za to platí !! A velké peníze...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Nezapomínám, ale přijde mi celkově, že to je strašnej bizár... Že tohle na mě vytahuješ v kontextu dnešní F1, kdy se jezdí fakt málo a všechno je extrémně kalkulované... Pro mě za mě ať přidají trénink navíc, trénink pro mladé jezdce... Zkrátka formát kvalifikace se tomuhle nemusí nutně podřizovat... Jenže mám pocit, že tady se spíš budou tréninky rušit, aby se ušetřilo 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.126.XXX
        Můžu vědět co je za šetření techniky když většinou absolvují v kvalifikaci 6x 3 kola?Oproti tomu, pokud by si dali například 3x 5 kol?
        A pokud by vyjeli všichni stejné tak je to jejich problém, vůbec bych nějaké brečení neřešil. Vůbec bych to neřešil.
        A to že se zajíždí často (ale ne vždy) nejlepší časy na konci je jen tím, že použijí nové pneu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Není to jen tím... Kalkulují s teplotou a stavem trati... Trať zpravidla s každým odjetým kolem zrychluje... Pamatuji si, že v minulosti na posezónních testech jezdili i nováčci rychlejší časy než závodní jezdci...

          Logicky kdyby to tak bylo, tak ty čerstvé pneu nasadí v libovolný moment a nepřetlačují se o pozici na trati...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Ještě bych doplnil, co se týče počtu kol v současné formátu kvalifikace... Nejedná se o kvalifikační kola, jsou v tom i přípravná, dojezdová kola atd.

            Nicméně navrhuješ 60min... Důvod proč se dnes jezdí "tolik" kol je zkrátka ten, že má kvalifikace 3 části a jezdci potřebují 3 časy... Kdyby měla jednu část, byť jakkoli dlouhou, tak vyjedou v 99% jen jednou... Dnes je to tak precizní práce, že oni vědí co dělají... Při kvalifikaci nic nezkouší, nic netrénují, jen to doručí výsledek... Kdybys jim "umožnil" šetřit techniku víc, tak to udělají...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              93.99.211.XXX
              Souhlas.
              Jen mne tak napadá, že pokud bychom chtěli dostat auta na trať, tak bychom měli zrušit limity počtu gum. A formát upravit tak, že jezdit časový úsek a každých třeba 5 minut posledního stáhnout z trati.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                To by byla kvalifikace na 100min, ale chápu jak to myslíš... Zase by tam byla díra v tom, že ty top týmy by mohly x těch měření šetřit techniku, protože by jim to jejich náskok umožňoval nebýt ohrožen těmi nejslabšími...

                Mně se líbí, když je třeba slalom nebo časovka na kole, že lídr / první 3 sedí před kamerou a čekají, zda je někdo nepřekoná, nevyšoupne... Bych spíš byl pro maximálně kondenzovaný formát, kde by se utkalo top 10 a všichni bychom cítili, že na každém kole záleží, protože každé kolo rozhoduje...

                Už třeba teď, že poslední část má 10minut, ale první půlka je o kole na jistotu, na kterém v 99% nezáleží, tak je pro mě promrhaný potenciál... Už kdyby tohle změnili, že se sčítají časy 2 kol, tak by to rázem bylo zajímavější... Úplně jinak bychom vnímali průběžné pořadí...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  46.135.85.XXX
                  10 jezdců je 20 minut, během kterých se brutálně mění podmínky. Taková kvalda je víc loterie, než soutěž. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    83.240.60.XXX
                    Proto mluvím o 2 kolech a prohazování pořadí a pouze o top10, zbytek dle tréninků...

                    Podobné to bylo tuším v roce 2005...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ano. A z té doby si pamatuju, že stačil drobný déšť a najednou je rozdíl mezi piloty v desítkách sekund. Druhé kolo už s tím neudělá vůbec nic.
                      10 jezdců je 20 minut. 20 minut je moc času na změnu.
                      Ani ta změna nemusí proběhnout. Většinou na konci bývá trať rychlejší. Takže poslední bude mít výhodu.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        83.240.60.XXX
                        Riziko deště tu bylo vždycky, zase pominou jiná rizika jako provoz, žluté vlajky apod... Poslední bude mít výhodu, proto bych do prvního kola pouštěl v obráceném pořadí dle MS, aby ten potenciálně nejpomalejší měl největší výhodu...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Proč by měl mít někdo výhody? Protože je špatný, má mít výhodu?
                          Dnešní formát je dobrý. Nikdo nemá výhodu a každý s může vytvořit podmínky podle vlastního uvážení.
                          Osobně bych dal do poslední fáze klidně míň pilotů. Třeba jen 5.
                          Hodinu je na co koukat a to je fajn. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Fanda.LH

                            Fanda.LH

                            83.240.60.XXX
                            Už jsme se o tom tady bavili... Za mě není na co koukat, pro mě je kvalifikace zajímavá poslední 3min, zbytek je jen čekání na překvapení...

                            F1 není rovná soutěž zpravidla vyhrává ten kdo má nejrychlejší auto, takže bych dal šanci to takto zdramatizovat... Pořád se však bavíme jen o pozici na trati v 1. kole ze 2... Následně bych pořadí otočil dle výsledků, takže by se to "srovnalo"...

                            Start 1 dle MS: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
                            Výsledky 1: 2,1,4,3,6,5,8,10,9
                            Start 2: 9,10,8,5,6,3,4,1,2

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Jo, bavili. Já ten formát s jedním rychlým kolem zažil a pro mne to byla nuda vidět na trati 2 minuty jedno auto.
                              Chápu, že to máš trochu jinak, ale asi by ho to moc nevylepšilo. Myslím, že F1 věděla, proč to opustila.
                              Navíc se mi nezdá fér, že pořadí v MS by určovalo, jestli se někdo zúčastní kvalifikace, nebo si bude vybojovávat místo na roštu ve volném tréninku, který slouží k nastavení auta. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Fanda.LH

                                Fanda.LH

                                83.240.60.XXX
                                To jsme se nepochopili, těch top10 bych vybral na základě časů z tréninků... Podle MS bych je jen seřadil... Top 10 by jelo kvalifikaci, zbytek bych jen seřadil...

                                Co se nudy týče, tak si nemyslím, že by to byla nuda protože pravděpodobně bys viděl samé fialové sektory a překonávání se... Dnes jak je to všechno najednou, tak režie neví koho dřív sledovat, borci kolikrát zaznamenávají "pouze" zelené sektory, které od fialových dělí třeba jen setiny a není zřejmé kdo s kým na konci bojuje... Závěr kvalifikace jen sleduješ výjezd z poslední zatáčky a konečné časy...

                                Tady bys mohl sledovat celá kola a být v napětí na co to bude stačit popř. zda se tvůj oblíbený jezdec na čele udrží nebo bude překonán.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Takže by zbytek pole startoval podle pořadí v MS?
                                  Takže v současné době by Williams, nebo Sauber prostě startovali z posledních 2 řad bez šance si postavení na roštu vylepšit v kvalifikaci a tím je vlastně zase odsoudit k nebodovaným místům v závodě a znova zase k posledním 2 řadám na příštím roštu a tak dokola...
                                  Sorry, to bys ty nejslabší týmy doslova zabil.

                                  A i dnes můžeš sledovat svého oblíbeného pilota. Na F1TV si vybereš koho chceš a sleduješ jeho rychlé kolo. Bez ohledu na režii. Sleduješ jeho 6 rychlých kol během 1 hodiny.
                                  Myslím, že F1 od tvé (víceméně) varianty upustila právě proto, že byla divácky nudná a lidé to přestali sledovat. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama