DISKUZE K ČLÁNKU GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Lando Norris absolvoval 109 závodů a patnáct z nich dokončil na stupních vítězů. Ten stodesátý mu přinesl to, oč přišel před třemi roky v Soči. Využil výhody, poskytnuté mu safety carem a sesadil z piedestalu dominantního Verstappena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 09.05.2024 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 06.05.2024 14:20
http://pbs.twimg.com/media/GAHFgAYasAAx3_-… »
» -Tony- (Hlasovali 3 lidé) 06.05.2024 10:57
Nevíte někdo, jestli už se Stella omluvil… »
» dannak (Hlasovali 3 lidé) 06.05.2024 16:06
Tak ono tomu zavodeni taky uplne nepomaha, ze uz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    109.81.117.XXX
    Jasně. Ale já to třeba nemám ty už skoro nesportovní manévry Magnumovi za zlé ... chlapsky se k tomu postavil a přiznal se k tomu, řekl že penalizace byly oprávněné a že z toho neměl radost ale udělal to pro tým! To je mnohem čestnější než ty prasárny co dělal např. Max a ani nebyla žádná reflexe! Bude mě zajímat názor Palmera jestli tu kolizi rozebere....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Smysl trestů je potenciální hříšníky předem odradit... Pokud si vyhodnotí, že mu to za to stojí, pak jsou tresty špatně nastavené... To, že se k tomu přizná je na jednu stranu fajn, ale na druhou stranu je to výsměch...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Kašo , to je zcela jisté..... je tam jen otázka , zda by přišla sebereflexe ( mysl´im že ano) ....a třeba časem ano, bbylo to v nějaké době a věci se řešili jinak..... Prost to i uměl...je to o egu a řizení svých stinných stránek. Všichni máme v sobě HAJZLA, někdo ho používá extremně a jiný ho dokáže zcela eliminovat. Obojí je špatně. Ale je to těžké...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    109.81.117.XXX
    To jo, ale je jasné kdyby proti sobě jeli Senna a Senna, tak se navzájem asi rozbijou, že?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Jasně že lezl přes halo, jinudy to nešlo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      109.81.126.XXX
      Souhlas. Paradoxem je, že to proč zůstal kokpit natočený směrem ke svodidlům mohlo pravděpodobně to téčko nad nasávacím otvorem nad hlavou jezdce. To se zaseklo o svodidlo a nedovolilo se kokpitu otočit podlahou dolů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    109.81.126.XXX
    A kudyma asi tak vylezl?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Přes halo nelezl. Sám Grosjean tvrdil, že by se bez roztržení vozu nedokázal sám ani rozepnout.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Utrhl se motor, převodovka...monokok logicky zůstal celístvej.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.126.XXX
        Myslím že toto je velmi dobrá ukázka, že pro bezpečnost jezdce uvnitř monokoku bylo uděláno neskutečně mnoho. Jediný problém bylo to vystříknuté palivo. Nevím jak dopadlo vyšetřování, ale psalo se o tom, že nádrž jako taková nebyla poškozena, že palivo vystříklo z místa plnícího otvoru. Ale netuším jestli je to pravda.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Zaráží mě jak skoro všichni F1 experti a insajdeři vidí v kolizi vinu jasně na Magnumovi!
    Přece podle pravidel byl už Magnum významnou částí vozu na úrovni Searganta před kolizí takže měl právo být v tom souboji. A to mi pak připadá že ho spíš amík zavřel protože ho neviděl. 17 Spíše mi připadá že to všichni házejí na Magnuma i vzhledem ke zbytku tvrdých manévrů které předvedl po zbytku víkendu. Já bych nechal hodnocení jako závodní incident nebo dokonce jako chybu američana. Jak to vidíte ostatní? Díky

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Když tě někdo předjede, tak jsou situace , kdy respektuješ prohru a na některých místech trati kde víš kde je hlavní stopa tak sundáš nohu z plynu a uznáš "prohru" a nejdeš už do souboje. Je to zbytečné, jsi prostě pomalejší....pročpak asi to dělají jen někteří.....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        To chápu, na druhou stranu můžu citovat Sennu, že? Za mne se potkal tvrdý zavodník a nováček co nečumí okolo - ale dle pravidel měl Magnum právo být v tom místě kde byl a neuhýbat a naopak Seargant měl nechat místo což neudělal. 07

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Sargeant jezdí svou druhou sezónu...a vzhledem k tomu že se pohybuje většinou na chvostu pole moc opravdových soubojů o umístění neprodělal.
      Ale mám dojem že když s někým bojoval, jezdil s respektem, pokud někde chyboval přisuzoval bych to málo zkušenostem.
      Magnussen je naopak starej harcovník...se zkušenostmi a už se něco na bojoval o pozice.
      Na Sargeanta je vyvíjený stále větší tlak...takže pokud chce v F1 zůstat musí se víc vyrovnat Albonovi...a s tím souvisí i bojovnost a tvrdost v soubojích.
      Sargeant se nechtěl dát, a řekl bych že chyboval v tom že si myslel že Magnussen v té zatáčce ustoupí.
      Naopak Magnussen je letos na políček...tolik unfér defenzivních manévrů se jen tak nevidí...to není žádný zasednutí...ale holej fakt.
      Za mě bych to viděl jako závodní incident...Magnussen ale momentálně je jak magnet... prostě mu to přišili protože má těch problémů moc...a podle mě mu taky uškodilo to že je už zkušenej a měl by lépe vyhodnotit situaci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      109.81.126.XXX
      Naprostý souhlas.
      Jinak krásná ukázka když LEC předjel LH který se bránil na vnitřní stopě. Nechal mu tam místo a vše bylo ok. Naprosto stejný souboj ve stejné zatáčce LS nevím s kým, ale ten druhý ho vyvezl až mimo trať a pak LS dostal trest za předjetí mimo trať. Komisaři jsou nýmandi. Snad jediné správné rozhodnutí byl CS ale tomu předcházelo opět vytlačení soupeřem mimo trať, jinak už by byl před ním.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Kašo klidek, nauč se na tohle nereagovat.....11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama