Terms of Use

Podmínky a pravidla užívání serveru F1NEWS.cz

Nakládání s obsahem serveru F1NEWS.cz, který je chráněn autorským právem, se řídí zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v účinném znění. Chcete-li kterýkoliv zveřejněný materiál převzít dle §34 (1) c), případně jej dále šířit jiným způsobem, vyžádejte si prosím předem souhlas vydavatele; bez jeho souhlasu není převzetí dovoleno.

Služby F1NEWS.cz jsou čtenářům poskytovány bezplatně a vydavatel jeho provoz financuje z prodeje reklamního prostoru. Blokování stahování či zobrazovaní reklamy proto považuje přinejmenším za projev neslušného chování.

Diskuze pod články

Zpravodajský server F1NEWS.cz chce poskytnout čtenářům korektně a slušně vedenou debatu! Jelikož jste se rozhodli zde publikovat svůj příspěvek, zavazujete se dodržovat „Kodex slušného diskutujícího“. Na serveru F1NEWS.cz nelze debatovat anonymně.

Pravidla užívání diskuze:

1) Diskutovat může pouze registrovaný čtenář serveru F1NEWS.cz, který neporušil tato pravidla.

2) Diskutující vyjadřují své názory, redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Redakce však má právo je odstraňovat.

3) Délka příspěvku čtenáře může být maximálně 3000 znaků. Pokud napíšete delší text, bude zkrácen.

4) U příspěvku se zobrazí váš nick (přezdívka). Vaše jméno zůstane skryté. Používejte skutečné jméno a příjmení.

5) V diskuzi nesmíte propagovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost či diskriminaci či jinak porušovat platné právní předpisy České republiky.

6) Zakázané jsou urážky, pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování jednotlivce nebo skupin osob. Nepřijatelná je neúcta vůči zemřelým a jejich rodinám.

7) Zakázaná je jakákoli propagace nezákonné činnosti či jinak společnosti škodlivé aktivity.

8) Neplacená reklama není povolena. Diskutující nesmí propagovat komerční aktivity a výrobky.

9) Aktivní i neaktivní odkazy je možné vkládat pouze na internetové stránky, související s daným tématem diskuze. Nesmějí však směřovat na konkurenční zpravodajské servery a servery s alternatiovním zpravodajstvím. Uživatel diskutující na jednom serveru by měl psát o tom, co se děje zde a nikoli na jiném konkurenčním serveru. Toto se striktně hlídá.

10) SPAM je zakázán, bude okamžitě mazán a vyvozeny důsledky dle těchto pravidel.

11) Zakazujeme zveřejňovat identifikační údaje obětí trestných činů.

12) Zakazujeme zveřejňovat jakékoli osobní informace jiných osob, adresy, telefonní čísla, e-maily atd.

13) Vyhrazujeme si právo smazat příspěvky, které nesouvisejí s tématem diskuze a porušují tato pravidla.

14) Redakce F1NEWS.cz se může rozhodnout zakázat diskutujícímu přispívat do diskuze a to i z jiných důvodů, než je porušení pravidel diskuze.

 

Pokud porušíte tato pravidla, vystavujete se riziku, že váš příspěvek administrátor smaže, v opakovaném případě porušení podmínek serveru F1NEWS.cz vám můžeme zablokovat vkládání dalších příspěvků.

Příspěvky závadné mohou být redakcí odstraněny a jejich autoři mohou nést veškeré následky jak zamezením přístupu na server F1NEWS.cz až, v případě překročení zákonů České republiky, po vystavení se trestnímu stíhání. Uživatel souhlasí, že nemá nárok na náhradu jakékoli vzniklé škody způsobené nesprávnou funkcí či nefunkcí služby. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout kterémkoliv uživateli poskytování služeb. Odmítnutí nezakládá žádné právní nároky.

Z důvodu přenositelnosti údajů máte možnost požádat o zaslání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme. S žádostí o export těchto informací nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli.

Nemáte-li nadále zájem nadále diskutovat u jednotlivých článků a příspěvků, máte možnost požádat o smazání diskuzního účtu. S žádostí o jeho deaktivaci nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli. K úplnému smazání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme, dojde po 30 dnech od deaktivace účtu.

Přejeme vám příjemnou zábavu a mnoho kvalitních příspěvků do vaší debaty. Budeme tady s vámi.

Váš F1NEWS.cz

Aktuálně

Mattia Binotto (vlevo) v rozhovoru s Christianem Hornerem

Hornera zájem Ferrari moc potěšil. Zaměstná Binotta?

Valtteri Bottas první den při testech v Bahrajnu

Bottas je z nového auta nadšený. Štve ho omezené testování

Nové zbarvení Alfy Romeo

Alfa Romeo představuje svůj nový vůz pro rok 2023 + FOTO

Zbarvení Williamsu pro sezónu 2023

Williams předvedl nové zbarvení pro letošní sezónu, FW45 bude mít více přítlaku a lepší ovladatelnost + FOTO

Pohonná jednotka F1

VIDEO: Ferrari nastartovalo nový motor - nejen v Maranellu, ale i u Haasu

Sergio Pérez v deštivém závodě v Japonsku

Pérez se Ricciarda nebojí. Jak se ale zachová Red Bull?

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama