Rakouský tým opustil po loňské sezóně Renault, aby navázal spolupráci s japonským výrobcem motorů, stejně jako jejich dceřiná stáj. Honda však teprve musí potvrdit další zlepšení výkonnosti a spolehlivosti, aby mohli bojovat o titul, jak mají v plánu. Toro Rosso je ochotno opět fungovat v roli pokusného králíka, aby pomohlo urychlit vývoj a Red Bull nemusel na roštu dostávat penalizace.
"Pokud to pomůže strategii Red Bullu vyhrávat závody a mistrovství světa, tak samozřejmě. Ani o tom nemusíme hovořit, je to zahrnuto v naší filozofii. Budu s tím více než spokojený, protože tím paralelně také zlepšíme výkonnost," říká Tost.
Toro Rosso letos bude od Red Bullu odebírat další díly, které pravidla umožňují, včetně celé zadní části vozu a převodovky. Honda v tom spatřuje obrovskou výhodu. Kdyby musela poskytovat své motory týmům s odlišnou architekturou zadní části, stálo by jí to více zdrojů ve vývoji.
"Není pochyb o tom, že budeme profitovat ze synergií a spolupráce s Red Bullem. Jde o celou zadní část. Budeme si muset vyvinout všechny uvedené díly, což samozřejmě učiníme, protože se musíme držet pravidel," vysvětluje šéf Toro Rosso.
"Všechny týmy v této části roku doufají, že nové auto bude fungovat lépe a že bude představovat vylepšení. Totéž platí i pro nás. Ale vždycky tvrdím, že chci vidět výkonnost na dráze, tedy časy na kolo. To je rozhodující," dodává Tost.