Nejrychlejší sektory: Red Bull nejlepší v zatáčkách, Ferrari na rovinkách. Nejvyšší max. rychlost dosáhla Honda

Petr Hlawiczka, 18. listopadu 2019, 06:40 Google+

INTERLAGOS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Jakých časů a max. rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých částech okruhu během Velké ceny Brazílie 2019?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 18.11. 22:45) Napište svůj názor
Daniil Kvjat s vozem Toro Rosso poháněným Hondou před rudým Ferrari Charlese Leclerca

Daniil Kvjat s vozem Toro Rosso poháněným Hondou před rudým Ferrari Charlese Leclerca | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

V součtu sektorů byl o třetinu vteřiny napřed vítěz Max Verstappen (1:10,329 min) před Valtterim Bottasem, jenž ale musel svůj Mercedes kvůli poruše motoru odstavit předčasně, když na to hodně tlačil při stíhání Alexandera Albona. Za nimi se pak seřadili Sebastian Vettel, jenž do cíle kvůli kolizi se svým týmovým kolegou také nedojel, a po penalizovaný Lewis Hamilton.

Nejrychlejší sektory Velké ceny Brazílie 2019

Nejrychlejší sektory Velké ceny Brazílie 2019 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

V prvním sektoru dosáhl nejrychlejšího času Charles Leclerc (18,023 s), v prostředním technické pasáži dominoval Verstappenův Red Bull (35,756 s) a ve třetím "motorovém" sektoru s dlouhou rovinkou Vettel (16,028 s).

Relativní pořadí týmů dle nejrychlejších sektorů v závodě

Relativní pořadí týmů dle nejrychlejších sektorů v závodě | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Na konci 1. sektoru (343,1 km/h) i na speed-trapu (341,2 km/h) byl s přispěním DRS nejrychlejší Daniil Kvjat poháněný Hondou, za ním se seřadily tři vozy s motorem Ferrari: Leclerc (-0,6  km/h), Vettel a Magnussen. Bottas s Mercedesem byl na speed-trapu o 7,1 km/h pomalejší, Norris vybavený Renaultem ztrácel 7,7 km/h).

Nejvyšší rychlosti (v km/h) Velké ceny Brazílie 2019

Nejvyšší rychlosti (v km/h) Velké ceny Brazílie 2019 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Vytisknout

Diskuze: Nejrychlejší sektory: Red Bull nejlepší v zatáčkách, Ferrari na rovinkách. Nejvyšší max. rychlost dosáhla Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 18.11.2019 22:45 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Nico Hülkenberg se o víkendu nenudil

"Max je o 0,3 s před ostatními. Red Bull pro rok 2021 zvažuje Hülkenberga," prozrazuje Marko

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel a Charles Leclerc v Brazílii

Piloti Ferrari nakonec penalizaci unikli, Hülkenberg nikoliv. Proč?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

  2. Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

  3. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  4. FOTO: Alonso zpět u Renaultu - v Barceloně otestoval letošní vůz RS20

  5. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  6. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud