Nejrychlejší sektory: Red Bull nejlepší v zatáčkách, Ferrari na rovinkách. Nejvyšší max. rychlost dosáhla Honda

Petr Hlawiczka, 18. listopadu 2019, 06:40 Google+

INTERLAGOS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Jakých časů a max. rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých částech okruhu během Velké ceny Brazílie 2019?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 18.11. 22:45) Napište svůj názor
Daniil Kvjat s vozem Toro Rosso poháněným Hondou před rudým Ferrari Charlese Leclerca

Daniil Kvjat s vozem Toro Rosso poháněným Hondou před rudým Ferrari Charlese Leclerca | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

V součtu sektorů byl o třetinu vteřiny napřed vítěz Max Verstappen (1:10,329 min) před Valtterim Bottasem, jenž ale musel svůj Mercedes kvůli poruše motoru odstavit předčasně, když na to hodně tlačil při stíhání Alexandera Albona. Za nimi se pak seřadili Sebastian Vettel, jenž do cíle kvůli kolizi se svým týmovým kolegou také nedojel, a po penalizovaný Lewis Hamilton.

Nejrychlejší sektory Velké ceny Brazílie 2019

Nejrychlejší sektory Velké ceny Brazílie 2019 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

V prvním sektoru dosáhl nejrychlejšího času Charles Leclerc (18,023 s), v prostředním technické pasáži dominoval Verstappenův Red Bull (35,756 s) a ve třetím "motorovém" sektoru s dlouhou rovinkou Vettel (16,028 s).

Relativní pořadí týmů dle nejrychlejších sektorů v závodě

Relativní pořadí týmů dle nejrychlejších sektorů v závodě | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Na konci 1. sektoru (343,1 km/h) i na speed-trapu (341,2 km/h) byl s přispěním DRS nejrychlejší Daniil Kvjat poháněný Hondou, za ním se seřadily tři vozy s motorem Ferrari: Leclerc (-0,6  km/h), Vettel a Magnussen. Bottas s Mercedesem byl na speed-trapu o 7,1 km/h pomalejší, Norris vybavený Renaultem ztrácel 7,7 km/h).

Nejvyšší rychlosti (v km/h) Velké ceny Brazílie 2019

Nejvyšší rychlosti (v km/h) Velké ceny Brazílie 2019 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Nejrychlejší sektory: Red Bull nejlepší v zatáčkách, Ferrari na rovinkách. Nejvyšší max. rychlost dosáhla Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 18.11.2019 22:45 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Desetiválcový motor Mercedes FO110H, jenž poháněl McLaren MP4-14

Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Pohonná jednotka Renault RE17

"Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Konkurenceschopnost Alfy Romeo C38 během roku 2019 postupně klesala

Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

Berger, Gerhard

Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Lance Stroll během Velké ceny Abú Zabí

"Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

Helmut Marco, Gianpiero Lambiase a Max Verstappen v kvalifikaci v Rakousku

"Žádný jiný juniorský program nedosahuje výsledků, kterými disponuje ten náš," hlásí Marko

Robert Kubica s Williamsem FW42 v Japonsku

"Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Sergio Pérez při tréninku v Číně

Pérez je před novou sezonou optimista, "Můžeme udělat velký pokrok," říká

Briatore, Flavio

"Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel a Charles Leclerc v Brazílii

Piloti Ferrari nakonec penalizaci unikli, Hülkenberg nikoliv. Proč?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

  2. "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

  3. "Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

  4. Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

  5. "Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

  6. Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud