DISKUZE K ČLÁNKU „Červená“ kvalifikace pohromou pro Hamiltona a Red Bull, za Norrisem se prosadili méně obvyklí piloti
Interlagos při prvním pohledu vypadal stejně jako včera odpoledne, nejspíš ovšem byly podmínky neznatelně lepší, proto se rozhodlo, že se piloti pustí do kvalifikačního boje. JAk se však ukázalo, byly to spíš crash testy než boj o startovní pozice.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: „Červená“ kvalifikace pohromou pro Hamiltona a Red Bull, za Norrisem se prosadili méně obvyklí piloti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
19:20 03.11.2024 185.149.130.XXXNo, mělo to být jen o tom, jestli Lando získá na Maxe 10b nebo 20b. Ztratit 18b je totální fiasko. A nemůže za to jen Colapinto.
Škoda, těšil jsem se na dramatický závěr sezony, ale Maxovi se dá k titulu gratulovat už teď. Dnes si to vybojoval úžasně.
A třeba nějaký "odborník" pochopí, proč je dobré v Brazílii vyměnit motor za nový, ikdyž nemá žádnou poruchu.-
Petr.Hloušek
19:27 03.11.2024 37.188.139.XXXvzpomínám na sezónu 2021, kdy v Brazílii Hamilton vyměnil motor a i přes to dominoval
-
-
-
-
GRAHAM
15:46 03.11.2024 109.81.115.XXXSenna's Iconic 1990 Championship Car Laps Interlagos & Drivers Parade!
[odkaz na stránku]
Nádhernej monopost.-
-
-
RoBertino
20:09 03.11.2024 185.63.97.XXXBohužel, Tome, už jsem viděl obrázky z rozostřenou reklamou cigaretových firem a stejně tak zakrytá loga na videu. K těm letadlům, existovala určitá doba, kdy se k modelům nepřidávaly obtisky, protože šlo o propagaci nacismu. Kolečko v červené barvě muselo zůstat bílé. Nakonec to zrušili, protože nezávislé firmy tisky dodatečné obtisky a vydělávaly na tom majlant. Spíš si říkám, že jde o plíživé a stále více nápadné překrucování historie. Jednou to tu bylo a tím, že se pokusíme minulost ohnout spíš napomůžeme tomu, čemu někdo chtěl zabránit.
-
-
-
-
-
tom11
14:35 03.11.2024 194.212.104.XXXnapínavé to tedy bylo. to rozhodně ano. těch bouraček bylo taky dost a až na Albona, který evidentně najel při brzdění na zelený kraj dráhy, se to auto ostatním "spakovalo" poměrně nečekaně. propad RB je prostě smůla. na vedení závodu bych to až tak nesváděl. vrátil jsem si to zpět a žlutá byla vyvěšena v čase 1:37 od konce Q2, když byl Max na 10. pozici a Charles byl prakticky v ten moment ( 1:36 ) na cílové čáře a odsunul jej mimo desítku postupujících. RF pak padla v čase 0:47 - čili o 50s později. podle mě chtělo ředitelství nechat dojet do konce kola auta, která měla rozjeté rychlé kolo a byla již za prvním sektorem, kde se nehoda stala. bohužel do konce Q2 pak už zbývalo málo času. prostě smůla. Max ale nemusí tolik smutnit, vypadá to, že se díky nehodám jezdcům před ním ještě maličko z té 17 pozice posune kupředu.
Lando se v Q1 zachránil na poslední chvíli a nakonec je z toho PP, další na předních pozicích jsou docela překvápko. A to včetně Russella, který kvaldu v porovnání s Hamiltonem "vyhrál" na celé čáře.
velká škoda nehody Albona. u Wilíků asi mají dilema, které auto opravit. tedy pokud nestihnou obě, což by byl mastrštych. zda více vepředu startujícího Albona s šancí na body, nebo novou jihoamerickou hvězdu Colapinta, který jede prakticky doma. no, nezávidím jim to.-
RoBertino
14:51 03.11.2024 185.63.97.XXXTome - Verstappen (a fakt ho nechci hájit) byl v té době v sektoru 2 a průběžný čas by ho posunul, samozřejmě za předpokladu, že by se také někde nevymázl, někam na sedmé osmé místo. Smůla nebo spíš chyba byla v tom, že Red Bull čekal do poslední chvíle, protože trať evidentně zrychlovala. Přitom tři minuty před koncem se Pérez ptal, proč ještě nevyjeli a dostal odpověď, že to nejspíš nebude vůbec třeba. Pravda, kdyby vyvěsili ČV hned po nehodě, dostali by se do Q3 oba - i s Bottasem.
Plakáty hovoří: 46 milionů tě podporuje Franco, čteme v brazilském publiku. Jak se tyhle dvě země nemají rády, tady asi jde řevnivost stranou. Myslím, že Francovi bude vysvětleno, že musí (jako Sargeant v Austrálii) poskytnout vůz výše postavenému, i když u Williamsu akutně o moc nejde. Spíš se obávám, aby z toho nebyla druhá Belgie 1998, pokud počasí vydrží podle předpovědi.-
tom11
15:11 03.11.2024 194.212.104.XXXtak na pozici Maxe na trati v momentě nehody jsem se nedíval, to je fakt. ale pokud byl v rychlém kole a v sektoru 2, tak to kolo mohl v pohodě rychle dokončit stehně jako další piloti, kteří tak učinili. ta žlutá byla pouze pro sektor 1. ale obávám se, že byl teprve v jednom z přípravných kol a ne v rychlém.
když už řešíme to oblíbené "KDYBY" - tak kdyby vyvěsili RF jakmile zjistili, že Stroll boural tak tvrdě a stojí tak nešikovně, řekněme v čase 1:35, tak by ještě mohli Q2 znovu odstartovat, když kolo trvá cca 1:25. a pokud by stál Max první stihnul by ještě nájezd do rychlého kola. ale byla by švanda, kdyby na první pozice do boxové uličky najeli vedle sebe oba McL a stáli a stáli... a vyjeli řekněme v čase 1:25 do konce Q2. to by bylo kvikotu. ale to je jen to pověstné kdyby a spousta teorie. ale představa docela zábavná
za sebe si myslím, že k tomu vedení závodu přistoupilo vcelku pragmaticky - kdo byl již za nehodou, dostal šanci dokončit své kolo. to, že zbylo tak málo do konce Q2, že už ji nemělo cenu opětovně startovat je prostě pro některé smůla a riziko podnikání. jak říkal Perez - mohli jezdit dřív.-
RoBertino
15:19 03.11.2024 185.63.97.XXXJá si to, Tome, taky pořádně projel - Maxovi běžela časomíra a červenou viděl za zatáčkou 10, což je druhý sektor. Je jen s podivem, že opravdu čekali těch 41 vteřin, to je skutečně moc a i na F1 TV se tomu komentátoři divili. Stroll rozmlátil auto jako Colapinto a Sainz před ním, tak nebylo o čem debatovat, ovšem pokud nehrozilo prodlení z pozdního zásahu či ohrožení života pilota, mohli tu žlutou změnit na dvojitou a byl by klid.
Dovolím si malou opravu - kvalifikační maximum zajel v Q2 Norris (1:24,884) a je utopie, že by Max instalační kolo zvládl stejně rychle. Kdyby do konce zbývalo 1:37, byla by tu určitá šance, že by to stihl, ale s odřenýma ušima a je otázkou, jestli by takhle rychlý out lap neměl vliv na kvalifikační kolo. Ale to už je všechno ex-post. Bohužel takové úlety jenom zvýší dohady, že se najednou všichni snaží to Emilovi vrátit, jak se dá. Byť za včerejších pět vteřin si může jenom on sám.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek