"Jsem stejně netrpělivý jako všichni ostatní a chci konečně získat výsledky, ale to ještě chvíli potrvá. Víme, že se můžeme zlepšit a v mezičase na tom pracujeme. Doufám, že lidé budou ještě chvíli trpěliví a dají nám v tomto ohledu jistou svobodu," popisuje Vettel, jenž v neděli dojel v deštivé Velké ceně Německa na druhém místě poté, co do ní startoval z poslední pozice.
"Určitě to je pro nás u Ferrari náročné po něčem takovém, jako byla kvalifikace na Hockenheimu, protože to ukazuje, že máme věci, které musíme řešit, věci, které musíme dělat lépe. Ale myslím, že je velmi důležité, abychom si v tomto období udrželi morálku a tým podporovali," vyzývá německý jezdec, jemuž v bodovém hodnocení uniká již i Max Verstappen, jenž s Red Bullem vyhrál 2 z posledních tří závodů - aktuálně je dělí už jen 21 bodů.
"Uvnitř týmu se to děje a věřím, že zvenčí taky. Ví, že Tifosi za námi stojí, ale někdy mohou titulky ustřelit různými směry, proto je důležité, abychom podporu udržovali, protože se pode mě věci hýbou. Tlačíme na to velmi, velmi tvrdě. A pokud jde o vášeň, tak si myslím, že do toho dáváme spoustu úsilí a hodin. Lidé jsou velmi odhodláni," uvádí Vettel.
Start: P20
— Formula 1 (@F1) July 28, 2019
Finish: P2
An incredible drive by Sebastian Vettel in front of his home fans
And that final push to the second step of the podium was unforgettable#F1 #GermanGP 🇩🇪 @ScuderiaFerrari pic.twitter.com/mzh2nkPfu1
Jeho šéf Mattia Binotto v Německu řekl, že se Ferrari dočká již brzy vítězství. Do Maďarska mají přivézt významnější vylepšení - kromě nových aerodynamických dílů se hovoří také o novém předním zavěšení či nové verzi paliva Shell.
"V tomto závodě bude důležité zjistit, jestli nám poskytne další potvrzení o tom, že se naše auto zlepšilo na různých druzích okruhů," zdůrazňuje Binotto. "Budeme moci počítat s různými prvky, které jsme nasadili v poslední době, a s určitými vylepšeními aerodynamiky."
V kvalifikaci na Hockenheimu Scuderia vyhořela po stránce spolehlivosti, když Vettelovi kvůli problému se sáním a Leclerc kvůli palivovému čerpadlu nemohli jezdit. "Samozřejmě, že se soustředíme i na řešení našich posledních problémů se spolehlivostí, abychom zajistili, že se nebudou znovu opakovat," dodává Binotto.