DISKUZE K ČLÁNKU Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen
Po incidenty poznamenané kvalifikaci a opravdu velmi originálním složení startovního roštu (poprvé od roku 1976 a éry Chrise Amona se v TOP 5 opět objevil zástupce Nového Zélandu) byla s napětím očekávána samotná Grand Prix. Ale ani tady nešlo nic tak docela hladce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Racek
23:25 11.11.2024 109.81.166.XXXNo, výsledky dost ovlivněny okolnostmi i zdravá sázka na náhodu, ale celkově hodně napínavé a docela to bavilo. Alpin tedy vydělal nejvíc co mohl, ale kdo nesází, nevyhrává že.
Samozřejmě, Alpin. On se totiž po katastrofálním průběhu sezony pomaloučku, vlastně neviditelně zlepšuje a už začína i předtím sbírat bodíky. No a ta pecka teď, to je musí povzbudit. Moc to potřebují. Jinak je mi trochu líto neúčasti motoru Renault... no trochu dost ho poškodila nemožnost vývoje současného motoru (četl jsem 30 kilowat či kovií?) a tak šéfové udělali krok.. obávám se že ne do budoucnosti. Ach jo.
Max tentokrát vyhrál chytrostí a taktikou, která snad dnes nemá obdoby. Je moc dobrej, chlapec. Zato Red Bull, co bude za rok či dva? Třeba bez něj? -
Kaša
17:04 05.11.2024 82.142.123.XXXTak závod událostmi hodně nabitý!
Max fantastická jízda ale s přispěním velké porce štěstí. Perez zase marný a fakt už na ručník. McLaren a Lando velmi hezky až do té červené vlajky a tam se to zesypalo a Landa to asi taky pěkně rozhodilo - proto asi ty chyby po restartu. Oscar rychlostně zpátky se všemi vylepšeními ale taky občas chyby jako sestřelení Lawsona nebo jak pustil Maxe před sebe! Podle mne jsou špatné starty McLarenu spojené s monopostem - dle špatné trakce z pomalých zatáček - ale i tak se Lando musí zlepšit v těchto dovednostech, protože rychlost má dostatečnou na kohokoliv. Oscar naopak musí být víc konzistentní a nemít velké výkonnostní výpadky. Největší zlepšení ale potřebuje pitwall Mclarenu, protože tam bylo ztraceno nejvíc bodů, ikdyž občas byla těžká rozhodnutí. No a svoje udělá i smůla neboli okolnosti ale to už musí příště vykompenzovat ta nějaká Karma či která to je!
Alpine sakra štěstí ale riskli to a vyšlo to a respekt obou pilotům za parádní výkon!
Supr byli a kluci od VCARB, kteří mohli být na místě Alpine kdyby to vyšlo jinak .... velké zklamání z např. Alonsa, který by měl jezdit jinde než protekčňák mladej Stroll, ale ten AM je asi fakt střep! Kluci ve Willamsu slabota. V HAASu to taky moc nedopadlo. Ferrari ale velké zklamání po minulých GP. Měli prohánět McL před RB ale Leclerc byl neviditelný a Sainz pořád boural - marnost!
POřád se těším na zbytek sezony a snad na to jak McL uhájí titul v konstruktérech před ferrari, a piloti McL ještě vyhrajou 2 až 3 závody, a tedy Ferrari tak jednu a to ve Vegas. Tak uvidíme!
-
GRAHAM
15:19 04.11.2024 109.81.115.XXXUmístění Podíl(%) Výsledek v (mil. $)
1. místo 14 % 154
2. místo 13,1% 144,2
3. místo 12,2% 134,4
4. místo 11,3% 124,6
5. místo 10,4% 114,8
6. místo 9,6% 105,1
7. místo 8,7% 95,3
8. místo 7,8% 85,5
9. místo 6,9% 75,7
10. místo 6% 65,9
Bude rozdělovat cca +-1100 mil. $ -
-
-
Limbi
12:12 04.11.2024 213.192.8.XXXJeště tu otevřu jedno téma... Všimli jste si, jak až na pár vyjímek měli jezdci problém vůbec předjet? Samozřejmě absence DRS je jasná, ale Brazílie není trať, kde by se nedalo předjíždět a co si pamatuju, tak na závody na vodě se všichni těšili práve proto, že tam bylo dost soubojů. Teď se i Max po tom, co zůstal za Charlesem zasekl a dokud neudělal Charles velikou chybu, tak byl bez šance. Osobně si myslím, že ta auta jsou na tyhle podmínky moc těžka a velká a jezdci tak nedokážou jít na tu hranu, tak moc, jako dříve. -
-
jako
11:35 04.11.2024 185.51.250.XXXMe jde hlavně o ten SC…a jak byl vyhlášen úplně bez důvodu..Akorát to zabilo risk jezdců co šli hned na wet..většina sla na inters…byla by to jejich chyba když se zhoršovali podmínky ale riskovali…nebo by museli znova do boxu pro wet…ale ředitelství zavodu se na to úplně vykaslalo….Proste prší ,i když maji skoro všichni inters tak závodit nebudeme ….Jinak Max měl ztrátu asi 2,6s na Ocona před tim SainzSC…na tý ,posléze lepšíci se trati, mu pak dávala skoro vteřinu…dal by ho úplně v pohodě i bez SainzSC…Cely zavod byl ovlivněn nesmyslným vyhlášením SC…. -
Sakki
11:30 04.11.2024 145.224.120.XXXPokud by jezdec nemohl měnit pneu při RF, tak to nějaké férovosti nijak nepomůže, jen se změní kdo na tom vydělá a kdo ne - teď při RF na tom vydělá, kdo do boxů nejede, pokud by to změnili, tak by na tom tenhle člověk prodělal a to výrazně.
Např během téhle GP, tak by lidi, co nestihli zajet před RF do boxů a museli by tam zajet brzo po restartu, tak by klesli na konec startovního pole. Stejně tak, pokud by někdo zůstal déle na trati než jeho oponenti s tím, že si prodlouží stint, tak prostě riskuje, že bude RF a on klesne z prvniho mista na konec startovniho pole, protože bude muset udělat tu zastávku až po restartu.
V minulosti bylo nejakou dobu zakázano dělat pitstop pod SC, a taky to na férovosti moc nepřidalo. -
-
Limbi
10:04 04.11.2024 213.192.8.XXXTak takový hate, co se teď spustil na Landa, to už je skoro jak lynč... Absolutně nechápu. Stačila jedna věta vytržená z kontextu "Není to talent, jen štěstí". Kdo viděl rozhovor ví, že tahle věta byla použitá v úplně jiném kontextu, ale to co na základě téhle věty předvádějí Maxovo fans na sítích a hlavně v zahraničí, to je uvolňování frustrace, kdy se teď poslední závody řešily Maxovo prasárny a oni mají najednou zadostiučinění ve velkém vítězství, ale to jim evidentně nestačí... Takhe toxický vlákna jsem už dlouho neviděl. Vlastně jseem rád, že tady se ještě ta diskuse odvíjí v relativně slušném duchu. a samozřejmě hlavní boost toho všeho dělají media.-
RoBertino
10:32 04.11.2024 185.63.97.XXXFanoušek - a zejména zarytý fanoušek - je specifikem každé oblasti, kde se vyžaduje podpora. Platí to o politicích, sportu, třeba i StarDance a podobně. Ti, co nekriticky podporují svůj idol, neberou nic než jeho kvality - a když „náhodou“ šlápne vedle, budou schopni ho hájit a případně nasadí oblíbené „no co, tak se podívejte, co tehdy a tehdy dělal ten a ten“ a berou to jako omluvu. Není problém přiznat něčí kvality, ale stejně jako se při kritice snížit k urážkám a nadávkám. Verstappen svým chováním přímo evokuje tendence „milovat nebo nenávidět“ a nelze vyloučit, že podobně jako někteří sportovci před ním s tím kalkuluje. Lidé jsou totiž pořád víc ovlivnitelní, zvláště díky sociálním sítím.
Je třeba si uvědomit, jak dlouho Norris jezdí a srovnat tento fakt s tím, jak dlouho obvykle pilotovi trvá, než dosáhne svého vrcholu. Ano, jsou případy, že to někomu trvá kratší dobu, jinému déle. Ale pokud ho za to někdo dehonestuje a ještě na základě pochybné věty, nejde o kritiku, ale závist. Emilovi fans samozřejmě budou na koni, ale to je neopravňuje k pošklebkům a urážkám. A média? Stále více a bez rozdílu inklinují k bulváru a lidé je v tom podporují. Bohužel. Jinak by ty celebrutální nicky vůbec neměly šanci. Jen doufám, že tady se k ničemu podobnému nesnížíme.-
Loqenc
16:33 04.11.2024 85.71.3.XXX"Emilovi fans samozřejmě budou na koni, ale to je neopravňuje k pošklebkům a urážkám." - Aneb jak se v jedné větě pošklebovat Maxovi a zároveň to zakazovat jeho fanouškům. Chápu, že je to jeho prostřední jméno, ale jde o ten tón a pochybuju, že mu tak někdo říká
-
-
hurthys
13:12 04.11.2024 89.177.138.XXXPro zachování duševního zdraví je nejlepší se diskuzím na soc. sítích (ale i třeba Seznam Zprávách) úplně vyhýbat. Algoritmy jsou nastaveny tak, že amplifikují negativní příspěvky, což generuje další clicky a další hate. Člověk odchází akorát znechucený a připadá si, jak z jiného světa. Přitom je to klasická uřvaná menšina, která je nejvíc vidět.
-
-
airwar1939
07:49 04.11.2024 212.65.229.XXXMaxovi za včerejšek patří naprosté uznání, odjel skvělý závod.
Co jsem ale nepochopil je počínání komisařů FIA, nejdříve vyhlásí virtuální SC, a když má po několika kolech většina pole přezuto, tak vyhlásí SC, a pak rovnou přeruší závod, čímž umožní některým přezout bez propadu v závodu a vyhrají jim tímto závod? komisaři FIA by měla dohlížet na rovné podmínky pro všechny, a ne takto zásadně ovlivňovat závod a boj o titul. Bohužel a stejně jako v roce 2021 dělají komisaři FIA z boje o titul frašku.
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí