DISKUZE K ČLÁNKU Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen
Po incidenty poznamenané kvalifikaci a opravdu velmi originálním složení startovního roštu (poprvé od roku 1976 a éry Chrise Amona se v TOP 5 opět objevil zástupce Nového Zélandu) byla s napětím očekávána samotná Grand Prix. Ale ani tady nešlo nic tak docela hladce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
15:19 04.11.2024 109.81.115.XXXUmístění Podíl(%) Výsledek v (mil. $)
1. místo 14 % 154
2. místo 13,1% 144,2
3. místo 12,2% 134,4
4. místo 11,3% 124,6
5. místo 10,4% 114,8
6. místo 9,6% 105,1
7. místo 8,7% 95,3
8. místo 7,8% 85,5
9. místo 6,9% 75,7
10. místo 6% 65,9
Bude rozdělovat cca +-1100 mil. $ -
-
-
Limbi
12:12 04.11.2024 213.192.8.XXXJeště tu otevřu jedno téma... Všimli jste si, jak až na pár vyjímek měli jezdci problém vůbec předjet? Samozřejmě absence DRS je jasná, ale Brazílie není trať, kde by se nedalo předjíždět a co si pamatuju, tak na závody na vodě se všichni těšili práve proto, že tam bylo dost soubojů. Teď se i Max po tom, co zůstal za Charlesem zasekl a dokud neudělal Charles velikou chybu, tak byl bez šance. Osobně si myslím, že ta auta jsou na tyhle podmínky moc těžka a velká a jezdci tak nedokážou jít na tu hranu, tak moc, jako dříve. -
-
jako
11:35 04.11.2024 185.51.250.XXXMe jde hlavně o ten SC…a jak byl vyhlášen úplně bez důvodu..Akorát to zabilo risk jezdců co šli hned na wet..většina sla na inters…byla by to jejich chyba když se zhoršovali podmínky ale riskovali…nebo by museli znova do boxu pro wet…ale ředitelství zavodu se na to úplně vykaslalo….Proste prší ,i když maji skoro všichni inters tak závodit nebudeme ….Jinak Max měl ztrátu asi 2,6s na Ocona před tim SainzSC…na tý ,posléze lepšíci se trati, mu pak dávala skoro vteřinu…dal by ho úplně v pohodě i bez SainzSC…Cely zavod byl ovlivněn nesmyslným vyhlášením SC…. -
Sakki
11:30 04.11.2024 145.224.120.XXXPokud by jezdec nemohl měnit pneu při RF, tak to nějaké férovosti nijak nepomůže, jen se změní kdo na tom vydělá a kdo ne - teď při RF na tom vydělá, kdo do boxů nejede, pokud by to změnili, tak by na tom tenhle člověk prodělal a to výrazně.
Např během téhle GP, tak by lidi, co nestihli zajet před RF do boxů a museli by tam zajet brzo po restartu, tak by klesli na konec startovního pole. Stejně tak, pokud by někdo zůstal déle na trati než jeho oponenti s tím, že si prodlouží stint, tak prostě riskuje, že bude RF a on klesne z prvniho mista na konec startovniho pole, protože bude muset udělat tu zastávku až po restartu.
V minulosti bylo nejakou dobu zakázano dělat pitstop pod SC, a taky to na férovosti moc nepřidalo. -
-
Limbi
10:04 04.11.2024 213.192.8.XXXTak takový hate, co se teď spustil na Landa, to už je skoro jak lynč... Absolutně nechápu. Stačila jedna věta vytržená z kontextu "Není to talent, jen štěstí". Kdo viděl rozhovor ví, že tahle věta byla použitá v úplně jiném kontextu, ale to co na základě téhle věty předvádějí Maxovo fans na sítích a hlavně v zahraničí, to je uvolňování frustrace, kdy se teď poslední závody řešily Maxovo prasárny a oni mají najednou zadostiučinění ve velkém vítězství, ale to jim evidentně nestačí... Takhe toxický vlákna jsem už dlouho neviděl. Vlastně jseem rád, že tady se ještě ta diskuse odvíjí v relativně slušném duchu. a samozřejmě hlavní boost toho všeho dělají media.-
RoBertino
10:32 04.11.2024 185.63.97.XXXFanoušek - a zejména zarytý fanoušek - je specifikem každé oblasti, kde se vyžaduje podpora. Platí to o politicích, sportu, třeba i StarDance a podobně. Ti, co nekriticky podporují svůj idol, neberou nic než jeho kvality - a když „náhodou“ šlápne vedle, budou schopni ho hájit a případně nasadí oblíbené „no co, tak se podívejte, co tehdy a tehdy dělal ten a ten“ a berou to jako omluvu. Není problém přiznat něčí kvality, ale stejně jako se při kritice snížit k urážkám a nadávkám. Verstappen svým chováním přímo evokuje tendence „milovat nebo nenávidět“ a nelze vyloučit, že podobně jako někteří sportovci před ním s tím kalkuluje. Lidé jsou totiž pořád víc ovlivnitelní, zvláště díky sociálním sítím.
Je třeba si uvědomit, jak dlouho Norris jezdí a srovnat tento fakt s tím, jak dlouho obvykle pilotovi trvá, než dosáhne svého vrcholu. Ano, jsou případy, že to někomu trvá kratší dobu, jinému déle. Ale pokud ho za to někdo dehonestuje a ještě na základě pochybné věty, nejde o kritiku, ale závist. Emilovi fans samozřejmě budou na koni, ale to je neopravňuje k pošklebkům a urážkám. A média? Stále více a bez rozdílu inklinují k bulváru a lidé je v tom podporují. Bohužel. Jinak by ty celebrutální nicky vůbec neměly šanci. Jen doufám, že tady se k ničemu podobnému nesnížíme.-
Loqenc
16:33 04.11.2024 85.71.3.XXX"Emilovi fans samozřejmě budou na koni, ale to je neopravňuje k pošklebkům a urážkám." - Aneb jak se v jedné větě pošklebovat Maxovi a zároveň to zakazovat jeho fanouškům. Chápu, že je to jeho prostřední jméno, ale jde o ten tón a pochybuju, že mu tak někdo říká
-
-
hurthys
13:12 04.11.2024 89.177.138.XXXPro zachování duševního zdraví je nejlepší se diskuzím na soc. sítích (ale i třeba Seznam Zprávách) úplně vyhýbat. Algoritmy jsou nastaveny tak, že amplifikují negativní příspěvky, což generuje další clicky a další hate. Člověk odchází akorát znechucený a připadá si, jak z jiného světa. Přitom je to klasická uřvaná menšina, která je nejvíc vidět.
-
-
airwar1939
07:49 04.11.2024 212.65.229.XXXMaxovi za včerejšek patří naprosté uznání, odjel skvělý závod.
Co jsem ale nepochopil je počínání komisařů FIA, nejdříve vyhlásí virtuální SC, a když má po několika kolech většina pole přezuto, tak vyhlásí SC, a pak rovnou přeruší závod, čímž umožní některým přezout bez propadu v závodu a vyhrají jim tímto závod? komisaři FIA by měla dohlížet na rovné podmínky pro všechny, a ne takto zásadně ovlivňovat závod a boj o titul. Bohužel a stejně jako v roce 2021 dělají komisaři FIA z boje o titul frašku.-
tom11
09:04 04.11.2024 77.48.94.XXXto je sice pravda, ale tomu postupnému řešení VSC-SC-RF docela rozumím. zásadní problém ale vidím v tom, že je pod RF povoleno tyto úpravy dělat. pokud by vozy musely po RF vyjet na gumách, na kterých do boxů zajeli, bylo by po problému. každý by si rozmyslel, při hrozbě RF nepřezout.-
RoBertino
10:11 04.11.2024 185.63.97.XXXTuhle RF ale nikdo nepředpokládal a nebyla výsledkem horšícího se počasí. Způsobil ji Colapinto a to opravdu nemůžeš očekávat, jestli se někdo rozbije nebo ne. V tomhle nebyla žádná spekulace, nevíme, kdy byl Emil a Alpíci do boxu jeli. Jestli se nepletu, tak v režimu „mokrého“ závodu neplatí povinnost zastávky v boxech, takže to nabízí další a další varianty. Zakázat výměnu pod RF by také nic neřešilo, protože ti na mokrých pneu se vrátili k intermediates, což by je později také čekalo. To bychom potom mohli zakázat i zajíždění do boxů během režimu SC, protože někdo měnil před ním a tím byl znevýhodněn. Ve sportu - a to ve většině sportů - prostě stoprocentní spravedlnost neexistuje a nemyslím tím jenom nějaké podrazy. Jeden příklad za všechny - MS 1974 v Německu, zápas NSR-Polsko. Hrálo se de facto na zatopeném hřišti a Poláci v první půli hráli na polovině Němců vlastně v bazénu. O přestávce hasiči a dobrovolníci zčásti dostali vodu pryč, takže domácí měli v druhé půli podstatně lepší podmínky. Bylo to spravedlivé? Bylo povoleno dělat úpravy hřiště o přestávce nebo mělo zůstat ve stejném stavu, aby měla obě mužstva stejné podmínky?-
tom11
16:53 04.11.2024 194.212.104.XXXJak píšu i výše. Je vcelku nelogické, když v jednom případě je výměna "zdarma" a v dalších nikoliv. To je prostě anomálie. Je jasné, že to na 100% spravedlivé nebude nikdy. Ale dát vedení závodu do ruky nástroj pro zásadní ovlivnění výsledku, není podle mě správné.
-
-
-
RoBertino
10:03 04.11.2024 185.63.97.XXXVSC byl aktivován kvůli Hülkenbergovi, který stál v T1 na místě, kde se rozvěsil po svodidlech Albon. Toho však odtamtud dostali stewardi (a Hulk byl diskvalifikován), takže ho během jediného kola stopli. SC byl aktivován o dvě kola později kvůli nebezpečným podmínkám na trati, protože déšť zesílil. Červená byla reakcí na nehodu Colapinta (32. kolo).
Že se smí v režimu červené vlajky přezout je pravidly dovoleno, takže o nějakém ovlivnění tady nemůže být ani řeči. Bylo využito pravidel a v minulosti na to někdo doplatil, někdo vydělal.
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek