DISKUZE K ČLÁNKU Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

Po incidenty poznamenané kvalifikaci a opravdu velmi originálním složení startovního roštu (poprvé od roku 1976 a éry Chrise Amona se v TOP 5 opět objevil zástupce Nového Zélandu) byla s napětím očekávána samotná Grand Prix. Ale ani tady nešlo nic tak docela hladce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 11.11.2024 23:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 04.11.2024 10:32
Fanoušek - a zejména zarytý fanoušek - je… »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 03.11.2024 19:41
Tak bych řekl, že v jezdeckém šampionátu je… »
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 03.11.2024 19:47
Stesti preje pripravenym a nezbyva, nez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    109.81.166.XXX
    No, výsledky dost ovlivněny okolnostmi i zdravá sázka na náhodu, ale celkově hodně napínavé a docela to bavilo. Alpin tedy vydělal nejvíc co mohl, ale kdo nesází, nevyhrává že.
    Samozřejmě, Alpin. On se totiž po katastrofálním průběhu sezony pomaloučku, vlastně neviditelně zlepšuje a už začína i předtím sbírat bodíky. No a ta pecka teď, to je musí povzbudit. Moc to potřebují. Jinak je mi trochu líto neúčasti motoru Renault... no trochu dost ho poškodila nemožnost vývoje současného motoru (četl jsem 30 kilowat či kovií?) a tak šéfové udělali krok.. obávám se že ne do budoucnosti. Ach jo.
    Max tentokrát vyhrál chytrostí a taktikou, která snad dnes nemá obdoby. Je moc dobrej, chlapec. Zato Red Bull, co bude za rok či dva? Třeba bez něj?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak závod událostmi hodně nabitý!
    Max fantastická jízda ale s přispěním velké porce štěstí. Perez zase marný a fakt už na ručník. McLaren a Lando velmi hezky až do té červené vlajky a tam se to zesypalo a Landa to asi taky pěkně rozhodilo - proto asi ty chyby po restartu. Oscar rychlostně zpátky se všemi vylepšeními ale taky občas chyby jako sestřelení Lawsona nebo jak pustil Maxe před sebe! Podle mne jsou špatné starty McLarenu spojené s monopostem - dle špatné trakce z pomalých zatáček - ale i tak se Lando musí zlepšit v těchto dovednostech, protože rychlost má dostatečnou na kohokoliv. Oscar naopak musí být víc konzistentní a nemít velké výkonnostní výpadky. Největší zlepšení ale potřebuje pitwall Mclarenu, protože tam bylo ztraceno nejvíc bodů, ikdyž občas byla těžká rozhodnutí. No a svoje udělá i smůla neboli okolnosti ale to už musí příště vykompenzovat ta nějaká Karma či která to je! 18 18 18
    Alpine sakra štěstí ale riskli to a vyšlo to a respekt obou pilotům za parádní výkon!
    Supr byli a kluci od VCARB, kteří mohli být na místě Alpine kdyby to vyšlo jinak .... velké zklamání z např. Alonsa, který by měl jezdit jinde než protekčňák mladej Stroll, ale ten AM je asi fakt střep! Kluci ve Willamsu slabota. V HAASu to taky moc nedopadlo. Ferrari ale velké zklamání po minulých GP. Měli prohánět McL před RB ale Leclerc byl neviditelný a Sainz pořád boural - marnost!
    POřád se těším na zbytek sezony a snad na to jak McL uhájí titul v konstruktérech před ferrari, a piloti McL ještě vyhrajou 2 až 3 závody, a tedy Ferrari tak jednu a to ve Vegas. Tak uvidíme!
    01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Umístění Podíl(%) Výsledek v (mil. $)
    1. místo 14 % 154
    2. místo 13,1% 144,2
    3. místo 12,2% 134,4
    4. místo 11,3% 124,6
    5. místo 10,4% 114,8
    6. místo 9,6% 105,1
    7. místo 8,7% 95,3
    8. místo 7,8% 85,5
    9. místo 6,9% 75,7
    10. místo 6% 65,9
    Bude rozdělovat cca +-1100 mil. $

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Max, Návrat krále 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    213.192.8.XXX
    Ještě tu otevřu jedno téma... Všimli jste si, jak až na pár vyjímek měli jezdci problém vůbec předjet? Samozřejmě absence DRS je jasná, ale Brazílie není trať, kde by se nedalo předjíždět a co si pamatuju, tak na závody na vodě se všichni těšili práve proto, že tam bylo dost soubojů. Teď se i Max po tom, co zůstal za Charlesem zasekl a dokud neudělal Charles velikou chybu, tak byl bez šance. Osobně si myslím, že ta auta jsou na tyhle podmínky moc těžka a velká a jezdci tak nedokážou jít na tu hranu, tak moc, jako dříve.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Tou velkou Charlesovou chybou je myšleno zajetí do boxů? 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.12.XXX
        No v jeden moment tam udělal chybu,která umožnila Maxovi zaútočit. Neřekl jsem, že se před něj dostal.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.193.32.XXX
      To, že jsou těžké v tom hraje jakou roli ?? Podle mě naprosto minimální, naopak bych tvrdil, že to předjetí spíše pomáhá, protože to zpomaluje... Škodí spíš to co zrychluje...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    185.51.250.XXX
    Me jde hlavně o ten SC…a jak byl vyhlášen úplně bez důvodu..Akorát to zabilo risk jezdců co šli hned na wet..většina sla na inters…byla by to jejich chyba když se zhoršovali podmínky ale riskovali…nebo by museli znova do boxu pro wet…ale ředitelství zavodu se na to úplně vykaslalo….Proste prší ,i když maji skoro všichni inters tak závodit nebudeme ….Jinak Max měl ztrátu asi 2,6s na Ocona před tim SainzSC…na tý ,posléze lepšíci se trati, mu pak dávala skoro vteřinu…dal by ho úplně v pohodě i bez SainzSC…Cely zavod byl ovlivněn nesmyslným vyhlášením SC….

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sakki

    Sakki

    145.224.120.XXX
    Pokud by jezdec nemohl měnit pneu při RF, tak to nějaké férovosti nijak nepomůže, jen se změní kdo na tom vydělá a kdo ne - teď při RF na tom vydělá, kdo do boxů nejede, pokud by to změnili, tak by na tom tenhle člověk prodělal a to výrazně.

    Např během téhle GP, tak by lidi, co nestihli zajet před RF do boxů a museli by tam zajet brzo po restartu, tak by klesli na konec startovního pole. Stejně tak, pokud by někdo zůstal déle na trati než jeho oponenti s tím, že si prodlouží stint, tak prostě riskuje, že bude RF a on klesne z prvniho mista na konec startovniho pole, protože bude muset udělat tu zastávku až po restartu.

    V minulosti bylo nejakou dobu zakázano dělat pitstop pod SC, a taky to na férovosti moc nepřidalo.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hurthys

      hurthys

      89.177.138.XXX
      Proto by se červená vlajka měla používat zcela výjimečně. Od toho tam snad je SC, pokud je nebezpečí na trati.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Souhlas. Navíc je zcela nelogické, když pod SC "zadarmo" nevymění a pod RF ano. Pak mají páni komisaři velký nástroj na případné ovlivnění závodu potřebným směrem. Ne, že bych z toho kohokoliv podezíral, ale kdyby někdo chtěl...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    213.192.8.XXX
    Tak takový hate, co se teď spustil na Landa, to už je skoro jak lynč... Absolutně nechápu. Stačila jedna věta vytržená z kontextu "Není to talent, jen štěstí". Kdo viděl rozhovor ví, že tahle věta byla použitá v úplně jiném kontextu, ale to co na základě téhle věty předvádějí Maxovo fans na sítích a hlavně v zahraničí, to je uvolňování frustrace, kdy se teď poslední závody řešily Maxovo prasárny a oni mají najednou zadostiučinění ve velkém vítězství, ale to jim evidentně nestačí... Takhe toxický vlákna jsem už dlouho neviděl. Vlastně jseem rád, že tady se ještě ta diskuse odvíjí v relativně slušném duchu. 11 a samozřejmě hlavní boost toho všeho dělají media.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Fanoušek - a zejména zarytý fanoušek - je specifikem každé oblasti, kde se vyžaduje podpora. Platí to o politicích, sportu, třeba i StarDance a podobně. Ti, co nekriticky podporují svůj idol, neberou nic než jeho kvality - a když „náhodou“ šlápne vedle, budou schopni ho hájit a případně nasadí oblíbené „no co, tak se podívejte, co tehdy a tehdy dělal ten a ten“ a berou to jako omluvu. Není problém přiznat něčí kvality, ale stejně jako se při kritice snížit k urážkám a nadávkám. Verstappen svým chováním přímo evokuje tendence „milovat nebo nenávidět“ a nelze vyloučit, že podobně jako někteří sportovci před ním s tím kalkuluje. Lidé jsou totiž pořád víc ovlivnitelní, zvláště díky sociálním sítím.
      Je třeba si uvědomit, jak dlouho Norris jezdí a srovnat tento fakt s tím, jak dlouho obvykle pilotovi trvá, než dosáhne svého vrcholu. Ano, jsou případy, že to někomu trvá kratší dobu, jinému déle. Ale pokud ho za to někdo dehonestuje a ještě na základě pochybné věty, nejde o kritiku, ale závist. Emilovi fans samozřejmě budou na koni, ale to je neopravňuje k pošklebkům a urážkám. A média? Stále více a bez rozdílu inklinují k bulváru a lidé je v tom podporují. Bohužel. Jinak by ty celebrutální nicky vůbec neměly šanci. Jen doufám, že tady se k ničemu podobnému nesnížíme.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        85.71.3.XXX
        "Emilovi fans samozřejmě budou na koni, ale to je neopravňuje k pošklebkům a urážkám." - Aneb jak se v jedné větě pošklebovat Maxovi a zároveň to zakazovat jeho fanouškům. Chápu, že je to jeho prostřední jméno, ale jde o ten tón a pochybuju, že mu tak někdo říká 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • hurthys

      hurthys

      89.177.138.XXX
      Pro zachování duševního zdraví je nejlepší se diskuzím na soc. sítích (ale i třeba Seznam Zprávách) úplně vyhýbat. Algoritmy jsou nastaveny tak, že amplifikují negativní příspěvky, což generuje další clicky a další hate. Člověk odchází akorát znechucený a připadá si, jak z jiného světa. Přitom je to klasická uřvaná menšina, která je nejvíc vidět.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    212.65.229.XXX
    Maxovi za včerejšek patří naprosté uznání, odjel skvělý závod.
    Co jsem ale nepochopil je počínání komisařů FIA, nejdříve vyhlásí virtuální SC, a když má po několika kolech většina pole přezuto, tak vyhlásí SC, a pak rovnou přeruší závod, čímž umožní některým přezout bez propadu v závodu a vyhrají jim tímto závod? komisaři FIA by měla dohlížet na rovné podmínky pro všechny, a ne takto zásadně ovlivňovat závod a boj o titul. Bohužel a stejně jako v roce 2021 dělají komisaři FIA z boje o titul frašku. 02

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama