Button: McLarenu to ještě chvíli potrvá, než bude bojovat o větší bodové příděly

Petr Hlawiczka, 10. června 2016, 06:45 Google+

McLaren se proti loňsku sice zlepšil, ale bodově v závodech zatím jen paběrkuje. Kdy se to podle Jensona Buttona změní, jaké novinky přivezli a co bude v Montrealu důležité pro dosažení dobrého výsledku?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jenson Button s McLarenem MP4-31

Jenson Button s McLarenem MP4-31 | foto: McLaren

Sdílejte článek

Kdy se od McLarenu dočkáme dalšího pokroku a místo pouhého postupu do Q3 bude bojovat o mnohem větší bodové příděly? "Myslím, že to ještě chvíli potrvá, než budeme bojovat o velké body, dosahujeme ale dobrého pokroku," odpovídá Button.

Očekává se, že Kanada se svými dlouhými rovinkami kladoucími důraz na výkon motoru nebude jejich balíku s pohonnými jednotkami Honda sedět, britský pilot si však velké starosti nedělá: "Lidé by si mysleli, že tohle nebude okruh, který by našemu vozu seděl, bude to ale v pořádku."

"Přijeli jsme s určitými vylepšeními, které by nám měli pomoci. Nejde o nic velkého, ale mělo by jít o pomoc. My jsme velmi efektivní, pokud jde o naše auto," pokračuje Button, který se kromě nových aerodynamických dílů těší také na nové turbodmychadlo a benzín, který pro ně připravil jejich technologický partner.

img-responsive

V roce 2011 byl ve Velké ceně Kanady šestkrát v boxech, postihl ho defekt, propadl se na poslední místo - a dramatický závod trvající přes 4 hodiny nakonec po chybě Sebastiana Vettela v posledním kole vyhrál | foto: McLaren

"Vím, že ExxonMobil s Hondou na palivu velmi tvrdě pracovali. Máme zde vylepšení, které by nám v těchto oblastech mělo pomoc. Takže jo, jsme pozitivní," usmívá se Button. Nové turbo by jim kromě vyššího výkonu mělo pomoci zejména s rekuperací energie v závodě, palivo samotné se postará o nárůst výkonu ve výši 5 kW.

Co je podle Buttona v Montrealu zapotřebí k dosažení dobrých časů? "Abych byl upřímný, tak potřebujete auto, jež je efektivní. Potřebujete auto, které je dobré při brzdění. Předpokládám, že to je stejné na všech okruzích, ale tohle jsou specificky důležité oblasti. Tady jde také o sebedůvěru při využívání obrubníků, udržet si rychlost. A když je takové počasí, správně se rozhodovat."

Vytisknout

Diskuze: Button: McLarenu to ještě chvíli potrvá, než bude bojovat o větší bodové příděly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pneumatika Pirelli v Monaku

Haas lituje, že v Kanadě nemá super-měkké pneumatiky. Proč si je nevybral?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud