Výpadů se vyměnilo už velké množství - Vettel například osobně v paddocku vyhledal šéfa Pirelli Paula Hemberyho, aby mu sdělil: "Vaše pneumatiky jsou extrémně nebezpečné." Hembery na to reagoval prohlášením tisku: "Chápu Sebastianovu frustraci, ale Ferrari riskovalo a nevyšlo mu to."
Maurizio Arrivabene popřel, že by šlo o nepřiměřené zatížení pneumatik: "Proč tu vůbec máme inženýry od Pirelli? Určitě ne proto, aby si žvýkali žvýkačku a koukali kolem, nýbrž aby monitorovali každou trať. A varování z jejich strany bylo nulové. Mohu vám ukázat oficiální zprávu," tvrdí šéf Ferrari.
Obhajobu nachází Pirelli u Mercedesu, zvláště veterán Niki Lauda, trojnásobný mistr světa, se italské stáje zastal: "Ferrari by si nemělo stěžovat, pokud jejich riskantní strategie nevyjde. To, co Vettel řekl o dodavatelích pneumatik není správné, já bych ho od žádného z našich pilotů také nepřijal."
K jeho slovům se připojuje i šéf Mercedesu Toto Wolff: "Je jasné, že když Ferrariho pokus nevyšel, je Vettel naštvaný. Ale bylo to jejich rozhodnutí. My si vzali z pátečního defektu Rosberga ponaučení a dokonce jsme zvažovali třetí zastávku. Proto musím Pirelli bránit."
S Laudou souhlasí i bývalý pilot F1 a televizní expert Christian Danner. "V podstatě má Niki stoprocentní pravdu. V motoristickém sportu to tak chodí, když jedete na limitu, může to pro vás skončit špatně."
Nico Rosberg však natolik vstřícný k Pirelli nebyl, i když se vyjadřoval hodně diplomaticky. O jeho návrhu jsme psali zde. Dalším, kdo se kriticky vyjádřil na adresu pneumatikářské firmy, byl inženýr Lotusu Alan Permane: "Pokud někdo deklaruje, že pneumatika vydrží 40 kol, pak by neměla selhat už po osmadvaceti."
Každá taková záležitost vždy spustí velké množství dohadů, názorů, spekulací či zaručených zpráv. Jisté je, že debata ohledně selhání pneumatik na Rosbergově a Vettelově voze rozhodně kredit Pirelli neposílí, což ho v probíhajícím konkurenčním boji s Michelinem zcela určitě nepotěší.