PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Jak se cítili aktéři arény F1 na novém okruhu?

Robert RoBertino Pavelka, 12. září 2020, 17:50 Aktualizováno 12.9.2020, 19:55 Google+

Co je nové, nemusí být vždy úžasné. Svůj názor na to prozatím určitě bude mít vítěz minulé Grand Prix Pierre Gasly. Co nám tedy piloti a týmy po kvalifikaci na závod toskánského závodu F1 chtěli sdělit?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 12.09. 22:35) Napište svůj názor
Charles Leclerc překvapil při kvalifikaci na jubilejní závod dobrým časem

Charles Leclerc překvapil při kvalifikaci na jubilejní závod dobrým časem | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, pole-position

Těší mě, že jsem tak vysoko. Upřímně, prozatím to je hodně náročný víkend. Trať je fenomenální a také přináší výzvu, projíždíte úsek mezi zatáčkami 6 a 9 rychlostí od 275 do 285 km/h a přetížení, které na vás působí, je šílené. Po celý víkend byl Valtteri rychlejší než já, takže jsem na sobě stále pracoval a pokusil se dosáhnout zlepšení. Konečně se mi všechno sešlo tak, jak jsem potřeboval, právě v Q3. V druhém kole mě trochu rozhodil vítr, takže jsem nedokázal zrychlit, ale moje první kolo bylo hodně dobré. Valtteri předvedl dobrý výkon a tvrdě na mě tlačil, takže jsem rád, že jsem si udržel náskok. Teď už se těším na zítřek, na téhle rychlé trati to bude náročné, ale také si myslím, že hodně zajímavé.

Valtteri Bottas, 2. místo

Je nepříjemné přijít o pole-position, zvláště když byla ztráta tak malá a poslední pokus jsem musel přerušit. Žluté vlajky mou kvalifikaci definitivně pohřbily, cítil jsem, že v posledním kole mohu ještě zaútočit, jen jsem čekal na správnou chvíli. První kolo bylo v pořádku, ale nikoli perfektní, takže jsem se těšit, že se zlepším v tom druhém, ale už jsem nedostal příležitost. Jak jsme prozatím během víkendu při trénincích zjistili, přejíždění bude téměř nemožné, když se podíváte, jak široká je trať a zda je možné volit v zatáčkách odlišnou stupu. Ale doufám, že budu schopen s Lewisem bojovat a bude to zábavná bitva. Do zatáčky 1 je to dost daleko, takže uvidím, co se přihodí.

Toto Wolff, šéf stáje

Těší nás, že máme první dvě místa na startu a okupujeme první řadu. Je to rychlá a plynulá trať, takže kvalifikace byla úžasná - jak jsme očekávali. Máme dobrou výchozí pozici před oběma Red Bully - je také potěšitelné vidět Ferrari při jeho tisící Grand Prix na pátém místě. Tak trochu tápeme ve tmě, je to nová trať, proto je složité určit strategii. Naše závodní simulace v trénincích nebyly nikdy tak dlouhé, takže máme pochybnosti. Uvidíme, jak budou držet pneumatiky a také jestli se neozve počasí - zvolíme jednu nebo dvě zastávky? Strategických možností je více a bude zajímavé vidět, co všechno je ovlivní. Na zítřejší závod se opravdu těším.

RED BULL

Max Verstappen, 3. místo

Myslím, že jako tým jsme odvedli velmi dobrou práci během celého víkendu. Od počátku bylo auto v dobrém stavu, což znamená, že jsme se soustředili jen na jemné doladění. V kvalifikaci jsme se Mercedesům přiblížili, což nás může těšit a také odstup od dalších soupeřů se zvětšil. Pro závod si dělám jisté naděje, je také těžké předpovídat počasí, jestli nám umožní bojovat o vítězství, ale cítím se mnohem lépe než v některých jiných víkendech. Máme celkem slušnou rychlost, což je dle mého názoru dobré, přestože nebude lehké předjíždět, ale aspoň posledních pár zatáček je poměrně širokých, takže si lze vybrat svou stopu, pokud máte odpovídající rychlost. Je to pro všechny nová trať, takže bude důležitá strategie, ale hodně zjistíme až během závodu, zvláště o pneumatikách, protože zítra očekáváme dost vysoké teploty dráhy. Mercedesy není nikdy snadné předjet, ale dáme do toho vše. Tuhle trať jsem si zamiloval, takže se na závod opravdu těším.

Alexander Albon, 4. místo

Byla to dobrá, silná kvalifikace a řídit auto s minimem paliva na této trati je prostě neuvěřitelné. Doslova šílené, bere vám to dech, takže doufám, že podobným způsobem budeme pokračovat i zítra. Čtvrté místo je nejlepší umístění v mé kariéře, takže jsem rád, že se pořád zlepšujeme. Ve Spa to bylo dobré, Monza o kousek lepší a tady je to další krok kupředu. Je zřejmé, že pořád ještě nějaké rezervy mám, ale pořád se lepším a myslím, že bez žlutých vlajek v závěru Q3 bych ještě zrychlil. V trénincích jsem se trochu potýkal a nedostatkem sebevědomí, ale po určitých změnách se auto chovalo stále lépe a já mohl začít zrychlovat. Zítra budeme potřebovat dobrý a hlavně čistý start, protože do první zatáčky je to daleko. Pak to snad absolvujeme dlouhý, klidný závod bez dramat.

Christian Horner, šéf týmu

Je skvělé mít oba piloty ve druhé řadě, dnes jsme z auta dostali opravdu maximum. Byli jsme jen pár desetin za Mercedesy, byl to jeden z nejmenších odstupů během této sezóny - doufejme, že tady zajedeme dobrý závod. Alex prožívá velmi dobrý víkend s nejlepším kvalifikačním umístěním, který mu před závodem dodal sebevědomí. Po celý víkend jsme hodně rychlí v sektoru 3, takže naší první příležitostí bude sjezd k zatáčce 1, uvidíme, co tady zvládneme. Bude zajímavé pozorovat, jak se teplé počasí promítne do strategie, samozřejmě chybí jakákoli dřívější data, takže bude nutné být připraveni okamžitě reagovat. Piloti si tuto trať opravdu užívají, je to rychlý okruh jak ze staré školy, takže zítra to bude skvělý závod.

FERRARI

Charles Leclerc, 5. místo

Jsem rád, že jsem se vrátil do první desítky poté, co jsem se nedostal do Q3. Poslední dva týdny byly pro nás extrémně těžké, takže je dobré, že se zase blýská na lepší časy. Pořád je pro nás trochu záhadou, kam se vytrácí naše rychlost, bude zásadní to vyřešit a musíme se o to důsledně snažit. Charakteristika této tratě našim autům o něco víc vyhovuje, to je jisté. Myslím, že náš balíček se středním přítlakem je co do nastavení lepší ve srovnání s nízkým přítlakem, s nímž jsme jeli ve Spa a na Monze. Tam jsem řídil auto s velkými obtížemi, tady je to podstatně lehčí, což mě těší a také nám to dnes dost pomohlo. 

Páté místo je rozhodně nejlepší umístění, které jsme mohli zajet. Ve srovnání s vozy před námi dost ztrácíme, ale nakonec jsem s nastavením hodně spokojen. Bude to těžký závod protože za sebou mám hodně soupeřů, z nichž někteří určitě budou rychlejší. Doufám, že poskytneme našim tifosi nějaké potěšení a dokončíme závod na tomto místě, případně i lepší.

Sebastian Vettel, 14. místo

V Q1 jsem chyboval, a i když jsem byl schopen pokračovat, od té chvíle už se mi nepodařilo udělat žádný pokrok. Podívám se samozřejmě na data, ale pořád to nechápu. Budu se snažit, ale zítra čekám hodně těžký závod, zejména s ohledem na svou startovní pozici, obávám se, že díky tomu nebudu schopen předvést skutečnou závodní rychlost. S výsledkem nejsem spokojen, ale během víkendu jsem se s autem dost potýkal, takže se soustředím na to, co půjde udělat zítra. Co se týče předjíždění, všichni říkají že to bude těžké, ale nikdy jsem tu nezávodil, tak si počkám na zítřek. 

Laurent Mekies, sportovní ředitel

Po dvou náročných závodech ve Spa a na Monze jsme chtěli dosáhnout nějaké změny a zdá se, že se nám to podařilo. Charles je na startovním roštu pátý, takže dnes se ocitl před skupinou pilotů, které od sebe dělí pár desetin. Je to nejlepší výsledek, jaký v této konstelaci lze udělat. Umístění Sebastiana tak dobré není, ale pořád nejsou odstupy tak velké, kdyby zajel o pět tisícin lepší čas, poskočil by o dvě místa. Zítra čekáme hodně těžký závod na krásné, velkolepé trati, náročné jak pro piloty, tak pro vozy. 

O místa za nejlepší trojicí bude bojovat minimálně deset aut, proto budeme muset všechno perfektně zvládnout, ať se jedná o strategii nebo o práci na pit-lane. Náš cíl zůstává stejný - získat co nejvíce bodů. Je tu kromě toho i zvláštní motivace, protože hodláme udělat maximum v naší tisící Grand Prix v historii Scuderie Ferrari na poli F1.

RACING POINT

Sergio Pérez, 6. místo (po penalizaci 7. místo)

Cítím, že jsme dosáhli maxima, co nám naše auto dovolilo, což je pro tým pozitivní. Je škoda, že jsem dostal trest, ale pokud se posunu na roštu o místo dozadu, jsem rád, že ho uvolním týmovému kolegovi. Lance byl schopen jet s vozem s novými aplikacemi, což je před zítřejším závodem potěšitelné. Pro nás všechny to je něco docela nového, hodně neznámého a zvolit správnou strategii na zítřek nebude vůbec jednoduché. Myslím, že dobrý start bude zítra rozhodující pro celý závod.

Lance Stroll, 7. místo (po penalizaci Péreze 6. místo)

Jsem dnes trochu zklamaný. Jsem přesvědčen, že jsme se mohli kvalifikovat na čtvrtém nebo pátém místě, kdyby nás v závěru Q3 nezastavily žluté vlajky. Na druhou stranu je tu také hodně pozitiv. Udělali jsme oproti včerejšku nějaké změny a dosáhli dobré startovní pozice - to je téměř zásadní, protože předjíždění bude hodně obtížné. Jsem spokojen s chováním vozu a jeho celkové rychlosti, takže máme potenciál, abychom zítra dosáhli velmi slušného výsledku.

Otmar Szafnauer, týmový vedoucí

Byla to dobrá kvalifikace, v níž oba vozy prokázaly velmi dobrou rychlost, stejně jako v předchozích trénincích. Lance neměl štěstí se svým závěrečným pokusem v Q3 - znevýhodnily ho žluté vlajky poté, co Ocon nedokončil své rychlé kolo. Jak ukazuje profil trati, bude těžké předjíždět, takže bude hodně důležité pohlídat si startovní pozice. Domnívám se, že naše závodní rychlost potvrdí tu kvalifikační a ze závodu si přivezeme tolik důležité body.

RENAULT

Daniel Ricciardo, 8. místo

Dneska jsme ukázali solidní výkon a je škoda, že se nám ho nepodařilo maximalizovat. Ale pořád jsme na slušné pozici, abychom dosáhli v závodě na body. S kvalifikací jsem spokojen, zvláště s Q2, kdy jsem si dobrou jízdou zajistil postup do poslední části. Moje první kolo v Q3 nebylo dobré, trochu mi zaplavala zadní část, bylo tam trochu nečistot, takže jsem si víc věřil na druhý pokus. Bohužel, Esteban se roztočil a žluté vlajky mi nedovolily zajet lepší čas. Když se dívám na výsledky, při volné trati jsem mohl dosáhnout pátého času. O to víc práce nás čeká zítra a myslím, že to bude zajímavý boj o první pětku, a doufám, že to bude zábavné.

Esteban Ocon, 10. místo

Bohužel jsem v Q3 nezvládl auto a nezajel žádný čas. Je to přesně ten případ, když během kvalifikace víc a víc posouváte limit a pak to najednou přeženete. Je to škoda, předvedli jsme dobrou rychlost a mohli jsme se kvalifikovat mnohem lépe. Auto bylo dobré a tým vykonal solidní práci, zvláště v době mezi posledním tréninkem a kvalifikací. Jsme na pozici, z níž jde dojet pro body a zítra máme podmínky k tomu, abychom jich pár shrábli.

Alan Permane, sportovní ředitel

Jsme šťastní, že jsou oba vozy v Q3, zvláště po jistých dopoledních potížích. Nicméně se nemůžeme docela spokojit s dosaženým umístěním. Prokázali jsme, že vůz je o něco výkonnější, mohli jsme atakovat pátou šestou příčku. Osmá a desátá nás příliš netěší, takže uvidíme, co s tím půjde zítra udělat. Když jsem sledoval doprovodné závody, možnosti k předjíždění tu jsou, takže to může být zajímavý závod. Podmínky také vypadají slušně, takže očekáváme další dobrý závod a dvojí bodový přísun týmu.

McLAREN

Carlos Sainz jr., 9. místo

Dnes se nám podařilo dobře reagovat na dosavadní těžkosti během celého víkendu. Zajel jsem opravdu dobré kolo v Q2 a dostal se do poslední části. Mrzí nás, že jsem nemohl prokázat, co ve skutečnosti je v našem voze, protože zavlály žluté vlajky, ale celkově jsem rád, že jsem dosáhl takového výsledku. Během víkendu jsme udělali několik změn a teď jsme připraveni chopit se výzvy v podobě zítřejší Grand Prix, kdy díme všechno do boje o body.

Lando Norris, 11. místo

Náročná kvalifikace, ale vzhledem k našim těžkostem v posledním tréninku nám přinesla několik pozitiv, která je nutné přijmout. Vůz dnes postrádal rychlost a moje sebevědomí tím dost trpělo, takže jsem se s ním dost pral. Před kvalifikací jsme udělali pár změn a výsledek mohl být i horší, samozřejmě jsem pořád zklamaný, že mě několik desetin dělilo od Q3. Zítra hodláme tvrdě útočit, abychom vybojovali co nejvíc pozic a získali další důležité body. 

Andreas Seidl, šéf týmu

Prozatímní dva dny pro nás byly velkou výzvou. S ohledem na změny, které jsme před kvalifikací udělali, akceptujeme naše umístění jako hodně dobré, nejspíš maximum, co jsme dnes byli schopni zvládnout. Odstup od vozů před námi není nijak propastný, což nám do zítřejšího závodu dává naději na vybojování lepších pozic. Zvládneme naše noční "domácí úkoly" a soustředíme se na závod před námi.

ALFA ROMEO

Kimi Räikkönen, 13. místo

Třinácté místo je dobrým výsledkem dávající nám určité možnosti, ale zjevně jsem čekal víc. Vůz se choval výborně a cítil jsem, že můžeme myslet hodně vysoko, takže jsem rozčarován, že nejsem na roštu o něco výš, protože jsme byli Q3 hodně blízko. Pokoušíme se tuto hranici zdolat a dříve nebo později se nám to povede. Bude skvělé, když se nám podaří zítra bodovat - předjíždění bude asi náročné, ale pokud chceme dosáhnout co nejlepší výsledek, musíme se o to pokusit.

Antonio Giovinazzi, 17. místo

Jsem hodně nespokojený, že jsem z Q1 nepostoupil, protože dnes jsem měl potenciál být lepší. První kolo bylo velmi dobré, ale ve druhém jsem nebyl schopen si všechno uspořádat. Na téhle trati vás sebemenší chyba stojí hodně, zvláště pak v sekvencích zatáček; když tam uděláte chybu, o všechno v jediném okamžiku přijdete a kolo odepíšete, a právě to se mi stalo. Zítra čekám těžký závod, psychicky těžký, bude asi velké horko a ještě se tu špatně předjíždí. Musíme vynaložit všechno, abychom se v poli posunuli nahoru.

Frédéric Vasseur, šéf týmu

Postoupit do Q2 podruhé v řadě a skončit jen 0,3 vteřiny za TOP10, to je dobrý výsledek a můžeme být potěšeni, že se posouváme kupředu. Byla to nejlepší kvalifikace v této sezóně, za poslední měsíce jsme se hodně zlepšili a odstup na naše konkurenty sice pomalu, ale jistě krůček po krůčku mizí - také tvrdě pracujeme, abychom se posunuli vpřed. Je škoda, že Antonio skončil v Q1, chybělo mu 0,2 vteřiny na 15. místo, ale pole je v této části hodně namačkané, takže se to může stát. Závod bude zajímavý, strategie určitě bude hrát velkou roli - musíme být připraveni reagovat na jakékoli okolnosti, když budou karty správně rozdány, můžeme přivézt nějaké body.

ALPHA TAURI

Daniil Kvjat, 12. místo

Byl to dnes solidní den a v autě jsem se cítil mnohem lépe než v ostatních trénincích. Moji inženýři odvedli skvělou práci a jelo se mi komfortněji než včera, kdy jsem nebyl příliš spokojený, ale dnes jsme udělali hodně velký pokrok. Nicméně jsme ztratili pár desetin, v posledním kole to bylo zjevné, když jsem zkusil projet zatáčku 7 naplno, pokoušel jsem se posbírat desetinky kde se dalo. Startuji z 12. místa a budu bojovat, pro všechny to je nový závod, bude tedy důležité využít všeho, co se naskytne.

Pierre Gasly, 16. místo

Dnešek je zklamáním, protože jinak se všechno dařilo. V trénincích bylo auto dobré, ale v kvalifikaci jsem se trápil s motorem a poztrácel jsem trochu energie, což nás stálo víc než desetinu. A na postup do Q2 nám chybělo kolem půl desetiny. Evidentně není dobré se na takové trati špatně kvalifikovat, opakuji, je to škoda, protože předtím se všechno dařilo. Prostě se nám nepovedlo v kvalifikaci všechno poskládat, udělal jsem malé chyby v tom nejhorším možném okamžiku. Musím najít způsob, jak se vzpamatovat, protože vím, že jsem rychlejší, zítra se proto pokusím znovu vrátit na bodované příčky.

Jody Egginton, technický ředitel

Dnes to byla nepovedená kvalifikace. V trénincích jsme byli podstatně konkurenceschopnější, ale dnes odpoledne se nám tento výkon nepodařilo zopakovat. Večer toho musíme hodně projít, abychom byli na závod maximálně připraveni. Dnešní výsledek nám udělal čáru přes rozpočet. Přesto cítíme, že máme na to být podstatně rychlejší a uspět s souboji s vozy ve středu pole - to je také náš cíl.

HAAS

Romain Grosjean, 15. místo

Jak už jsem říkal na Silverstone, Q2 je pro nás momentálním krátkodobým cílem v kvalifikaci. To je dnešní pozitivum. V druhé části už to nebylo tak dobré. Při prvním pokusu jsem se nemohl za nikoho zařadit, tak to pro mě bylo obtížné. Nebylo to špatné kolo, ale chyběla mi rychlost. Při druhé jízdě jsem nejspíš hned v první zatáčce chytil nějaký poryv větru - zadní část vozu úplně ustřelila. To už jsem ztrácel čtyři desetiny, takže hned ze začátku to byla konečná. Nemohu říci, jaký bude závod. Včera jsem toho kvůli problémům na mém voze moc nenajel, ale mám za to, že budou problémy s pneumatikami. Alespoň nám se hodně přehřívají, je problém s přilnavostí. Toho se bojím, ale doufám, že se mýlím. Ale je potěšení tu jet - od zatáčky šest do desáté na plný plyn, to je absolutně mega.

Kevin Magnussen, 20. místo

Jsem docela překvapen, že jsem skončil tam, kde jsem. Necítil jsem se nijak špatně, vůz se během víkendu stále zlepšoval. Když jsem jel poslední kolo, myslel jsem, že to je OK, vůbec jsem se necítil špatně. Jeden z Williamsů vyjel z trati na trávu v sedmé zatáčce, bylo tam dost nečistot a prachu. Maličko jsem změnil směr, abych se vyhnul, a ono mě to stálo desetinu nebo tak nějak. Takže jsem nakonec těsně skončil poslední. Je to trochu nemilé překvapení, ale naštěstí se cítím lépe než jak to vypadá. Nebyli jsme tak konkurenceschopní, jak myslíme, takže je těžké mluvit o nějakém očekávání v zítřejším závodě. Jako vždycky uděláme maximum, abychom se v závodě posunuli kupředu.

Günther Steiner, vedoucí týmu

Po dobrém třetím tréninku jsme doufali v mnohem lepší kvalifikaci. Dobré je, že se aspoň jedno auto dostalo do Q2 - to je momentální maximum, kterého jsme schopni dosáhnout. Oba piloti jsou s auty spokojení, stále se snažíme všechno dělat co nejlíp. Zítra to bude jiný den. Z patnáctého místa je to k bodům daleko, ale když to nezkusíte, ničeho nedosáhnete. V některých případech nás potkalo štěstí - někde, někdy, může to být ještě daleko, ale jednou to přijde. 

WILLIAMS

George Russell, 18. místo

Byli jsme opravdu dost rychlí a v autě jsem měl ty správné pocity. Oproti včerejšku jsme změnili nastavení přítlaku, což jsem chtěl už ráno, ale kvůli potížím s brzdovým systémem jsem nedostal šanci. To změnilo naši situaci, absence posledního tréninku nám ztížila pozici. Mrzí mě, že se mi poslední kolo nepovedlo, postup do Q2 by byl dobrým způsobem, jak odměnit tým, rozhodně byla prostřední část na dosah. Děkuji klukům za odvedenou práci po třetím tréninku, protože je čekala skutečně hromada úkolů. Navzdory výsledku si myslím, že jsme dnes odvedli dobrý výkon.

Nicholas Latifi, 19. místo

Po posledním tréninku jsem se cítil dost silný. Pro kvalifikaci jsme udělali pár změn a zaměřili se především na podmínky pro zítřejší závod, abychom měli možnost zabojovat. První pokus byl dobrý, ale postupně jsem cítil zhoršení. Soužila mě značná nedotáčivost, pokusili jsme se ji vykompenzovat a upravovali nastavení spoilerů. Myslím, že tu byly i další problémy, o to víc se těším na zítřejší závod.

Dave Robson, vedoucí výkonu vozů

Na začátku třetího tréninku se vyskytl u Georgeova vozu problém s brzdami, museli jsme zvládnout komplikovaný přistup k poškozené součástce, což stálo mechaniky hodně práce, abychom stihli auto vůbec připravit pro kvalifikaci. Kvůli tomu jsme nestihli určitá nastavení, která jsme měli v plánu. Naštěstí se nám povedlo některé prověrky přesunout na Nicholase, aktualizovali jeho tréninkový program a nasbírali klíčová data. Byla to skvělá ukázka pružnosti a podtrhuje naši důvěru v tým na trati. Díky tomu mohli oba piloti začít kvalifikaci s optimálním nastavením. 

V Q1 jsme se snažili maximalizovat projev na trati. Oba piloti zajeli slibné časy a v každém dalším pokusu se zlepšovali. George v posledním pokusu ztratil v zatáčce 7 pár setin, ale přesto dokázal situaci zvládnout a neovlivnil ho ani fakt, že v poslední zatáčce dostihl Hamiltona. U Nicholase nastaly určité problémy s přípravou pneumatik, takže kvůli určité nedotáčivosti nemohl vylepšit své předchozí maximum. 

Kvalifikace byla hodně vyrovnaná a oba vozy měly šanci dostat se za určitých podmínek do Q2. Odpolední výsledek na trati nás trochu rozladil, ale víme, že jsme nebyli daleko a těší nás, že podobné problematické situace nám umožní udělat některá dobrá rozhodnutí. Tým po celý víkend odvádí vynikající práci a i když jsme dnes zůstali trochu vzadu, jsme připraveni zajet dobrý závod.

Další prohlášení budeme průběžně doplňovat

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Jak se cítili aktéři arény F1 na novém okruhu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 12.09.2020 22:35 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton si vyjel 95. pole-position (ilustrační foto)

KVALIFIKACE GP TOSKÁNSKA: Rozhodly žluté vlajky, Hamilton triumfuje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  3. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  4. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  5. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  6. Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud