Slovo "nejatraktivnějších" je zde i přes výborné zážitky fanoušků těsně u závodní dráhy poněkud sporné, všichni si pamatují předloňský závod, kterého se zúčastnilo pouze šest vozů na pneumatikách Bridgestone, když Michelin v zápalu boje s konkurencí připravil pneumatiky, které nevydržely tlak v klopené zatáčce déle než pět kol. Po nárazu do betonové zdi si nejčernější vzpomínky odvezl Ralf Schumacher se zlomeným obratlem. A betonová zeď na vnějšku klopenky jej v Indinapolis zastavila i v roce 2003, kdy jej "pouze" bolela záda. Dotek betonu zkusil i v sezóně 2004. V roce 2003 zde navíc nešťastně kolidoval s tehdejším týmovým kolegou u Williamsu Montoyou.
Ralf Schumacher: "Na Indianapolis opravdu nemám nejlepší vzpomínky, vyzkoušel jsem si tu pár nehod. Nejradši bych na to všechno zapomenul. Pokusím se dát vzpomínky stranou a naladit se pozitivněji. Největší výzvou v Indianapolis je hledání správného vyvážení auta. Důležitá je hodně velká rychlost na dlouhé rovince při zachování ovladatelnosti v klikaté a zrádné vnitřní pasáži."