Německý tým se v příští sezóně bude snažit vybojovat svůj šestý mistrovský titul v řadě za sebou. V reakci na velký pokrok svých soupeřů na poli motorů si proto stanovil ambicióznější výkonnostní cíle pro nadcházející zimní období. Jenže ty se mu zatím plnit moc nedaří.
"Pravidla se mění, normálně by měl přítlak klesnout, ale dle zvěstí z padoku lidé ho dokázali získat dost zpět. V pozadí probíhají obrovské závody ve zbrojení, pokud jde o snižování odporu. A motor je samozřejmě důležitou součástí, stejně jako navyšování jeho výkonu," uvádí Wolff na akci svého sponzora Hewlett Packard Enterprise.
"My jsme si proto stanovili opravdu ambiciózní cíle. Vlastně jsme je zvýšili před šesti týdny, protože jsme zaslechli nějaké zprávy, že se ostatním daří, tak jsme tedy zvýšili konečný bod pro první závod - kde musíme být, pokud jde o absolutní čas na kolo. Stále na tom pracujeme," přiznává sportovní ředitel Mercedesu.
"V aerodynamickém tunelu za sebou máme několik dobrých týdnů. Na straně motoru se objevil menší zádrhel. Věřili jsme, že nový koncept by toho měl dosahovat o trochu více. Ale tito kluci jsou velmi ambiciózní, stejně jako my všichni, takže jsem optimistou. Jenže nikdy nevíte. To poznáme, až se rozběhne první kvalifikace v Melbourne," dodává.