DISKUZE K ČLÁNKU

Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

Sportovní ředitel mistrovského Mercedesu Toto Wolff přiznal, že Mercedes při vývoji pohonné jednotky pro rok 2019 neplní ambiciózní cíle, které si stanovili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 10.12.2018 10:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 09.12.2018 10:32
Nezlobte se na mě, ale mě tohle připadá každý rok… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2018 12:14
Jaké koleje máš na mysli? Rok 2014 a 2015, kde… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2018 12:54
Bavím se pouze o motorech a Renaultu chybělo v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    Nezlobte se na mě, ale mě tohle připadá každý rok jak PR na F1 od mercedesu. Něco ve smyslu "nejsme tak dominantní jak si myslíte, tak se určitě dívejte, protože 3 závody v sezóně určitě nevyhrajeme a až budeme mít jistý titul, tak už na to taky tak tlačit nebudem". Mercedes každý rok říká jak jsou mu soupeři blízko. Letos to byl první rok, kdy tomu tak bylo, ale jinak mi to připadá jako PR, nebo preventivní snížení očekávání a tím i tlaku na tým.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Po pravdě, já to prohlášení vnímám jako špatnou zprávu pro soupeře. když Mercedes je takto skromný, bývá obvykle hodně dobrý.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      46.135.83.XXX
      Presne ... a po zavode, ve kterem o parnik vyhraji: “Tak tak nam to vyslo, nefungovalo to a to, malem jsme nedojeli. Jeste jedno kolo a auto by se zastavilo ... “ apod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Do začátku další sezóny to máme cca 4 měsíce, tudíž se ještě mnoho věcí změní. I když nejsem fandou RB, mám takový nepříjemný dojem, že příští rok budou karty rozdány jinak. A Hondu bych nepodceňoval, nikdo z nás neví, jak na tom skutečně teď je a už vůbec ne, jak na tom bude na konci března.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nikdo ji nepodceňuje, vše je na nich, po té ostudě, co dosud Honda předváděla.Mají to ve svých rukou.
      Jde spíše o to, že kult výrobce dobrých, výkoných spolehlivých motorů je navždy pošramocen.Dobře s Hondou bylo kdysi a už je to hodně vousaté. Aspoň že v těch motorkách se tak nějak drží, mám na mysli hlavně mód spolehlivosti.
      To že to Honda dožene věřím také o termínu však nebudu spekulovat.
      Ovšem to, s jakým produktem byla ochotna vstoupit do F1, to je neomluvitelné.Snad to teď napraví. Budou to mít ale hodně těžké, skloubit spolehlivost a výkonost v benchmarku Mercedesu a Ferrari.To je snad každému jasné.To samé Renault.
      Bylo by dobré, kdyby přestali motory výkonem a spolehlivostí do vysledků kvalifikace a ať si to všichni v race módech rozdaj na trati. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No o moc chytřejší nejsme. Jejich plánovaná čísla neznáme, takže těžko říci jak to celé vnímat. Prostě makaj 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    62.141.0.XXX
    Taky může prostě mlžit. Běžná strategie.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak jasně, to tak může být. Virtuálních keců je vždycky hodně, ale navyšovat výkon motoru se viditelně bude. Možná jim a v to doufám, vadí další zásek olejíčku. 03 Přibližení PJ v kvaldě, by F1 prospělo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Je pravda že kvalifikační mód ma Ferrari lepší, pak se karta lehce obratí v race módu, u těch dvou motor imho vůbec nerozhoduje,

    Vypadá to, že výkon motorů půjde nahoru ve zcela stejném módu jako minulé roky.
    Takže pokud Honda a Renault nezvýší výkon o mnohem více , než je meziroční standart, pojede to bohužel ve stejných kolejích.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Jaké koleje máš na mysli? Rok 2014 a 2015, kde byl Mercedes 1s před ostatními? Nebo 2016, kdy Ferrari udělalo skok a i RB s Renaultem ukázali, že mají správnou cestu? Nebo rok 2017, kdy to byl regulérní boj mezi Ferrari a Mercedesem a RB jim byl nejblíže od začátku hybrid éry? Nebo letos, kdy mělo Ferrari minimálně 2/3 sezóny o malinko lepší balík než Mercedes a RB byl minimálně ve čtyřech závodech nejlepší auto a v dalších závodech tvrdě na špici útočil? Nechci se bavit jen o PJ, ale je jisté, že v race módu si letos byli 3 výrobci (M, F a R) natolik blízko, že to nebyl rozhodující faktor. V kvalifikaci je to jinak, tam Renault ztrácel cca 50 ps a Honda taktéž. Hondu v race módu nelze moc hodnotit, protože TR mělo slabé piloty a ani šasi nebylo žádná sláva, každopádně šlo celkem pěkně vypozorovat, že na R v race módu ztráceli (o F a M nemluvě). Takže nevím jak ty, ale já nevidím žádné stejné koleje, já vidím skvělou příští sezónu, kde budou (snad) 4 týmy v první lize těsně následované Mclarenem a FI. Jelikož kvůli novému křídlu nebude snadné okopírovat loňské šasi Ferrari, otrocké týmy Sauber a Haas se, počítám, lehce propadnou. Navíc se dá očekávat další přiblížení se ve výkonech všech výrobců.Já vidím vlak na konci nádraří, kdy se z mnoha kolejí stávají 2 01

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Bavím se pouze o motorech a Renaultu chybělo v race módu 15 až 20 kW a v kvalifikaci 40kW a to byl pro RB rozhodující faktor a dopručil bych brát v potaz, že i v race módu, se používají ostřejší režimy, které Renault neměl.

        Pokud Honda a Renault nenavýší výkon více než ty dva v předu, mezera zůstane, což je špatně. Výkonově se to může zase i roztáhnout.

        Po posledním upgrade Honda v kvalifikačním režimu Renault předčila, není potřeba to okecávat.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Tady se úplně neshodneme. Renault C spec. nebyl v kvalifikaci méně výkonný než poslední specifikace Hondy. Tvá čísla jsou pouze čísla, která řekl RB a nikdo z továrního týmu nikdy nepotvrdil. Naopak co se opakovaně psalo byl rozdíl v race módu 15 - 20 koní, né kW. Ale to asi není podstatné. Podstatné je, že deficit mezi PJ M a R se kontinuálně snižuje a letos byl nejmenší. Jasně, něco málo chybělo i na spolehlivosti. Nikdo kromě zasvěcených neví přesné výkony, ani přesné rozdíly mezi PJ. Opakovaně zde již několik let tvrdím, že se na to nelze dívat pouze z pohledu výkonu PJ, ale jako na celé balíky (PJ + šasi + piloti + práce s pneu) týmů a tady je vidět celkem jasně ústup nadvlády týmů s PJ M na úkor týmů s PJ F a PJ R, viz. letošní pořadí v PK. Tedy bavit se pouze o motorech můžeme, ale vždy to budou jen více, či méně přesné odhady, nikoliv realita Grahame.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Přes veškerou rivalitu panovaly mezi Danielem Ricciardem a Maxem Verstappenem přátelské vztahy

Ricciardo očekával s Verstappenem vyhrocenější vztah

Fernando Alonso se loučí s fanoušky po závodě v Abú Zabí

Alonso prozradil, kde získal tak velkou rychlost v kvalifikacích

Rob Smedley v Německu

Rob Smedley skončil ve Williamsu. Co bude dál?

Mick Schumacher bude příští rok závodit s týmem Prema ve Formuli 2, zamíří v roce 2020 ještě výše?

Mercedes mladému Schumacherovi věří: Má na to, aby v F1 uspěl

Robert Kubica při posezónních testech v Abú Zabí

Kubica si pochvaluje načasování změn pro rok 2019. Splní očekávání? "Vůbec se toho nebojím," ujišťuje

Carlos Sainz během testování pneumatik v Abú Zabí

Nový mladý lídr McLarenu podobnou rivalitu jako s Verstappenem nečeká, cítí se být silný

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama