K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Ferrari našlo řešení na potíže s kvalitou dílů, posiluje oddělení jejich kontroly

Robert RoBertino Pavelka, 12. října 2017, 09:10 Google+

Poslední technické problémy a prohlášení prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho se začínají měnit v činy. Italská stáj po potížích v posledních dvou Grand Prix hodlá maximálně zaměřit svou pozornost na kontrolu kvality.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 12.10. 16:11) Napište svůj názor
Ferrari avizuje posílení na postu kontroly kvality

Ferrari avizuje posílení na postu kontroly kvality | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Jestliže Sergio Marchionne prohlašoval už po Grand Prix Malajsie, že bude nutné provést změny, což Vettel později poněkud zmírnil, skutečně se ve stáji z Maranella "pohnuly" ledy, což potvrzuje i technický ředitel stáje Mattia Binotto, který sám v oddělením kontroly kvality krátkou dobu působil. 

Posilou týmu Ferrari se tak stává dvaačtyřicetiletá odbornice na kovy a chemické sloučeniny Maria Mendozaová. Od roku 2012 pracovala v automobilce FIAT a v jejím rámci měla funkci vedoucí skupiny Supplier Quality Powertrain EMEA pro FIAT Chrysler Group. Španělka bude mít své místo právě v oddělení kontroly kvality.

"Jedním z našich plánů bylo zlepšit právě tento úsek. Naše oddělení kvality tím doznalo změn k lepšímu, které měl rovněž na mysli náš prezident," uvedl po zveřejnění příchodu odbornice technický ředitel Binotto. 

img-responsive

Sebastian Vettel v Suzuce | foto: Scuderia Ferrari

Jak uvedl Marchionne na počátku tohoto týdne, příčinou problémů v Japonsku byl defekt zapalovací svíčky v hodnotě 1500 korun (59 Eur). Její cena ale není zdaleka rozhodující, protože v minulosti měly rozhodující vliv na důležité momenty v motorsportu součástky mnohem levnější. Podstatná je vždy ztráta, kterou daný komponent způsobí.

"Po technické stránce šlo o maličkost, která ale měla dopad na vůz v hodnotě milionů eur. Šlo o problém, který jsme nejspíš v průběhu sezóny ignorovali, protože se nikdy nejevil jako důležitý, ale nyní jsme čelili minimálně třem případům, kdy jsme mohli posoudit jeho ničivý dopad na výkon celého týmu," prohlásil Marchionne s tím, že Ferrari nadále šetří příčiny selhání svíčky, k němuž došlo pouhý týden po problémech s defektem potrubí v Malajsii.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari našlo řešení na potíže s kvalitou dílů, posiluje oddělení jejich kontroly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 12.10.2017 16:11 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso v Rakousku

"Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

Minardi 191B s V12 motorem Lamborghini se po 26 letech vrací na dráhu

VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Renault musí ve vývoji zabrat, chce-li s ostatními udržet krok

Renaultu kvůli zlepšení soupeřů zvoní budíček, přiznává Abiteboul. Šok zažil už v Rakousku

Max Verstappen ve Velké ceně Británie

"Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

Toro Rosso letos předvádí nestabilní výkony

Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?

Robert Kubica měl v F1 dobře našlápnuto

Přiznání: Kubica měl na rok 2012 podepsanou smlouvu s Ferrari, osudnou rallye už jet nechtěl

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Maria de Villotaová fatálně havarovala v roce 2012

Smutný příběh Marie de Villotaové je uzavřen, došlo k dohodě se společností…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jsou komisaři konzistentní? Šéf Mercedesu se po penalizaci Räikkönena podělil o svůj názor

  2. "Hamilton mohl vyhrát, chyby Ferrari nejsou fér ani legrace," kritizuje Lauda

  3. Nová DRS zóna v Silverstone: kdo jezdil s otevřeným křídlem v zatáčce a proč nepomohla? + VIDEO

  4. "Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

  5. Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

  6. "Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud