Celkový počet návštěvníků letos dosáhl na 4 164 948, což je 1,75% nárůst oproti roku 2018, kvůli hurikánu byl ale zrušen jeden den (sobota) během Velké ceny Japonska. Když k tomu připočteme 80 118 držitelů drahých vstupenek F1 Paddock klubu (+ 7,15 %), tak se s průměrnou návštěvou dostáváme na 202 146 diváků (+1,85 %) na závod.
Nejvíce fanoušků zavítalo do Silverstone: 351 000. Nad 300 000 napočítali také pořadatelé v Mexiku (345 694) a v Austrálii (324 100). Osm dalších podniků se dostalo nad hranici 200 000: Singapur a USA shodně 268 000, Belgie 251 864, Maďarsko 230 000, Rakousko 203 000 a jubilejní 90. Velká cena Itálie 200 000 rovných.
Největším nárůstem se můžou pochlubit v Montrealu (+14,69 %), v Šanghaji (+10,34 %), v Melbourne (+9,86 %), ve Spielbergu (+9,73 %), v Budapešti (+9,52 %) a v Monze (+9,29 %).
Celková nedělní návštěvnost vystoupala na 1 771 106, což je o 4 % více než loni. V den závodů zaznamenaly přes 100 000 lidí tato místa: Silverstone (141 000), Mexiko City (138 435), Austin (128 000), Singapur (115 240), Spa-Francorchamps (109 064) a Melbourne (102 000).
Dvouciferný nárůst letos zaznamenalo 6 závodů: Belgie, Čína, Japonsko, Rakousko, Singapur a USA. Nejpozoruhodnější to bylo v Šanghaji, kdy se na jubilejní 1000. velkou cenu F1 přišlo podívat o 30 % více lidí než v předchozí sezóně.
"Rok 2019 byl dalším skvělým rokem pro Formuli 1... naší misí je předvádět tu nejlepší závodní podívanou na planetě a našim fanouškům dát zážitek, na který nikdy nezapomenou... Šlo o neuvěřitelnou sezónu a my se už těšíme na příští rok, kdy se k našemu kalendáři o 22 závodech přidá Hanoj a Zandvoort a kdy F1 oslaví své sedmdesátiny," shrnuje obchodní ředitel F1 Sean Bratches.