Ferrari se rozloučilo s hlavním inženýrem pohonných jednotek

Robert RoBertino Pavelka, 7. července 2017, 12:15 Google+

Přesuny, odchody a příchody provázejí Formuli 1 nejen mezi sezónami nebo v letní pauze. Stále častěji se stává, že ke změně na různých postech dojde i mezi závody. Ani letošní ročník není výjimkou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sergio Marchionne se postaral o personální změny u týmu (ilustrační foto)

Sergio Marchionne se postaral o personální změny u týmu (ilustrační foto) | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Informovali jsme již před několika dny, že tým Sauber opustila Moniša Kaltenbornová a de facto za ní do dnešního dne není náhrada. Další odchod hlásí u Ferrari, kde dobře informované zdroje přinesly zprávu o odchodu hlavního inženýra motorového oddělení. Lorenze Sassi opustil Maranello, nicméně zástupci italské stáje odmítli celou záležitost komentovat. 

Jak už bývá na Apeninském poloostrovu zvykem, událost i přes absenci oficiálního prohlášení ze strany Ferrari má značnou publicitu. Sassi musel odejít na přímou intervenci prezidenta Sergia Marchionneho, ovšem zatím nebylo upřesněno, zda musel ze společnosti odejít úplně, nebo se pouze přesunul na jinou funkci v rámci koncernu FIAT. Pochopitelně se hojně komentuje pravý důvod Sassiho odchodu, protože právě v oblasti motorů se letos Ferrari vcelku daří.

Následují samozřejmě spekulace, zda absence hlavního inženýra u týmu ještě nesníží rozdíl mezi Ferrari a Mercedesem. Sassi navíc odešel z funkce ve chvíli, kdy Ferrari avizoval nasazení výrazně upraveného motoru pro Grand Prix Velké Británie, která se pojede týden po závodě v Rakousku. Podle interních zdrojů by tento agregát měl mít k dispozici inovace, které by mu měly opět zajistit větší odstup od soupeřů. 

Když se nedostalo zástupcům tisku žádných informací o přesném důvodu odchodu Sassiho, zkusili to při čtvrteční tiskové konferenci u Sebastiana Vettela. Ale neuspěli podbně jako u vedení týmu. Vettel jim dal na srozuměnou, že tato záležitost se řeší někde jinde: "Nevím, co máte na mysli. Na tyhle věci se musíte zeptat o něco výše."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari se rozloučilo s hlavním inženýrem pohonných jednotek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari na rovinkách dosahuje nejvyšších rychlostí ze všech

Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Průjezdu novým okruhem ve Vietnamu

GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

Max Verstappen v čínském duelu se Sebastianem Vettelem

Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Nico Hülkenberg s nespolehlivým Renaultem RS19 v Číně

Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Carlos Sainz během kvalifikace v Číně

Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

Pierre Gasly v GP Číny předvedl nejrychlejší kolo, s vozem RB15 se ale pořád trápí

Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Přípravy na GP Rakouska 2017

Úvodní trénink na Red Bull Ringu je kořistí Hamiltona na nejtvrdší směsi

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Týmová režie neměla zvýhodnit Vettela," tvrdí šéf Ferrari a chlácholí naštvaného Leclerca + VIDEO

  2. Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

  3. "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

  4. Jubilejní závod vyhrává Hamilton, konkurenci zcela vymazal

  5. Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

  6. Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud