Ferrari se rozloučilo s hlavním inženýrem pohonných jednotek

Robert RoBertino Pavelka, 7. července 2017, 12:15 Google+

Přesuny, odchody a příchody provázejí Formuli 1 nejen mezi sezónami nebo v letní pauze. Stále častěji se stává, že ke změně na různých postech dojde i mezi závody. Ani letošní ročník není výjimkou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sergio Marchionne se postaral o personální změny u týmu (ilustrační foto)

Sergio Marchionne se postaral o personální změny u týmu (ilustrační foto) | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Informovali jsme již před několika dny, že tým Sauber opustila Moniša Kaltenbornová a de facto za ní do dnešního dne není náhrada. Další odchod hlásí u Ferrari, kde dobře informované zdroje přinesly zprávu o odchodu hlavního inženýra motorového oddělení. Lorenze Sassi opustil Maranello, nicméně zástupci italské stáje odmítli celou záležitost komentovat. 

Jak už bývá na Apeninském poloostrovu zvykem, událost i přes absenci oficiálního prohlášení ze strany Ferrari má značnou publicitu. Sassi musel odejít na přímou intervenci prezidenta Sergia Marchionneho, ovšem zatím nebylo upřesněno, zda musel ze společnosti odejít úplně, nebo se pouze přesunul na jinou funkci v rámci koncernu FIAT. Pochopitelně se hojně komentuje pravý důvod Sassiho odchodu, protože právě v oblasti motorů se letos Ferrari vcelku daří.

Následují samozřejmě spekulace, zda absence hlavního inženýra u týmu ještě nesníží rozdíl mezi Ferrari a Mercedesem. Sassi navíc odešel z funkce ve chvíli, kdy Ferrari avizoval nasazení výrazně upraveného motoru pro Grand Prix Velké Británie, která se pojede týden po závodě v Rakousku. Podle interních zdrojů by tento agregát měl mít k dispozici inovace, které by mu měly opět zajistit větší odstup od soupeřů. 

Když se nedostalo zástupcům tisku žádných informací o přesném důvodu odchodu Sassiho, zkusili to při čtvrteční tiskové konferenci u Sebastiana Vettela. Ale neuspěli podbně jako u vedení týmu. Vettel jim dal na srozuměnou, že tato záležitost se řeší někde jinde: "Nevím, co máte na mysli. Na tyhle věci se musíte zeptat o něco výše."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari se rozloučilo s hlavním inženýrem pohonných jednotek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Silverstone

Williams zrychlí možná až o sekundu, Racing Point připravuje B-verzi auta

Ochutnávka slavnostního zbarvení Mercedesu

Mercedes oslaví velké výročí motorsportu, láká na zvláštní zbarvení

Lando Norris s McLarenem MCL34

Norris se ve voze F1 cítí lépe, v F2 to pro něj bylo fyzicky mnohem těžší

Práce na voze Ferrari, vzadu převodovka a výfuk

V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Pierre Gasly s Red Bullem RB15

Gaslyho chuť roste, po velkém zlepšení v Silverstone chce víc

Valtteri Bottas v Rakousku

Co říká Bottas na možnost využití mentálního kouče?

Lewis Hamilton v kvalifikaci v Silverstone

Sleduje Hamilton výsledky svého bývalého týmu?

Vettel, Sebastian

Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

Antonio Giovinazzi v kvalifikaci v Kanadě

S Räikkönenem Giovinazzi prohrává na celé čáře. Co na to šéf Alfy Romeo?

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Silverstone

Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Pátek

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Sobota

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Přípravy na GP Rakouska 2017

Úvodní trénink na Red Bull Ringu je kořistí Hamiltona na nejtvrdší směsi

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. S Räikkönenem Giovinazzi prohrává na celé čáře. Co na to šéf Alfy Romeo?

  2. Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

  3. V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

  4. Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

  5. Je už Red Bull 2. nejrychlejším týmem? Hodnotí šéf Ferrari + VIDEO

  6. Návrat do "neatraktivní" F1 pro Alonsa už není prioritou. Kam má namířeno?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud