Akce na okruhu v Barceloně v neděli neskončila. Dnes se zde testuje. Za volant Williamsu usedl Alex Lynn a jeho vyjetí na trať vyvolalo velké ohlasy. Tématem však nebyl on, ale nové radikální zadní přítlačné křídlo na jeho voze.
Dvojitá konstrukce, širší plocha a s dodatečnými profily po stranách. Tento díl ale nesplňuje pravidla. Jejich výška a tvar nejsou v limitu a nejsou tak testována pro závody v letošním roce.
Simulovat mají vysoký přítlak a týmu pomohou především k lepšímu pochopení aerodynamické zátěže a vyvážení ve snaze dále vylepšit šasi. Williamsu také může pomoci zlepšit pochopení toho, jak se budou chovat pneumatiky, když navýší na zádi přítlak. To může přijít vhod při vývoji nejen letošních dílů, ale zejména kvůli konceptu pro sezónu 2017.
@ScarbsTech @F1_Aero what are these?!? pic.twitter.com/gSN81I1sIt
— TokyoSpark (@TokyoSpark) May 17, 2016
Kromě toho stáj z Grove testuje ohebnost předního křídla a zřejmě i mechanismus pro změnu úhlu náběhu jeho klapek za jízdy.