Jak se Magnussen cítil zpět ve voze F1? A jaký je nový Renault?

iM2, 25. února 2016, 15:41 Google+

Kevin Magnussen se nechal slyšet, že mu netrvalo dlouho, než se opět dostal do závodního režimu po znovu usednutí do vozu F1. Dán naposledy jezdil s monopostem F1 vloni v Austrálii, když zaskakoval za zraněného Fernanda Alonsa.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kevin Magnussen vyráží na trať ve Španělsku

Kevin Magnussen vyráží na trať ve Španělsku | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Na konci roku jej však McLaren propustil - následně ale využil příležitosti a zabral uvolněné místo u Renaultu. První dva dny v Barceloně jezdil Palmer, Kevin usedl do vozu až ve středu a hned ujel 109 kol. Trvalo mu dlouho, než se opět dostal do režimu, který řízení vozu F1 vyžaduje?

"Vůbec jsem neměl ten pocit [že bych si na něco musel zvykat]. Necítil jsem nejistotu, přišlo mi to přirozené. Bylo to dobré, byl jsem před začátkem testů trošku nervozní. Už jsem ten pocit trošku zapomněl, ale rychle jsem jej dostal zpět, což je dobré.

Odjet tolik kol hned první den bylo dobrou příležitostí, jak si vše osvěžit," popisuje Kevin Magnussen. Zatím je s prací Renaultu spokojen, ale ví, že je čeká hodně práce: "Je před námi hodně práce. Základ auta, charakteristika jeho vyvážení, je docela dobrý - alespoň pro můj styl, myslím. S autem se dá jet docela snadno a je předvídatelné, což je dobré."

img-responsive

Kevin Magnussen s novým vozem Renault RS16 a měřící soustavou | foto: Pirelli

"Ale vždycky potřebujete více přítlaku a výkonu. Snad se nám to tedy před závody povede." Včera musel dvakrát zastavovat, což po problémech Palmera nemusí být moc dobré. O co šlo? "Šlo o preventivní zastávky, protože na datech bylo vidět něco špatného. Auto jsme radši zastavili. Ale nebyl tam žádný problém, proto jsme mohli zpět na trať."

Vytisknout

Diskuze: Jak se Magnussen cítil zpět ve voze F1? A jaký je nový Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Romain Grosjean v Haasu VF-16

Na Grosjeana u Haasu udělala dojem týmová práce: Každý ví, co má dělat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud