Na konci roku jej však McLaren propustil - následně ale využil příležitosti a zabral uvolněné místo u Renaultu. První dva dny v Barceloně jezdil Palmer, Kevin usedl do vozu až ve středu a hned ujel 109 kol. Trvalo mu dlouho, než se opět dostal do režimu, který řízení vozu F1 vyžaduje?
"Vůbec jsem neměl ten pocit [že bych si na něco musel zvykat]. Necítil jsem nejistotu, přišlo mi to přirozené. Bylo to dobré, byl jsem před začátkem testů trošku nervozní. Už jsem ten pocit trošku zapomněl, ale rychle jsem jej dostal zpět, což je dobré.
Odjet tolik kol hned první den bylo dobrou příležitostí, jak si vše osvěžit," popisuje Kevin Magnussen. Zatím je s prací Renaultu spokojen, ale ví, že je čeká hodně práce: "Je před námi hodně práce. Základ auta, charakteristika jeho vyvážení, je docela dobrý - alespoň pro můj styl, myslím. S autem se dá jet docela snadno a je předvídatelné, což je dobré."
"Ale vždycky potřebujete více přítlaku a výkonu. Snad se nám to tedy před závody povede." Včera musel dvakrát zastavovat, což po problémech Palmera nemusí být moc dobré. O co šlo? "Šlo o preventivní zastávky, protože na datech bylo vidět něco špatného. Auto jsme radši zastavili. Ale nebyl tam žádný problém, proto jsme mohli zpět na trať."