Fanoušci by měli mít větší výběr, odkud závod chtějí sledovat. Proto Circuit of The Americas (COTA) hodlá zavést novinku v podobě Flex Passu, který umožní divákům navštěvovat během závodu hned několik tribun.
Pořadatelé ve svém záměru vidí vyplnění jedné dosti značné mezery na trhu se vstupenkami. Divák by s jejich řešením mohl volit větší volnost pohybu po okruhu, ovšem s rizikem, že nebude mít stoprocentně zajištěn dobrý výhled; proti tomu stojí vstupenka na konkrétní tribunu a místo po celý závodní víkend.
Daňový šéf COTA Geoff Moore uvedl, že zmíněný pokus byl úspěšně vyzkoušen v závodě MotoGP, proto by se nemělo váhat s jeho zavedením na říjnový závod formule 1. "Lidé ho přijali dobře, lístky šly na odbyt a prakticky všechny vyhrazené pro tento experiment se prodaly. Stejnou věc hodláme vyzkoušet při akci Lone Star Le Mans v září, a tento systém také chceme uplatnit i v F1."
Moore se domnívá, že jde o pozitivní krok v době, kdy stále více fanoušků volá po zatraktivnění formule 1. "Vnímám to jako přirozený vývoj, že lidé požadující větší možnost výběru. Pokud dorazíte na okruh kolem půl osmé, můžete najít opravdu dobré místo. Můžete vybírat třeba podle toho, co piloti o okruhu říkají, jak si užívají jízdy v některých částech - takže se můžete jít podívat do Esses, také Turn 5 je zajímavá, jiní zase budou v kvalifikaci preferovat zatáčku 11. V den závodu pak budou lidé chtít sedět na hlavní tribuně a vidět řazení pilotů na roštu, start, zastávky v boxech, vyhlášení vítězů. To vše s novým Flex Pass bude možné."
Moore rovněž usiluje o větší podporu F1 ze strany Američanů. Teď vidí příznivou dobu jednak vstupem mexické Grand Prix do kalendáře F1 a také účastí amerického týmu v příští sezóně. "Netuším zda jde o sociální fenomén, který tu od roku 2012 zažíváme, ale byl to zvláštní rok. Teď tu je normalizovanější prostředí, ale také pohlížíme na fanoušky a hlavně sponzory poněkud jinak, chceme, aby tu zůstali a vraceli se sem."
Ohledně přítomnosti mexického závodu, který se pojede na začátku listopadu, Moore dodal: "Posílí to vědomí o zapojení této části světa do F1. Každý závod, který přitáhne pozornost lidí, je pro nás velkým přínosem. Každá novinka vyvolá zájem, proto jsem si opravdu užíval, když jsme začínali. Nesmíme dovolit, aby se ze závodu postupně stala běžná záležitost, musíme pořád udržovat napětí a přinášet fanouškům něco nového, pak se nám bude dařit dobře," uzavírá Moore.