V listopadu byla politika Ferrari naprosto zřejmá, když Felipemu Massovi záměrně porušilo pečeť převodovky, aby svou jedničku - Fernanda Alonsa - dostalo o jednu pozici výše a na čistou stranu startovního roštu.
"Od té doby, co jsem se vrátil v roce 1991 k Ferrari říkám, že piloti nejezdí za sebe, ale za Ferrari. A když můžete vyhrát, ostatní musí pomoct. Tečka. Nestaráme se o to, zda se to ostatním líbí. Jsou kritičtí, ale dělají totéž - jen o něco neprůhledněji," citují prezidenta Ferrari Lucu di Montezemola španělské sportovní noviny Marca.
Domenicali obrací pozornost k Red Bullu: "Proč má Webber tolik poruch na svém voze? Protože ty nejlepší díly jdou jezdci, který dosahuje lepších výsledků. A to je normální. Zdá se to být tak logické, že jsme k tomu nikdy nic neřekli. O ostatních mluvíme neradi, ostatní však mluví rádi o nás."
Mark Webber podle Domenicaliho dostává horší díly než jednička týmu Sebastian Vettel
(foto: Red Bull Racing)
Ferrari se podle šéfa týmu na rok 2013 těší, byť letos měli pomalejší auto než Red Bull a McLaren a pravidla se moc nemění. Za "velkou změnu" Ferrari považuje zákaz libovolného využívání DRS v kvalifikacích.
Pirelli navíc bude dodávat měkčí směsi odlišné konstrukce. Ferrari v práci s pneumatikami za soupeři zaostávalo. "Letos nám trvalo dva až pět kol, než jsme pneumatiky zahřáli," řekl Domenicali.