DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali: Proč měl Webber více problémů se svým Red Bullem než Vettel
Red Bull má stejně jako Ferrari jasně určenou dvojku, tvrdí šéf Scuderie Stefano Domenicali a vysvětluje, proč měl Mark Webber letos tolik problémů se svým vozem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali: Proč měl Webber více problémů se svým Red Bullem než Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
AAA
14:55 28.12.2012 91.127.38.XXXJedna môžnosť je, že RB testoval na Markovi čo ktoré diely vydrzia. Druhá možnosť je, že ide o náhodu. Je nepravdepodobné aby každý mal rovnaký počet porúch. Raz ich má viac Mark raz Vettel. Tretia možnosť je niekde inde kde nevidíme, napr. Kimi v roku 2005, takisto mal viac porúch ako Montoya no pochybujem, že McLaren išiel proti nemu. -
-
-
-
-
Kimi
19:52 27.12.2012 94.113.188.XXXTo víš, že to tam taky bude, ale nedělají to tam tak okatě a dávají Webberovi více volnosti a lepší matroš než dává Ferrari Massovi. Navíc Vettel není takový dominant, jako Alonso. Takže i proto to vypadá trochu jinak obou týmů. V McLarenu to není jiné. Hamilton je o třídu lepší než Button. Jen měl problém s technikou, problémy členů týmu ztřeba při zastávce v boxech a není takový pohodář, jako třaba Button. Jinak by si to rozdal s Vettelm a Alonsem o titul.
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
12:06 27.12.2012 194.160.178.XXXNeviem, či to Luca dobre analyzoval,.. ...lebo do polky sezóny bol jasne lepší v bodovaní Mark a pokiaľ sa jedná o súčiastky, tie nemôžu byť horšie a lepšie, lebo buď vyhovujú a sú v danej tolerancii, alebo sú to zmätky a idú do šrotu. Všetky komponenty sa vyrábajú na veľmi presnej CNC technike, kde je už dnes bežné meranie priamo na stroji a ak by to nestačilo, tak sú diely merané na meracích zariadeniach s presnosťou o rád vyššie, o čom sme tu mali podrobný článok, preto si myslím, že je to skôr o tom, že sa A. Neweyovi podarilo to auto dostať do štádia, ktorú ich monopost stratil po zákaze mapovania motora a výfukového difúzora a bol znovu prispôsobený viac Sebastiánovmu štílu a naopak Mark, išiel s formou ku koncu sezóny dolu a tiež mal veľmi málo šťastia, ktoré Sebovi naopak prialo až do konca. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek