DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali: Proč měl Webber více problémů se svým Red Bullem než Vettel

Red Bull má stejně jako Ferrari jasně určenou dvojku, tvrdí šéf Scuderie Stefano Domenicali a vysvětluje, proč měl Mark Webber letos tolik problémů se svým vozem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Domenicali: Proč měl Webber více problémů se svým Red Bullem než Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 29.12.2012 13:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 27 lidí) 27.12.2012 12:07
Souhlas. 01 »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 29.12.2012 13:23
Já si říkal, že má Mark v kokpitu nějak těsno.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • AAA

    91.127.38.XXX
    Jedna môžnosť je, že RB testoval na Markovi čo ktoré diely vydrzia. Druhá možnosť je, že ide o náhodu. Je nepravdepodobné aby každý mal rovnaký počet porúch. Raz ich má viac Mark raz Vettel. Tretia možnosť je niekde inde kde nevidíme, napr. Kimi v roku 2005, takisto mal viac porúch ako Montoya no pochybujem, že McLaren išiel proti nemu.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      Taky si srovnej styly Kimiho a Montoyi a bude ti jasné, proč měl Kimi více poruch. Je všeobecně známo, že kdysi Kimi jezdíval s monopostem, jako s tankem. Proto měl tolik poruch. Jezdil s tím, jako drak... 18

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.108.101.XXX
    vic poruch? Nechtel to rict naopak? Webber kvuli poruse nedojel jednou, Vettel dvakrat. Asi potrebuje odvest pozornost od vlastni rezie.

    + 15 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.103.105.XXX
    WEBBER nemal poruchu prevodovky kdezto massa mal poruchu vsetkeho co sa dalo

    + 10 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.103.221.XXX
      Web měl poruchu převodovky dvakrát..

      + 13 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.113.188.XXX
        Ale pokaždé mu odešla až během závu, nikdy s ní RB nedělal čachry po kvalifikaci. A to je velký rozdíl...

        + 17 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.111.103.XXX
          S Webberem u RB zachází úplně stejně jako s Massou, jenom to nepřiznají 17

          + 17 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kimi

            94.113.188.XXX
            To víš, že to tam taky bude, ale nedělají to tam tak okatě a dávají Webberovi více volnosti a lepší matroš než dává Ferrari Massovi. Navíc Vettel není takový dominant, jako Alonso. Takže i proto to vypadá trochu jinak obou týmů. 03 V McLarenu to není jiné. Hamilton je o třídu lepší než Button. Jen měl problém s technikou, problémy členů týmu ztřeba při zastávce v boxech a není takový pohodář, jako třaba Button. Jinak by si to rozdal s Vettelm a Alonsem o titul.

            + 8 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.103.221.XXX
    Já spíš vidím problém v Markových strategiích.. Myslím, že v RB je hlavní cíl, aby nedojel před Vettelem, aby mu neubíral na jedinečnosti.. 05

    + 30 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • pech

      90.182.248.XXX
      To si myslim taky,zejmena mně vždycky zaujality Markovi "skvělé" starty,u nichž 90%
      uspěšnost má v rukou inženýr.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Já si říkal, že má Mark v kokpitu nějak těsno. On tam vozí ještě inženýra, co mu pouští spojku. 12

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.178.XXX
    Souhlas. 01

    + 27 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Neviem, či to Luca dobre analyzoval,.. ...lebo do polky sezóny bol jasne lepší v bodovaní Mark a pokiaľ sa jedná o súčiastky, tie nemôžu byť horšie a lepšie, lebo buď vyhovujú a sú v danej tolerancii, alebo sú to zmätky a idú do šrotu. Všetky komponenty sa vyrábajú na veľmi presnej CNC technike, kde je už dnes bežné meranie priamo na stroji a ak by to nestačilo, tak sú diely merané na meracích zariadeniach s presnosťou o rád vyššie, o čom sme tu mali podrobný článok, preto si myslím, že je to skôr o tom, že sa A. Neweyovi podarilo to auto dostať do štádia, ktorú ich monopost stratil po zákaze mapovania motora a výfukového difúzora a bol znovu prispôsobený viac Sebastiánovmu štílu a naopak Mark, išiel s formou ku koncu sezóny dolu a tiež mal veľmi málo šťastia, ktoré Sebovi naopak prialo až do konca. 11

    + 15 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      Nevim jestli si toho všiml, ale v článek je od Stefana Domenicaliho a né Lucy di Montezemolla. 03

      + 13 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • gtz

      88.100.224.XXX
      Ano nějak tak to asi bylo, po půlce sezony byl lepší Mark a Seb byl někde za ním. Po druhé půlce když byly provedeny nějaké změny na autech tak auto více sedělo Sebovi. Mark měl také párkrát smůlu.

      + 16 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama