Britsko-malajský tým nabírá aerodynamiky a rozšiřuje pole své působnosti, když bude v roce 2011 závodit s týmem AirAsia také v GP2.
Technický ředitel Lotusu Mike Gascoyne k tomuto velkému kroku rostoucího týmu prohlásil: "Pro závodění na nejvyšší úrovni ve Formuli 1 potřebujeme mít pod svou přímou kontrolou a na jednom místě všechny klíčové prvky návrhu, výroby, testování a vývoje našich vozů.
Dnešní oznámení ohledně aerodynamického tunelu, který bude kombinován s dalšími prvky výroby, kancelářemi a administrativou, nám poskytne nejen zařízení, které potřebujeme pro položení základů dlouhodobých úspěchů, ale dává i jasné znamení, že to se závoděním na vrcholu startovního roštu, kam se chceme co nejdříve dostat, myslíme velmi vážně.
Dosáhli jsme fenomenální rychlosti růstu týmu a nyní máme všechny hlavní funkce na svém místě tak, abychom mohli učinit další krok vpřed. Myslím si však, že je důležité vidět, že náš rozpočet využíváme efektivně a soustředíme se na výdaje tam, kde se to počítá.
Investování do vlastního aerodynamického tunelu, spolupráce s naším CFD zařízením v továrně, to jsou klíčové prvky ve stanovení úplné kontroly jednoho z nejdůležitějších hledisek v designerském a výrobním procesu našeho sportu, a je jasně vidět, že tento druh investice směřuje k velmi zářivé budoucnosti týmu."
Lotus v současné době využívá služeb aerodynamického tunelu v Itálii.