Renault si je svými motory jistý

Daniel Šupa, 11. listopadu 2003, 17:36 Google+

Šéf francouzského týmu Renault si je jist tím, že v otázce motoru stáj svým rozhodnutím nepochybila.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Flavio Briatore je přesvědčen o tom, že je jeho tým připraven i v roce 2004 stavět na letošním výkonu a přidat další vítězství k letošnímu z Grand Prix Maďarska. A to i přesto, že tým upustil od dalšího vývoje radikálního hnacího agregátu.

Široký úhel válců 110° byl nahrazen konvenčním pravoúhlým uspořádáním. Zatímco měl širší motor výhodu v nižším těžišti, motorárna ve Viry-Chatillon se potýkala s velkými vibracemi a pro spolehlivost musela uměle snižovat výkon.

„Naše rozhodnutí o motoru jsme udělali před 8 měsíci a měli jsme dost času na přípravu aerodynamiky vozu, jež bude vycházet z tradičnějšího uspořádání motorové jednotky. O integraci motoru do vozu jsme se dozvěděli v posledních dvou letech hodně a obavy nám to nedělá. Tým vedený technickým ředitelem Bobem Bellem a šéfdesignerem markem Smithem odvedl fantastickou práci,“ prohlásil Flavio Briatore.

„A co více, tým se již začal zabývat přípravou motoru pro sezonu 2005. Byli jsme schopni připravit silný motor pro příští rok a jsme sebejistí,“ přidal ještě charismatický Ital.

K novému pravidlu, dle kterého musí hnací agregát vydržet minimálně 700 kilometrů řekl: „V dostupném čase jsme udělali nejlepší možnou práci a vývoj bude dále pokračovat. V této chvíli vypadá vše dobře. První vytrvalostní test na dynamu dopadl velmi dobře,“ dodal optimisticky Flavio Briatore.

Vytisknout

Diskuze: Renault si je svými motory jistý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

FIA nehodlá situaci komentovat - anotační foto

FIA nehodlá situaci komentovat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud