Marshallův konec už potvrdil také Red Bull. Uznávaný odborník s okamžitou platností skončil v pozici hlavního inženýra a nastoupil na nucenou dovolenou. Marshall pracoval pro Red Bull dlouhých sedmnáct let. V McLarenu jej čeká nová výzva. V rámci technického oddělení McLarenu bude Marshall úzce spolupracovat s Peterem Prodromouem a Davidem Sanchezem, jenž do Wokingu nedávno dorazil z Ferrari.
„Jsem moc rád, že Rob nastupuje do McLarenu. Získáváme velmi zkušeného inženýra s mnohaletou praxí v našem sportu. Poledních sedmnáct let působil u Red Bullu, kde získal mnoho odborných zkušeností a podílel se na velkých úspěších, které stáj získala Lidský kapitál je pro nás velmi důležitý, v poslední době jsme hodně pracovali na tom, abychom inženýrské zdroje v McLarenu posílili," říká šéf stáje Andrea Stella.
K velkým změnám nejen v rámci inženýrského složení, ale také ve struktuře jako takové, McLaren sáhl zejména pod vlivem nepovedeného stratu do letošní sezony. Tým opustil bývalý technický ředitel James Key a někteří další inženýři. Za novou výzvou se vydal rovněž Andreas Seidl, z něhož se v dohledné době stane šéf projektu Audi ve Formuli 1.