Ocon kritizuje nové vozy, do minulosti by se ale nevracel

Pavel Mandát / F1NEWS.CZ, 8. ledna 2023, 18:40 Google+

Máme za sebou první rok s revolučními vozy, které byly postaveny podle nových pravidel. Ne všichni jsou z nich ale nadšeni.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Esteban Ocon v závodě v americkém Austinu

Esteban Ocon v závodě v americkém Austinu | foto: Alpine F1 Team

Sdílejte článek

Jedním ze skeptiků je současný jezdec Alpine Esteban Ocon. Francouz doslova říká, že jízda s vozy staré generace byla působivější. Nová auta každopádně nezatracuje a věří, že postupný vývoj posune celou věc správným směrem. A navíc už teď vidí i klady. Chválí si například nižší opotřebení pneumatik, což podle něj F1 prospělo.

Není to příliš zábavné. Auta jsou zase o něco těžší a mají méně přilnavosti, takže si to moc neužívám. Je ale pravdou, že jsme s nimi zatím absolvovali jen jeden rok, takže doufám, že náš vůz pro rok 2023 bude krokem směrem dopředu. Pozitivní je, že máme nižší opotřebení pneumatik, což je pro závody dobré," popisuje Ocon.

img-responsive

Vysmátý Esteban Ocon | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

A dodává: „V Monze jsem testoval vůz z roku 2021 a tuhle jízdu jsem si užil mnohem víc. Byl to větší zážitek. Každopádně si nestěžuju, protože všichni jsme na tom stejně," líčí Ocon, který se zároveň zamýšlí nad minulostí.

 „O F1 jsem začal snít v letech 2005 a 2006, byla to skvělá doba. Auta byla lehká, měli jsme válku výrobců pneumatik, skvěle znějící motory a souboje Ferrari s Renaultem. Jako divák jsem si tohle všechno užíval. Pokud bych si ale měl vybrat, ve kterém období bych chtěl závodit, byla by to současnost," uzavírá Esteban Ocon.

Vytisknout

Diskuze: Ocon kritizuje nové vozy, do minulosti by se ale nevracel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Lewis Hamilton se brání útoku svého týmového kolegy Georgea Russella v Miami

Válka mezi jezdci? Nedovolím to, ujišťuje Wolff

Podlaha Alfy Romeo

Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

Nové vozy jsou již ve finálních fázích výroby

Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

Max Verstappen během rozhovoru na galavečeru FIA

Verstappen nechce, aby Ricciardo pracoval na nastavení monopostu Red Bulu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Andretti a Cadilla spojují své síly

Andretti a Cadillac chtějí vstoupit do Formule 1

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

  2. Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

  3. Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

  4. "Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

  5. Válka mezi jezdci? Nedovolím to, ujišťuje Wolff

  6. Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud