Němec přesto očekává, že jím tento systém, kterému u indického týmu říkají SRW (Switchable Rear Wing - přepínatelné zadní křídlo), pomůže, a doufá, že si jeho fungování bude moci v pátek v Montrealu pořádně užít.
Piloti mohou pomocí ovládání z kokpitu, podobně jako u ostatních týmů, ovlivnit proudění vzduchu na zadním křídle, což jim v důsledku na rovinkách umožňuje snížit jeho odpor a dosáhnout vyšší maximální rychlosti.
"SRW byl v Turecku ve vývojovém stádiu a v kvalifikaci ani v závodě jsme ho na mém voze nepoužili, protože jsme o něm neměli dostatek informací po různých problémech, které nás postihly v trénincích," uvádí Sutil.
Liuzzi na rozdíl od Sutila jezdil v Turecku s F-kanálem i během kvalifikace a závodu
"Pro mě je to opravdu dobrý systém, protože ho můžu používat, aniž bych musel sundat z volantu ruku. Jakmile ho nasadíme pro delší jízdy, bude se velmi snadno používat. Na Toniho voze jsme pozorovali velké zlepšení, když ho tedy nasadíme na můj vůz, bude to velký pokrok. V Kanadě si ho více prověříme a snad nasbíráme dobrá data," dodává Němec ve službách indického týmu.