Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Pavel Mandát, 30. dubna 2020, 22:55 Google+

Jak ušetřit? Šéf Haasu zná recept. Omezil by vývoj aerodynamiky.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 03.05. 22:55) Napište svůj názor
Guenther Steiner a Gene Haas v Austinu

Guenther Steiner a Gene Haas v Austinu | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Formule 1 stále přemýšlí o tom, jak více vyrovnat startovní pole. Jednou ze zamýšlených variant je i omezení aerodynamického vývoje. Tomu by byly vystaveny elitní týmy, které by tak nemohly naplno využívat svou ekonomickou převahu. 

Šéf Haasu Guenther Steiner s tímto návrhem souhlasí. Jedna z nejcharismatičtějších osobností současného světa Formule 1 něm vidí cestu, jak dát šanci na lepší výsledky týmům, které nemají nejvyšší zdroje. 

Diskutujeme o tom. Podstata toho návrhu je taková, že dá šanci na lepší výsledky i menším stájím. O to hlavně jde. Podle mě je to tak fér. A vývoj technologie? Ten se nezastaví, F1 bude v tomto oboru dále špičkou," má jasno Steiner.

Definitivní rozhodnutí každopádně ještě nepadlo. Ve hře však tento scénář je. Podle Steinera by omezení výše zmíněného vývoje nikomu neuškodilo. „Jedno je jisté. Když nebudete mít dobrý tým, nic vám nepomůže," dodává. 

Haas by další snížení nákladů spojených s účastí v seriálu rozhodně uvítal. Americký tým totiž už dříve deklaroval úvahy o svém možném odchodu. Ten by byl pro Formuli 1 bolestný. Nejde sice o top tým, ale šampionát nejrychlejších vozů si momentálně nemůže dovolit ztrácet kohokoliv.

Vytisknout

Diskuze: Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 03.05.2020 22:55 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Chystá se velký comeback? Domenicali zvěsti o návratu do Maranella popírá

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud