Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Pavel Mandát, 30. dubna 2020, 22:55 Google+

Jak ušetřit? Šéf Haasu zná recept. Omezil by vývoj aerodynamiky.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 03.05. 22:55) Napište svůj názor
Guenther Steiner a Gene Haas v Austinu

Guenther Steiner a Gene Haas v Austinu | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Formule 1 stále přemýšlí o tom, jak více vyrovnat startovní pole. Jednou ze zamýšlených variant je i omezení aerodynamického vývoje. Tomu by byly vystaveny elitní týmy, které by tak nemohly naplno využívat svou ekonomickou převahu. 

Šéf Haasu Guenther Steiner s tímto návrhem souhlasí. Jedna z nejcharismatičtějších osobností současného světa Formule 1 něm vidí cestu, jak dát šanci na lepší výsledky týmům, které nemají nejvyšší zdroje. 

Diskutujeme o tom. Podstata toho návrhu je taková, že dá šanci na lepší výsledky i menším stájím. O to hlavně jde. Podle mě je to tak fér. A vývoj technologie? Ten se nezastaví, F1 bude v tomto oboru dále špičkou," má jasno Steiner.

Definitivní rozhodnutí každopádně ještě nepadlo. Ve hře však tento scénář je. Podle Steinera by omezení výše zmíněného vývoje nikomu neuškodilo. „Jedno je jisté. Když nebudete mít dobrý tým, nic vám nepomůže," dodává. 

Haas by další snížení nákladů spojených s účastí v seriálu rozhodně uvítal. Americký tým totiž už dříve deklaroval úvahy o svém možném odchodu. Ten by byl pro Formuli 1 bolestný. Nejde sice o top tým, ale šampionát nejrychlejších vozů si momentálně nemůže dovolit ztrácet kohokoliv.

Vytisknout

Diskuze: Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 03.05.2020 22:55 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso a Esteban Ocon - závod na Imole

Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

Mattia Binotto - jsou jeho dny v pozici šéfa Ferrari sečteny?

Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

Esteban Ocon v Mexiku před McLarenem

Gasly je rychlejší než Piastri, myslí si šéf Alpine

Daniel Ricciardo a Max Verstappen na tiskovce po kvalifikaci v Mexiku

Je to definitivní: Ricciardo podepsal s Red Bullem

Startovní čísla - víte proč si piloti vybrali právě to své a jaké mohou vozit?

Věděli jste, proč jezdí Bottas se 77, Hamilton má 44 a Cunoda s 22? Něco málo o startovních číslech

První jízda Fernanda Alonsa s Aston Martinem

Alonso po testu popisuje své první dojmy z Aston Martinu a motoru Mercedes

Po sezóně se v Abú Zabí opět testuje

Alonso, Piastri a další debutovali s novými týmy během testu v Abú Zabí, nejrychlejší trio Ferrari

Sergio Pérez s Red Bullem RB18

Chyba Red Bullu? Horner hájí Pérezovi strategii, díky které se nestal "umírající mouchou"

Start závodu v Abú Zabí

FOTO: Závod v Abú Zabí uzavírá sezónu - Leclerc odolává Pérezovi, s F1 se loučí řada jezdců

Lando Norris s McLarenem MCL36

Nejrychlejší kolo v Abú Zabí předvedl Norris. Jaké strategie volily týmy?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Chystá se velký comeback? Domenicali zvěsti o návratu do Maranella popírá

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po posledním závodě roku

  2. Alonso po testu popisuje své první dojmy z Aston Martinu a motoru Mercedes

  3. Alonso, Piastri a další debutovali s novými týmy během testu v Abú Zabí, nejrychlejší trio Ferrari

  4. Chyba Red Bullu? Horner hájí Pérezovi strategii, díky které se nestal "umírající mouchou"

  5. GP ABÚ ZABÍ: Sezóna končí, Verstappen dle zažitých pořádků, Leclerc nakonec stříbrný

  6. GRAFIKA: Startovní rošt v Abú Zabí po penalizaci Ricciarda

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud