Moc závodů? Možnost pracovat v F1 je výsadou, reaguje Steiner

Pavel Mandát, 30. ledna 2021, 23:36 Google+

V sezoně 2021 by nás mělo čekat hned třiadvacet Velkých cen. Počet závodů tak neustále roste, přičemž zdaleka ne každý je z takového vývoje nadšený. Šéf Haasu Guenther Steiner si uvědomuje, že týmy nečeká nic jednoduchého, zároveň však dodává, že pracovat ve Formuli 1 je alespoň podle něj benefitem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pietro Fittipaldi a Günther Steiner při pátečním tréninku v Sáchiru

Pietro Fittipaldi a Günther Steiner při pátečním tréninku v Sáchiru | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Haas má za sebou mimořádně těžký ročník. Americká stáj se trápila s nekonkurenceschopným vozem, ba co víc, reálně jí hrozilo, že se bude muset z Formule 1 stáhnout. Důvod? Ekonomická krize a s ní spojený úbytek peněz. Všichni navíc máme ještě v živé paměti nepodařené partnerství se společností Rich Energy, ani to Haasu nepřidalo.

Vše nakonec dobře dopadlo a Haas ze světa Formule 1 nezmizí. Pro příští rok se však Američané rozhodli k rázným změnám, když vyměnili kompletní jezdeckou dvojici. Romaina Grosjeana s Kevinem Magnussenem nahradí mladíci Mick Schumacher a Nikita Mazepin.

Jinak je ale pro Haas sezona 2021 přechodnou, kterou zámořská stáj víc než cokoliv jiného prostě „jen" absolvuje. Bez zářných vyhlídek. Prioritu dostal vůz pro rok 2022, který vzniká podle nových technických regulí.

img-responsive

Kevin Magnussen v závodě v Abú Zabí | foto: Haas F1 Team

„Loni jsme nebyli tam, kde jsme chtěli být. Když jsme se chtěli zlepšit, přišla pandemie koronaviru... Od té doby to byla hlavně hra o přežití, takže vyvíjet jsme přestali poměrně hodně brzy. Teď jsme prostě až příliš pozadu, nicméně nikdy se nevzdáme, pokusíme se, aby náš letošní vůz byl lepší než ten loňský, zázraky však nečekáme," říká šéf Haasu Guenther Steiner. 

Sezona 2021 by měla nabídnout třiadvacet závodů, což bude pro týmy velmi náročná zkouška.. Šéf Haasu si to dobře uvědomuje. „Jestli je to těžké? Jednoduché to určitě není... Přesto je možnost tu být výsadou, přichází rozpočtový strop, zaměstnanců bude méně... Lidé si o to víc budou vážit svých pracovních pozic. Do toho bude potřeba aby pořád tvrdě pracovali, protože na jejich místo se tlačí řada dalších." 

Vytisknout

Diskuze: Moc závodů? Možnost pracovat v F1 je výsadou, reaguje Steiner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Tiskovka po závodě v rakouském Štýrsku

V Silverstone to byl závodní incident, říká Rosberg. Koho favorizuje v Maďarsku?

Carlos Sainz a Charles Leclerc čekají, že skončí hned za špičkou v podobě Mercedesu a Red Bullu

Ferrari mít na vítězství v Maďarsku nebude, horší výsledek očekává i McLaren - trať mu nesedí

Mick Schumacher potřebuje zvláštní přístup ohledně závodní sedačky v kokpitu

Schumacher se konečně dočká nové závodní sedačky

McLaren je na rovinkách velmi rychlý

Nejhůře se předjíždí McLaren, posteskl si Sainz. Co je příčinou?

Alexander Albon a Lewis Hamilton v závodě v Turecku

Zničil Albonovi kariéru, tepe Marko do Hamiltona

Stoffel Vandoorne v Brazílii

Vandoorne vzpomíná na protrápené roky u McLarenu: Bylo to asi nejhorší období

Sebastian Vettel v barvách Aston Martinu

Vettel je nejdražším zaměstnancem Aston Martinu, majitel Stroll je ale spokojený i se svým synem

Kimi Räikkönen - kvalifikace v Monaku

Rozčílený Iceman roztál a zpražil vlastní tým: Musíme se zlepšit!

Fernando Alonso s Alpine A521

"Komisaři nic nedělají," zlobí se Alonso. Mění kvůli tomu svůj přístup k závodění

Valtteri Bottas po kvalifikaci v Barceloně

Blíží se Bottasův konec u Mercedesu? Wolff mu chce hledat angažmá

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Start závodu na Nürburgringu

Kdo jsou sponzoři týmů F1 a kolik je to stojí?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari mít na vítězství v Maďarsku nebude, horší výsledek očekává i McLaren - trať mu nesedí

  2. Schumacher se konečně dočká nové závodní sedačky

  3. Nejhůře se předjíždí McLaren, posteskl si Sainz. Co je příčinou?

  4. Zničil Albonovi kariéru, tepe Marko do Hamiltona

  5. Vandoorne vzpomíná na protrápené roky u McLarenu: Bylo to asi nejhorší období

  6. Vettel je nejdražším zaměstnancem Aston Martinu, majitel Stroll je ale spokojený i se svým synem

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud