DISKUZE K ČLÁNKU Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Jak ušetřit? Šéf Haasu zná recept. Omezil by vývoj aerodynamiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 03.05.2020 22:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.137.XXX
    Uvažuje se o dvou GP během víkendu. Když v prvním závodě někomu bouchne motor, nebo dojde k hromadné havárce, tak to teda bude kvapík. Týmy budou muset vozit mnohem víc náhradních dílů a tím porostou náklady.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tazatel

      Tazatel

      109.105.39.XXX
      Ale zase se ušetří za to, že se budou stěhovat jen do cca poloviny destinací. Takže za všechny ty přelety apod. se slušná pálka ušetří. Dle mého to nepovede až tak ke zvýšení nákladů, ale ke zvýšení tlaku na personál (mechaniky, inženýry) určitě ano.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tazatel

    Tazatel

    109.105.39.XXX
    Návrhy Steinera nemají s konkurenčním prostředím a vývojem nic společného.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Umím si představit, že by bylo možné vývoj zamrazit a umožnit upgrady max 4 do sezóny... Ne jako teď, kdy víkend co víkend nové přední křídlo... Ob víkend podlahu a různé elementy...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      je fakt, že některý mančafty dávají do tohohle neskutečný prachy. ale tenhle nápad vidím trošku problematicky. hlavně teď, když je zakázaný testování. když se někomu "nepovede" na začátku sezony auto, tak bude docela znevýhodněný prakticky na celou sezonu.
      jsem sice spíše proti finančnímu stropu, ale když už je chtějí zavádět, tak myslím, že tohle lze vyřešit v jejich rámci. jen to správně nastavit a hlavně nedělat výjimky. započetl bych tam všechno. někdo holt bude mít lepší motor, když do něj víc investuje, někdo aero, někdo mechaniku, někdo pilota, někdo nasype víc do auta na začátku, někdo bude raději vyvíjet v průběhu sezony....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Nic není zadarmo, takže má to svoje nevýhody... To dohánění v praxi moc nefunguje.... Zlepšují se všichni... Strop by to řešil v případě, že by byl razantnější... Pokud na něj střed pole ani zdaleka nledosáhne, tak pak mají top týmy stále velikou výhodu...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem v Soči

Mercedes by měl být v Soči rychlejší, Red Bull čeká horší formu. Horner bagatelizuje penalizaci

Daniel Ricciardo projíždí cílem Velké ceny Itálie jako první

Velká rána pro Ferrari, Sainz má přesto z vítězství McLarenu v Monze radost

Juki Cunoda - první předsezonní testy v Bahrajnu

Coulthard kritizuje Cunodu: Měl by letět domů

Fernando Alonso patří k nejzkušenějším pilotům v poli

Alonso v posouzení incidentu Verstappen - Hamilton s komisaři nesouhlasí

Lewis Hamilton a Max Verstappen v závodě na Monze

Hill a Stewart tepou do Verstappena. Nedospěl! tvrdí Skot

Lance Stroll s Aston Martinem AMR21 v Monaku

Aston Martin oznámil, s kým bude v F1 závodit v sezóně 2022. Přiznává zklamání

Michael Schumacher v dobách své slavné éry u Ferrari

Michael Schumacher se vrací! Ambiciózní dokument mapuje jeho kariéru + TRAILER

Nadšení Daniela Ricciarda na pódiu

Vyhrál bych, i kdyby se Max s Lewisem nesrazili, tvrdí Ricciardo. Norris na něj pak nechtěl útočit

Michael Schumacher a Damon Hill - tihle dva si také nic nedarovali

Pak že se historie neopakuje! Dokonce je až děsivě podobná + VIDEO

Daniel Ricciardo a Lando Norris slaví velký úspěch pro Mclaren na Monze

FOTO: Senzační vítězství McLarenu, další kolize Maxe s Lewisem a spanilá jízda Bottase v Monze

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama