Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Petr Hlawiczka, 13. září 2018, 06:30 Google+

Stáj Mercedes by uvítala, kdyby současné pohonné jednotky byly zachovány i po roce 2021, kdy má dojít k rozsáhlým změnám technických a sportovních pravidel.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 14.09. 09:45) Napište svůj názor
Pohonná jednotka Mercedesu

Pohonná jednotka Mercedesu | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek



Sportovní ředitel Formule 1 Ross Brawn i prezident FIA sice usilují o zjednodušení motorů, jenže to další automobilky přesto neláká. A ty současné stojí spíše o zachování současného řešení s motorgenerátorem pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H).

"Argumentujeme, že pokud máme přesvědčit ke vstupu dalšího dodavatele, velkého výrobce či skvělou značku, pak musíme naslouchat a říct si, co musíme udělat. Jenže momentálně to nevypadá, že by se chtěl od roku 2021 někdo zavázat," říká sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff.

"Zachování současných pravidel by potom vedlo spíše k tomu, že bychom se vyhnuli dalším nákladům a dodatečnému vývoji současných pohonných jednotek. Dají se udělat některé věci, pomoci nichž můžete upravit motor, abyste získali lepší zvu a vyhnuli se diskusím kolem palivové efektivity. To je tedy něco, o čem se stále bavíme," pokračuje šéf vedoucího týmu letošního šampionátu.

img-responsive

Mercedes je ochotný zůstat v F1, pokud bude mít jasno v otázkách budoucí podoby pravidel | foto: Mercedes AMG F1 Team

Zavázaly by se Stříbrné k účasti v F1 i v dalších 5 letech? "Myslím, že se to kromě motorových pravidel týká také komerčních dohod, které budeme chtít mít s Liberty. Přistoupíme k tomu stejně jako v minulosti tehdy, pokud v těchto oblastech bude jasno," odpovídá Wolff.

Mercedes má tedy dobře našlápnuto k zisku pátého titulu v řadě za sebou, i když mu letos Ferrari se svým motorem šlape na paty a v kvalifikačním režimu je dokonce výkonnější, sedm závodů před koncem ale Scuderia stále ztrácí 25 mistrovských bodů.



Google+ Vytisknout

Diskuze: Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 14.09.2018 09:45 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren znovu těsně za Ferrari, dnes díky nováčkovi Norrisovi

Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Carlos Sainz první den testů s McLarenem MCL34

"Tvrdá práce se vyplácí." McLaren si po 1. dnu testů pochvaluje rychlost i spolehlivost

Sebastian Vettel v novém voze Ferrari SF90 při testech v Barceloně

FOTO: Tak jsme se dočkali aneb první den předsezonních testů v Barceloně, nové vozy naživo

Piloti odkrývají nový monopost

Haas představuje nový vůz VF-19 poprvé naživo + FOTO

Sebastian Vettel poprvé s Ferrari SF90 na dráze v Barceloně

Sezóna 2019 začala testy v Barceloně, 1. den nejrychlejší Vettel s "brutálně" rychlým Ferrari + FOTO

Představení Alfy Romeo

Alfa Romeo jako poslední ukazuje své auto pro sezónu 2019 + FOTO

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Počet závodů v budoucnu spíše poroste

FIA nemá nic proti kalendáři o 23 závodech, chce si posvítit na aliance mezi…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

  2. Ferrari představuje vůz pro sezónu 2019 - bude SF90 mistrovský? + VIDEO

  3. Red Bull odhaluje další dítko Neweyho: vůz RB15 poháněný Hondou poprvé na trati +FOTO

  4. Mistrovský Mercedes se pochlubil novým vozem W10 a hned ho prohnal po dráze +FOTO

  5. "Beze strachu vpřed." McLaren odhaluje nový vůz MCL34, s nímž se chce vrátit dopředu

  6. Ve Fioranu již Räikkönen prohání novým F1 maskovaný monopost Alfa Romeo + VIDEO

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud