Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Petr Hlawiczka, 13. září 2018, 06:30 Google+

Stáj Mercedes by uvítala, kdyby současné pohonné jednotky byly zachovány i po roce 2021, kdy má dojít k rozsáhlým změnám technických a sportovních pravidel.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 14.09. 09:45) Napište svůj názor
Pohonná jednotka Mercedesu

Pohonná jednotka Mercedesu | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek



Sportovní ředitel Formule 1 Ross Brawn i prezident FIA sice usilují o zjednodušení motorů, jenže to další automobilky přesto neláká. A ty současné stojí spíše o zachování současného řešení s motorgenerátorem pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H).

"Argumentujeme, že pokud máme přesvědčit ke vstupu dalšího dodavatele, velkého výrobce či skvělou značku, pak musíme naslouchat a říct si, co musíme udělat. Jenže momentálně to nevypadá, že by se chtěl od roku 2021 někdo zavázat," říká sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff.

"Zachování současných pravidel by potom vedlo spíše k tomu, že bychom se vyhnuli dalším nákladům a dodatečnému vývoji současných pohonných jednotek. Dají se udělat některé věci, pomoci nichž můžete upravit motor, abyste získali lepší zvu a vyhnuli se diskusím kolem palivové efektivity. To je tedy něco, o čem se stále bavíme," pokračuje šéf vedoucího týmu letošního šampionátu.

img-responsive

Mercedes je ochotný zůstat v F1, pokud bude mít jasno v otázkách budoucí podoby pravidel | foto: Mercedes AMG F1 Team

Zavázaly by se Stříbrné k účasti v F1 i v dalších 5 letech? "Myslím, že se to kromě motorových pravidel týká také komerčních dohod, které budeme chtít mít s Liberty. Přistoupíme k tomu stejně jako v minulosti tehdy, pokud v těchto oblastech bude jasno," odpovídá Wolff.

Mercedes má tedy dobře našlápnuto k zisku pátého titulu v řadě za sebou, i když mu letos Ferrari se svým motorem šlape na paty a v kvalifikačním režimu je dokonce výkonnější, sedm závodů před koncem ale Scuderia stále ztrácí 25 mistrovských bodů.



Google+ Vytisknout

Diskuze: Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 14.09.2018 09:45 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Silverstone

Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

Fernando Alonso se poohlíží po jiných odvětvích motorsportu

Návrat do "neatraktivní" F1 pro Alonsa už není prioritou. Kam má namířeno?

Trať v Melbourne

Další tradiční okruh prodloužil smlouvu s F1

Pierre Gasly předvedl v Silverstone výrazné zlepšení

"Gaslymu pomohla v Británii změna přístupu, nikoliv Verstappenovo nastavení," říká Horner

Simone Resta bude působit opět u Ferrari

Technický ředitel Alfy Romeo míří zpět k Ferrari

Do budoucích pravidel jsou vkládány naděje na atraktivnější podívanou

Do F1 se s novými pravidly vrátí přísavný efekt monopostů

Max Verstappen v souboji se Sebastianem Vettelem

Je už Red Bull 2. nejrychlejším týmem? Hodnotí šéf Ferrari + VIDEO

Lando Norris s McLarenem

"Špatné rozhodnutí, Norris za týmem přesto stojí." McLaren potřeboval ještě 5 kol, aby jeho strategie zabrala

Charles Leclerc a Max Verstappen si na dráze nedarují ani centimetr

Změnil se nějak přístup komisařů k závodění mezi piloty?

Sebastian Vettel v kvalifikaci v Silverstone

Zažívá Sebastian Vettel svoje déjà vu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Počet závodů v budoucnu spíše poroste

FIA nemá nic proti kalendáři o 23 závodech, chce si posvítit na aliance mezi…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Pro Bottase to nebyl snadný úkol

  2. "Já ho nezdržuju!" bránil se Gasly. Proč mu Horner nařídil, aby Verstappena pustil před sebe?

  3. Leclerc svou jízdou ukázal, že ho Rakousko stále bolí, říká Verstappen, který "mohl skončit druhý"

  4. Do F1 se s novými pravidly vrátí přísavný efekt monopostů

  5. Hamilton ovládl domácí Grand Prix, Vettel opět chyboval + VIDEO

  6. GRAFIKA: Startovní rošt v Silverstone - Mercedesy opět v první řadě, Vettel až za Red Bully

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud