"Jedna projevila určitý zájem. Řekla nám, že není v situaci, kdy by se pro to v roce 2021 mohla odhodlat, ale že je pro ní velmi důležité znát příští pravidla, protože by v budoucnu mohlo dojít k silnému zájmu," popisuje Jean Todt, jenž by rád řady týmů v F1 rozšířil.
Podle něj ale ty současné - Mercedes, Ferrari, Honda i Renault - budou pokračovat: "Mou prioritou je zajistit, že si ty čtyři udržíme. Vždy jsem říkal, že by to bylo vůči nim velmi nefér říct: 'OK, chceme přilákat někoho nového, tak všechno změňme!'"
"Ale co s nimi? Co všechny ty investice, které učinily za ta léta, a my všechno zcela změníme, protože by mohla jedna nebo dvě přijít? To je jeden z důvodů, proč nedojde k revoluci v oblasti pravidel pro motory. Pokud si teď udržíme tyto čtyři, tak to pro mě bude velký úspěch," říká prezident FIA.
Ostatně ani nikdy nevěřil, že b dokázali přitáhnout více než čtyři velké automobilky, protože motory jsou v F1 zcela odlišné od jiných kategorií: "Vždy jsem byl kvůli specifickým pravidlům v F1 pesimistický, pokud jde o to, abychom měli více než 4 výrobce. Osobně beru 4 odlišná pohonná ústrojí u 10 týmů jako velký úspěch, protože to vychází 2,5 týmu na jedno."
"Byl jsem tedy skeptický. Proto jsem také žádal o určitá společná pravidla s jiným šampionáty, protože to by ostatní automobilky mohlo povzbudit, pokud byste mohli mít 7 či 10 zákazníků, kteří by byli schopni nakupovat pohonná ústrojí. Ale k tomu nedošlo," dodává Todt.