DISKUZE K ČLÁNKU

Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Stáj Mercedes by uvítala, kdyby současné pohonné jednotky byly zachovány i po roce 2021, kdy má dojít k rozsáhlým změnám technických a sportovních pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 14.09.2018 09:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 13.09.2018 10:30
V tomhle má ten ehm... nesympatický pán pravdu.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.157.XXX
    Zajímavej koncept :-)
    Pominu nízkoprofilový pneu (to je stejně jenom otázka času, než je k tomu Pirelli dotlačí) a ve srovnání se současnými formulemi nějakou nafouklou karoserii, ale HURÁ - zmizela předimenzovaná podlaha, to by byl po snad po 30 letech docela revoluční krok. Ale to je něco, co se mi líbí, tak to neprojde. Ach jo...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    89.24.51.XXX
    Ano. Oboje bych zvýšil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    V tomhle má ten ehm... nesympatický pán pravdu.
    Jelikož není na stole žádná seriozní nabídka, tak si musíme hýčkat současné motoráře a nemá cenu hardwarově na motorech nic měnit.
    Každopádně bych ale hovořil o limitech na palivo a limitech na počty kusů motorů na sezonu.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      upřímně řečeno, nemyslím si, že pokud se zachová tento motor i po roce 2021, že bude mercedes pořád dominantní (jak si ten pán maluje) Ferrari je v současné době vyrovnané, možná o krůček před nimi, Honda evidentně také nespí a přibližuje se a renault se snad také docvakne.
      Kdyby to bylo na mě, tak bych na motorech měnil pouze ty dementní spolehlivostní malusy, které nepřináší nic dobrého pro závod, ale spíš bych to směroval do systému pokut pro výrobce - buď odebrání pár bodů v konstruktérech, nebo přímo finanční postih, který by se mohl použít jako podpora pro snížení cen motorů pro netovární týmy...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kimi Räikkönen na tiskové konferenci

"Podcenili jsme to!" Smlouva o přestupu Räikkönena má na Sauber již nyní obrovský vliv

Charles Leclerc během loňských testů Ferrari v Maďarsku

Leclerc ujel první kilometry s letošním Ferrari SF71H, Pirelli řeší přílišné šetření pneumatik

Max Verstappen s Red Bullem RB14 v Monze

"Honda má větší rozpočet než Renault a Red Bull momentálně nejlepší auto," říká Verstappen

Přes triumf v Singapuru Hamilton neusíná na vavřínech

Hamilton žádá Mercedes o zrychlení vývoje

Stoffel Vandoorne s McLarenem v GP Singapuru

McLaren uvažuje o tom, že v Rusku použije extrémnější nastavení

Max Verstappen slavil v Singapuru stříbro, v cíli byl před Sebastianem Vettelem

"Výsledek ospravedlňuje nasazení problematické C-specifikace," říká Renault. Prozrazuje, kolik výkonu přidali

Sebastian Vettel na pódiu v Singapuru, kde skončil třetí

"Hamilton dominuje, Vettel má po titulu," domnívá se Zanardi a italská média

Daniel Ricciardo věří, že s Renaultem bude v sezóně 2020 bojovat o vítězství

"Ricciardo je drahý, ale stojí za to," tvrdí Renault. Budou spolu v roce 2020 bojovat o titul?

Sebastian Vettel odjížděl ze Singapuru hodně zklamaný, náskok Hamiltona nestáhnul

"Ferrari udělalo chybu už při výběru pneumatik, Bottas nikdy neměl talent jako Hamilton," říká Villeneuve

Lewis Hamilton se svou trofejí v Singapuru

"Z našeho auta dostáváme víc, než na co má," tvrdí Hamilton

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama