V současností obsahuje sezóna 21 velkých cen, což je podle některých příliš pro týmy, jejich zaměstnance, ale i pro fanoušky. O vstup do F1 se svým městským okruhem usiluje americké Miami, jak na případné rozšíření reaguje FIA?
"Myslím si, že 21 je momentálně dobrým číslem. Ale i kdyby kalendář obsahoval 20, 22 nebo 23 velkých cen ročně, tak bych s tím neměl problém," odpovídá její prezident Jean Todt.
"Myslím si, že držitel komerčních práv odvádí skvělou práci. Opravdu se snaží udělat to nejlepší, co mohou, pro modernizaci F1 a propagaci sportu po světě," pokračuje Todt. Liberty Media se dohodla na pokračování Velké ceny Německa poté, co Mercedes zvýšil svou podporu domácího závodu, smlouvu nedávno prodloužila také s japonskou Suzukou.
Vážnějším problémem v F1 jsou různá partnerství, která vznikají mezi týmy. Úzké spojení existuje například mezi Haasem a Ferrari, s nímž si v poslední době začíná budovat bližší vazby také Sauber. O něco podobného začíná usilovat Mercedes s Williamsem či s Force Indií, což se některým týmům nelíbí, protože to oslabuje jejich pozici na dráze i mimo ní.
"Jde o něco, o co je třeba se starat. Budeme o tom diskutovat," ujišťuje ředitel závodů FIA Charlie Whiting. "Vztah mezi Haasem a Ferrari zahájil pohyb. My jsme věděli, že to bylo možné. Šedá oblast byla od té doby pro nově vstupující týmy objasněna a už k tomu znovu nedojde. Slýcháváme ale, že mezi týmy existují aliance a já si myslím, že se na to musíme blíže podívat."