K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

F1 musí být pro sponzory atraktivnější, Abú Zabí ji nedělá dobrou reklamu, říká Horner

Petr Hlawiczka, 5. ledna 2018, 06:30 Google+

Formule 1 se podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera musí více snažit, aby zlepšila svou show a byla atraktivnější pro sponzory. Všímá si spousty volného místa na monopostech soupeřů, což podle něj dokládá náročnost současné situace.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 05.01. 18:37) Napište svůj názor
Max Verstappen vpředu po startu Velké ceny Mexika

Max Verstappen vpředu po startu Velké ceny Mexika | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Noví majitelé ze společnosti Liberty Media mají zájem využívat další oblasti, které by přinesly pro partnery vyšší hodnotu. Zatím se soustředí se na digitální výstup, který F1 poskytuje, ale jsou také ochotni přistoupit k ráznějším krokům, jako je změna technický pravidel či rozdělování příjmů.

Podle Hornera je velmi účinným způsobem zlepšení toho, co se děje na samotné trati: "Abyste přitáhli sponzory, musíte mít atraktivní produkt. Dokud ho nemáte, tak nepřijdou. Máme hodně vozů s prázdným místem. My jsme dokázali přitáhnout značky díky tomu, co děláme mimo trať i na ní."

"F1 se už vůbec netěší tak plnému zdraví, jako tomu bylo před 20 lety, kdy týmy dosahovaly zisků. Stačí, když si porovnáte fotky jezdců z konce sezóny 1997 a 2017 a uvidíte, že se množství zainteresovaných společností hodně snížilo. Musíte vytvořit atraktivnější show pro přilákání sponzorů, kteří prostřednictvím F1 nabídnou ohromnou hodnotu," pokračuje šéf Red Bullu.

img-responsive

Velká cena Abú Zabí není podle Hornera pro F1 moc dobrou reklamou | foto: Sahara Force India

Ten se v názvu od 1. ledna chlubí novým titulárním sponzorem - společností Aston Martin. Je jeho situace z pohledu získávání peněz z F1 nyní náročnější než v roce 2009? "Ano, řekl bych, že to je teď těžší, protože je více z čeho vybírat, jak se svět vyvíjí," odpovídá Horner.

"Momentálně máme více platforem a produktů, což není fantastické. Závod jako Abú Zabí není pro F1 nejlepší reklamou. Jsme lepší, než jsme tam předvedli, F1 je lepší než to. OK, jde pouze o jednu kapitolu z 20, došlo i na skvělé závody, ale vždy se musíte učit," vybízí 44letý Brit.

Google+ Vytisknout

Diskuze: F1 musí být pro sponzory atraktivnější, Abú Zabí ji nedělá dobrou reklamu, říká Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 05.01.2018 18:37 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton po Velké ceně Kanady moc důvodů k radosti neměl

"Mercedes už nemá to nejlepší auto, ale pochybovat o titulu by bylo známkou slabosti"

Stoffel Vandoorne s McLarenem MCL33 v Kanadě

Boullier vysvětluje, proč se McLaren chce i nadále soustředit na vývoj letošního vozu

Renault získává posily, v budoucnu chce útočit na titul

Renault získává Harmana - odborníka Mercedesu pro integraci pohonného ústrojí do vozu

Fernando Alonso zkouší různé výzvy

"Brown je správný šéf, u Ferrari mi závodění v Le Mans nechtěli dovolit," odhaluje Alonso

Max Verstappen zvládl víkend v Montrealu bez chyb

Verstappen umlčel "hloupou kritiku," Marko vyzdvihuje i rychlost Red Bullu v Kanadě

Lewis Hamilton měl v Kanadě se svým motorem potíže

Mercedes o potížích v Kanadě: Hamiltonův motor a nedostatek hyper-měkkých pneumatik

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (13:00 - 14:00)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (16:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel s Ferrari touží po titulu

Poslední krok Ferrari v cestě za titulem bude ten nejtěžší, připouští Vettel

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jednodušší aerodynamika - jak se změní pravidla v roce 2019? + VIDEO

  2. Čtyřikrát druhý, to Fina žere: "Musíme se zlepšit." Jeho šéf volí podstatně ostřejší slova

  3. Renault vysílá Red Bullu jasný signál: "Do Rakouska na vaše rozhodnutí čekat nemůžeme"

  4. Zakázaná dohoda? FIA na žádost týmů prošetřovala předjetí Ocona Hamiltonem v Monaku

  5. Mercedes o potížích v Kanadě: Hamiltonův motor a nedostatek hyper-měkkých pneumatik

  6. "Mercedes už nemá to nejlepší auto, ale pochybovat o titulu by bylo známkou slabosti"

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud