Podle Mercedesu Renault nemůže být obviňován za nižší konkurenceschopnost Red Bullu, který ve Velké ceně Británie jezdil těsně za nimi: "Silverstone je okruhem, který bezpochyby skutečně prověří auto, výkon a aerodynamiku," uvádí Lowe pro motorsport.com.
"Je zajímavé, že Red Bull neustále šíří pohádky o nízkém výkonu, který mají. Ale jen abych uvedl skutečnosti na pravou míru - v tomto podniku se rozhodli jezdit s vyšší úrovní křídla než my, jak to obvykle dělají," prozrazuje technický ředitel Mercedesu.
"Proto to vypadalo, jakoby měli méně výkonu. Jsou ale rychlejší v zatáčkách kvůli svému rozhodnutí. Ve skutečnosti v těchto dnech neexistují obrovské rozdíly mezi motory, stále však je velký rozdíl v přítlaku, s nímž můžete jezdit," pokračuje Lowe.
Nedokáže však vysvětlit, proč jsou mezi jeho týmem a soupeři za ním odstupy na různých okruzích tak proměnlivé: "Je to jedna z těch věcí, které kdybyste pochopili, tak byste vládli světu. Je to stejné jako s lidmi, kteří tvrdí, jak je to snadné nakupovat a prodávat akcie - vše při zpětném pohledu."
"Musím přiznat, že jsem za celou dobu v F1 nikdy plně nepochopil ty rozmary ve výkonnosti související s okruhy. To je něco, čemu se neustále snažíme lépe porozumět. V rozdílech totiž pozorujeme velmi zajímavé změny," dodává Lowe.