Moji piloti: Fernando Alonso a Mitch Evans
"Je to skvělý mix zkušeností a neuvěřitelného talentu. Muž proti kterému jsem tvrdě bojoval ve Formuli 3000 a Formuli 1 a další extrémně schopný jezdec, kterého také zastupuji. Fernando je nejdokonalejším formulovým jezdcem, kterého znám. Je obdivuhodně rozmanitý, což dokázal za nejrůznějších podmínek. Když to vezmeme v agresivitě jeho jezdeckého stylu, tak dělá také kromě jiného nejméně chyb.
Mitch by veškeré tyto zkušenosti neutralizoval. Měl opravdu neobyčejně úspěšnou juniorskou kariéru, je neuvěřitelně rychlý, v závodních situacích skoro stejně jako Fernando a je také více než většina ostatních schopen být na špici. Oba jsou stejně vysocí a mají také stejnou váhu, což by Adrian [Newey] požadoval a jsou také hladoví, odhodlaní a vášniví. Perfektní obsazení."
Můj týmový šéf: Roger Penske
"Bez debaty: On je tím mužem. Roger je zanícený, přímočarý a má neuvěřitelnou morálku. Jezdci, které znám a kteří pro něj jezdili, na jeho metody nenechají dopustit."
Můj týmový manažer: Davide Tardozzi
"Davide je zodpovědný za logistiku u Ducati MotoGP a předtím vedl svůj tým ve WSBK [MS Superbiků]. Sám je dřívějším závodním jezdcem a jeho bilance jako manažera dělá dojem."
Můj šéfdesignér: Adrian Newey
"Adrian přesně ví, na které oblati je třeba se soustředit a když na to přijde, tak je z jezdeckého pohledu nejlepším, s kým komunikovat optimalizaci auta. Normálně se na jeho auta moc hezky dívá a to i přesto, že předpisy stanovují škaredé rysy. Nejraději vzpomínám na RB6, který byl neuvěřitelně předvídatelným. Mým nejoblíbenějším autem v F1 je, stejně jako Ardianovým, Williams FW14B. Formule 1 ve své nejčistší podobě."
Mark vloni při zatím poslední GP Indie (foto: Red Bull Racing)
Moji inženýři: Pat Symonds, Ciaron Pilbeam a Simon Rennie
"Kdybych měl Adriana, tak by přiháhl tu nejlepší smetánku inženýrů. Musel bych se rozhodout pro toto trio - moji dřívější inženýři, kteří jsou takovým vyvážením a disponují moderní praxí a tradičním citem pro potřeby jezdců."
Mé vysněné období: Konec 80. a začátek 90. let
"Kdyby tento tým mohl jet v kterémkoliv myslitelném období, tak bych se rozhodl pro tehdejší tratě plus Sepang. Tehdy nabízela F1 dobrou rovnováhu mezi čistými závody a bezpečím. Auta měla velké motory, široké gumy a byla velice elegantní. Inženýři mohli také rozvíjet svoje designové filozofie. Moji staří hrdinové tehdy vykonávali svoje řemeslo. Vzpomínám si, jak jsem byl ještě mladým fanouškem, tehdy ještě pneumatiky měnili inženýři a jezdci sami. Řadící páky byly manuální, tratě byly techničtější díky rozmanitějším obrubníkům a výjezdové zóny byly k vidění jen zřídka."
Můj motor: 2003 BMW V10
"Na hladkých gumách bychom vyhráli nad Ferrari (Enzem Ferrari), Williamsem (Sirem Frankem Williamsem), Lotusem (Colinem Chapmanem) i Brabhamem (Sirem Jackem Brabhamem)."