Prohlášení týmů po poslední kvalifikaci sezony

F1NEWS.CZ, 24. listopadu 2012, 18:55 Google+

Co se líbilo a naopak nelíbilo účastníkům kvalifikace na Velkou cenu Brazílie?

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 25.11. 07:38) Napište svůj názor
McLaren

McLaren | foto: McLaren

Sdílejte článek

MCLAREN

Lewis Hamilton, 1.
Myslím, že to kvůli počasí bude zítra těžké a bude to loterie. Dostali jsme se do velmi dobré pozice jako tým. Je to nejlepší výsledek za nějakou dobu, takže uděláme vše, abychom získali nejlepší výsledek i zítra. Byl to zatím dobrý víkend. Jsem vděčný za to, že jsem dostal vůz do první řady a zažil poslední kvalifikaci s Jensonem ve stejném týmu. Tým předvedl skvělou práci. Jsem vděčný za příležitost, kterou mi připravili a doufám, že to otočíme do pozitivního závodu. Nastavili jsme vůz na útok v kvalifikaci. Nevíme, co se bude dít zítra. Musíme se ujistit, že budeme mít správnou teplotu pneumatik a vyhnout se větším kalužím.

Jenson Button, 2.
Je to pro nás skvělé mít oba vozy v první řadě, zvlášť při Lewisově poslední velké ceně pro McLaren. Auto funguje dobře, byl jsem jen necelých šest setin sekundy od pole position a hádám, že jsme oba zajeli velmi dobrá kola. Takže jsem s kvalifikací spokojen. Z první řady vždycky doufáte v klidný a dobrý závod - ale vypadá to, že bude zítra pršet, takže to možná učiní věci méně předvídatelnými. Je to pro nás důležitý závod. Samozřejmě se nesoustředíme na titul, ale výsledky z tohoto víkendu jsou povzbuzením do další sezony, a na to se budu soustředit po zítřejším závodě.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Dnes tady na Interlagosu, na kluzké trati, když na začátku kvalifikace bylo mokro a potom trať osychala a vysvitlo sluníčko, Lewis a Jenson oba zajeli naprosto úžasně. Zvládli změny podmínek na trati zajeli super rychlá kola ve třetí části a odstartují zítra z první řady. Skončili jen 0,055 s od sebe.

Byla to pro McLaren 62 první řada v historii a to znamená nový rekord, na což jsme hrdí. Je to pro Lewise sedmá pole position a pro tým osmá. Předpověď počasí pro zítřek je déšť a jak všichni víme, nevlídné počasí v motorsportu znamená, že je ještě těžší něco předvídat. Ale my máme extrémně dobré nastavení a ať už přší nebo svítí slunce, jsme šťastní, že naši piloti startují z první řady.

A k tomu jsou oba, Jenson i Lewis bojovní piloti a jsou výjimeční i na mokré trati. Jsou proto jednoznačně schopni zítra dojet pro vítězství. Evidentně máme extrémně rychlé auto a naše simulacce závodů včera ukázala, že jsme i na dlouhé tratě konkurenceschopní. Nakonec bych chtěl říct díky a dobrá práce všem v McLarenu - designérům, mechanikům, technikům, inženýrům, a nejen tady na Interlagosu, ale i doma ve Wokingu stejně jako v Brixsworthu, kde má sídlo Mercedes.

 

RED BULL

Mark Webber, 3.
Jsem trošku zklamaný, chtěl bych první řadu. Myslel jsem, že to kolo bylo dobré a mělo by to stačit. Pak jsem viděl čas Lewise. Ale tým odvedl dobrou práci. V první části to bylo těžké. Ohledně zítřka - může se stát cokoliv, může pršet, cokoliv. Musíme se soustředit, je to dlouhý závod.  Budu se soutředit pouze na sebe a chci zajet co nejčistější závod. Víme, že dnes to bylo složité s počasím. Zítra se budu soustředit pouze na svůj kokpit. Víme, že Interlagos může být dobrý i zlý. Malá přeháňka může přijít kdykoliv a překvapí vás. Pojedeme na všech typech pneumatik - mokro, přechodné i do sucha. Zítra musíme mít otevřené oči. Může se stát cokoliv. A cokoliv to bude, bude to dobrá závěrečná velká cena letošní sezony a těším se na dobrý výsledek.

Sebastian Vettel, 4.
(Byl dotázán, zda pro něj byla hlavní myšlenkou pozice Fernanda Alonsa - odpověď:) Ne úplně. Vycházím z kvalifiace s vědomím, že to mohlo být lepší. Chci zajít do garáže a podívat se na data a zjistit, kde jsem nebyl dostatečně rychlý. Q3 nebyla stoprocentně prerfektní, ale Q2 byla docela dobrá. První jízda ve třetí části nebyla dobrá a udělal jsem chybu ve čtvté zatáčce. Další jízdy byly lepší a byl jsem spokojen, ale bylo to dost rychlé. Mark byl rychlejší, ale myslím, že jsme v dobré kondici a budeme o víkendu konkurenceschopní.

Christian Horner, šéf týmu
Mít oba vozy ve druhé řadě je dobrý výsledek, zvláště po dešti před kvalifikací. Prošli jsme první a druhou částí kvalifikace. Seb byl v druhé nejrychlejší, ale pak McLareny našly trochu dalšího výkonu navíc v třetí části. Nicméně Mark odjel vynikající kolo, dostal maximum z vozu a zařadil se na třetí místo s Sebastianem vedle něj na čtvrtém místě. Zaměřujeme se nyní na závod a pokut si myslíte, že počasí bude velmi mokré, naším cílem je přesto maximalizovat počet bodů z těchto pozic na roštu.  

FERRARI

Felipe Massa, 5.
Byla to dobrá kvalifikace a v Q3 jsem zajel perfektní kolo. McLareny a Red Bully jsou sice rychlejší než my, ale jsem velmi potěšen svým vozem. Závod bude cokoliv, jen ne lehký. Očekává se déšť a tak se může stát cokoli. Snahou bude dojet do cíle. A můj výsledek? Někteří tvrdí, že jsem se v 31 letech naučil jezdit, ale upusťme od vtipů. Více jsem se sžil s autem a mohu tak více tlačit na pilu. Teď udělám maximum pro fanoušky i Ferrari. I když nemám dobré auto v kvalifikaci, v závodě je rychlé.

Fernando Alonso, 8.
Tento výsledek mě nijak nepřekvapuje. Kvalifikaci jsem zajel v rámci možností a při zpětném pohledu na předchozí závody je pravděpodobné i pódium. To bude mým cílem. Za normálních podmínek nemohu bojovat o vítězství, to moc dobře vím. Raději bych spoléhal na Vettelovo odstoupení, než boj o lepší pozici. Očekávám deštivý závod, náročný pro každého. Auto totiž není nastaveno do mokra. 

Felipe předvedl skvělou jízdu. Je skoro zázrak, že stále mohu bojovat o titul. Za normálních podmínek bych se s ním musel rozloučit už v Monze nebo Singapuru. Ale pořád jsem ve hře a nevzdávám to.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Rozhodně to není závěr v který jsme dnes odpoledne doufali, ale jak jsme viděli na několika příkladech v této sezóně, výsledek ze soboty není nezvratný. Bylo to tak po celou sezónu a když přidáme nejistotu ohledně počasí, s deštěm který hraje roli, pak bychom měli být soupeři. Tento výsledek více či méně odráží náš sezónní průměr, takže bohužel nemůžeme být překvapení z toho, jak to dopadlo. 

Nyní vše co můžeme udělat, je připravit se co nejlépe na zítřek, jenž je rozhodujícím dnem šampionátu. Víme přesně, co máme dělat: být perfektní a připraveni dostat nejvíce z každé příležitosti. Můžeme našim fanouškům slíbit jednu věc, všichni od prvního do posledního ze sebe vydáme 120% abychom dosáhli našich cílů: udržení druhého místa v poháru konstruktérů a především získání jezdeckého titulu pro Fernanda, který si ho zaslouží víc, než jakýkoli jiný jezdec na trati. 

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 6.
Jsem spokojen. V první části jsem měl obavy kvůli provozu. Ale nakonec to bylo dobré. Ale auto je dobré, konkurenceschopné a je to skvělé pro tým, těšíme se i na další rok a doufám v dobrý závod. Ohledně toho zmeškání vážení - nic jsem neviděl, jdu teď ke komisařům.

Bruno Senna, 12.
Byli jsme optimističtí v tom dostat se do třetí části, ale bohužel jakmile bylo tepleji, nebyly to pro vůz nejlepší podmínky a my zajížděli pomalejší časy, než v ranním tréninku. Udělali jsme před kvalifikací několik rozhodnutí na základě skutečností, podle kterých jsme očekávali o něco chladnější trať, ale nakonec to nevyšlo. 12. pozice není pro start v Interlagosu tak špatná a jsme v dobré pozici na to, zítra získat body.  

Mark Gillan, hlavní provozní inženýr
Po včerejším trápení jsme přes noc tvrdě pracovali, abychom přizpůsobili vyvážení vozu pro kvalifikaci a současně zohlednili pravděpodobné mokré závodní podmínky. Oba jezdci byli s vyvážením dnes mnohem více spokojenější a jeli v mokrých podmínkách v první části dobře. Bruno měl nakonec smůlu, že se nedostal do Q3. Pastorovi se to povedlo a skončil vysoko na šesté pozici. Podle předpovědi má přijít přes noc silný déšť a bude to nepochybně velmi rušný závod.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 7.
Byla to zábavná hodinka a vlastně mi to připomnělo rok 2010 s tou přeháňkou před kvalifikací. Trať rychle oschla a auto bylo hodně dobré - rozhodně jsme na něm mezi třetím tréninkem a kvalifikací zapracovali a zlepšili se. Sedmé místo není tak špatné a je to tak nějak to, co jsme očekávali. Pro zítřek jsme v dobré kondici, mám celkem neutrální nastavení, takže můžeme improvizovat podle počasí. Je to celkem těžký závod, celkem fyzicky náročný a jsou tam kolem mě rychlá auta. Ale měli bychom mít rychlost na to získat dobrý výsledek.

Paul Di Resta, 11.
Ráno jsem byl s autem hodně spokojen a tak jsme nic nezměnili. Přesto, trať se hodně změnila a asi kvůli dešti a já se necítil tak pohodlně jako ráno. Q1 byl jasná a vypadali jsme silně i ve druhé části. Moje nerychlejší kolo ale bylo trošku kompromitováno provozem, když se Kobajaši vracel na trať. Myslím, že to byl ten rozdíl na top desítku. Zkusil jsem další kolo, ale už jsem využil to nejlepší z pneumatik. Myslím, že 11 místo nám dává šanci na dobré umístění. Máme možnost volby pneumatik a záleží také na počasí.

Robert Fernley, zástupcce šéfa týmu
Vypadali jsme silně už před kvalifikací a věděli jsme, že máme šanci dostat oba vozy do první desítky. Přeháňka těsně před začátkem přidala trošku vzrušení a bylo to dvacet šílených minut. Během druhé části už byla trať suchá, ale podmínky se neustále zlepšovaly a bylo důležité být na trati na konci každé části. Paul byl jen desetinu od toho, aby se dostal do první desítky, ale Nico byl schopen ukázat rychlost z posledního tréninku a dostal se tam. Sedmé místo je dobrý odraz naší konkurenceschopnosti a měl by nám dovolit ukončit sezonu v pozitivním naladění.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 9.
Samozřejmě očekáváme víc, ale je to nevypočitatelné. Pokud bych ráno odjel víc kol, bylo by to jednodušší, ale z tréninku mě vyřadil motor. Protože teploty byly odlišné než včera, bylo velmi složité najít nastavení. Postup do Q3 je tedy úspěchem. Mohlo to být i horší.

Romain Grosjean, 18.
Byl jsem za Pedrem po celé kolo. Chtěl jsem ho na rovince předjet, ale myslím, že mě neviděl a zatlačil mě do bariéry. Brzdil jsem jak to šlo, ale kolidovali jsme. Je to katastrofa. Měli jsme hodně dobré auto. Nevím, co říct. Uvidíme, co bude zítra. Počasí může být podivné.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 10.
Postup do Q3 a nejlepší desítky je pro nás dnes přijatelným úspěchem. Nastavení našeho vozu bylo trochu narušeno kompromisem, kvůli očekávaným zítřejším podmínkám, takže bychom poté měli být v lepší formě. Po kvalifikaci nemůžete nic změnit, takže doufám, že jsme dobře připraveni a že máme šanci zítra získat několik dobrých bodů.  

Michael Schumacher, 14.
Ze zřejmých důvodů, nejsem nijak zvlášť spokojen. Možná jsme vůz příliš přizpůsobili dešti, který je očekáván zítra a byl také předpovídán pro kvalifikaci. Když začalo před ní kapat, vypadalo to ještě pravděpodobnější. Každopádně moje výchozí pozice je docela ošidná a budu se muset podívat, co z toho můžu zítra získat. Samozřejmě startuji z místa, z kterého to není jednoduché, ale rozhodně se budu zítra snažit probojovat svou cestu startovním polem.  

 

SAUBER

Sergio Pérez, 13.
Moje nejrychlejší kolo bylo docela v pohodě a proto si myslím, že naše umístění do značné míry odráží to, co je s tímhle vozem možné. Když byla trať na začátku kvalifikace vlhká, byli jsme docela konkurenceschopní. Ale později, když bylo úplně sucho, tak jsme o pozice přišli. Přesto stále doufám v zítřejší dobrý výsledek během mého posledního závodu za Sauber.

Kamuj Kobajaši, 15.
Moje nejrychlejší kolo nebylo dokonalé, protože zahřátí pneumatik nebylo perfektní. Ztratil jsem tím trochu potenciálu v pneumatikách. Myslím, že za mokrých podmínek bychom měli šanci postoupit do Q3, ale na suché trati ne. Vlastně doufám v déšť během zítřejšího závodu a uděláme ta správná rozhodnutí.  

Monisha Kaltenborn, šéf týmu
Od včerejška je to určitý pokrok, ale nakonec to nestačilo i když jezdci odvedli dobrou práci. Nicméně je zde šance na déšť během zítřejšího závodu a udělali jsme v tomto směru nějaké kompromisy. Nyní doufáme, že se to v závodě vyplatí.  

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 16.
Dnes jsme měli víceméně stejnou rychlost, se kterou jsme jezdili od pátku. Když na začátku kvalifikace přišel déšť, doufal jsem, že zůstane, protože jsem cítil, že bychom měli na mokru větší šanci. Faktem je, že vzhledem k předpovědi je todůvod, proč jsem nastavil vůz spíše na zítřek - tedy mokro. Dnes odpoledne to byl povětšinou souboj s mým týmovým kolegou a nemyslím, že jsem se mohl dostat výš. Když nám náš risk vyjde a bude pršet, potom zítra rozhodně můžeme získat body.

Jean-Eric Vergne, 17.
Nebylo to tak špatné vzhledem k tomu, že jsem od včerejška bojoval s tím, abych našel správné nastavení. V kvalifikaci to bylo nejlepší z celého víkendu. Možná jsem mohl být o malinko rychlejší, i kdybych neudělal žádné chyby, ale pravděpodobně by to ani tak nestačilo na zlepšení mé pozice. Naše auto je rozhodně lepší, když bylo chladněji, což je povzbudivé pro zítřek, kdy se očekává ještě chladněji a má pršet. Cítím, že to může být dorbý závod a bude záležet na tom, zda přijde déšť. Zkusíme všechno, nemáme co ztratit a já chci dokončit svou první sezonu s dobrým výsledkem.

Laurent Mekies, šéfinženýr
Byla to zábavná Q1, když se měnily podmínky na trati a v některých částek trať byla mokrá, jinde osychala. Oba naši jezdci se dostali do druhé části, přestože to bylo co se časů týče velmi těsné. Když začala druhá část, byl to už normální suchý povrch tratě. Bohužel, v těch podmínkách jsme na týmy středu pole ztráceli, i když ty rozestupy vypadají malé. Zítra očekáváme proměnlivé počasí během závodu a cítíme, že máme lepší závodní rychlost, zvlášť v mokru. Je pár vozů ne tak daleko před námi a my jsme v téměř každém závodě viděli, že pokud startujeme za nimi, zvládneme se před ně dostat a získat body. Bude to vzrušující závod jako vždy na Interlagosu, kde se může stát cokoliv a musíme být připraveni popadnout každou příležitost, která se nám naskytne.

 

CATERHAM

Vitalij Petrov, 19.
Jsem s dnešním výkonem velmi spokojen. Nebylo to dost na to dostat se do Q2, ale v těchto podmínkách si myslím, že můžeme být spokojeni s touto pozicí. Prvních pár kol bylo v zatáčce číslo čtyři hodně mokro, takže jsem se musel ubezpečit, že udržím teplotu pneumatik a neustále na to tlačit v průběhu celého kola. Nakonec se objevila suchá stopa a vyplatilo se to. Zítra to bude skutečně zajímavé. Včera a dnes jsme ukázali, že odstup od vozů před námi je tu o něco menší, než tomu bylo v posledních závodech a jak se vyvíjí počasí, může se zítra stát cokoli. Těším se na to, bez ohledu na to co se stane, bude to dobré pro fanoušky a doufám, že zakončíme sezónu pozitivně.  

Heikki Kovalainen, 20.
Ze začátku kvalifikace to bylo docela složité. V prvních dvou kolech byla na trati nějaká stojící voda a i přesto, že se přilnavost zlepšila, bylo jí měně než v třetím tréninku. Na konci šli časy dolů a možná jsme měli šanci dostat se do Q2, ale můžeme být poměrně spokojeni s tím, jak to dopadlo. 

V mém posledním kole jsem udělal několik drobných chyb, ale kromě toho jsem byl blízko získaní maxima z vozu, takže se nyní přesuneme k zítřku. Závod bude opravdu těsný. Jestliže se předpovědi naplní, bude to dost napínavé, ale víme co máme dělat a těšíme se na to.  

 

MARUSSIA

Timo Glock, 21.
Byla to neobvyklá kvalifikace, ale velmi dobrá zábava. V prvních pák kolech, kdy to bylo ještě v některých zatáčkách kluzké, jsem prostě dělal vše pro to, abych byl rychlejší něž ti okolo mě. Zajeli jsme pro čerstvou sadu pneumatik. Do té doby trať hodně vyschla. Při mém druhém výjezdu jsem s tím v několika prvních kolech zápasil, ale moje třetí kolo bylo dobré a dal jsem dohromady přijatelný čas. 

Víc jsme toho v boji s vozy s KERS, jejichž výhoda při jízdě do kopce byla zřejmá, udělat nemohli. Myslím tím, že musíme být potěšeni tím, jak jsme si v porovnání s nimi vedli. Bohužel jsme nestihli dokončit další kolo, kterým jsem si jistý, že bychom pokračovali v zlepšení. Zítřek je trochu neznámou z důvodu počasí a jak se bude vozu dařit za těchto podmínek. Měl by to být velmi vzrušující den pro fanoušky.  

Charles Pic, 22.
Tohle je pro mě další nová trať a byl jsem spokojený s našim tempem v ranním tréningu. Bohužel podmínky na trati se před kvalifikací hodně změnily a okruh byl docela mokrý v některých zatáčkách a zcela suchý v jiných. Tato zkušenost byla užitečná a naučil jsem se toho hodně, co bude užitečné v budoucnu. Zítřejší počasí vypadá nejistě, takže to bude docela náročné.  

John Booth, šéf týmu
Oba vozy učinily během třetího tréninku pokrok a bylo příjemné vidět, jak se vyvážení u obou zlepšilo vzhledem k tomu, jak jsme na tom byli včera. Bylo jasné, že teplota trati bude při více zatažených podmínkách hrát svou roli a oba jezdci dokončili třetí trénink v rozumné formě. 

Déšť 30 minut před začátkem kvalifikace znamenal, že jsme si museli pospíšit a jsme spokojeni s provizorním profilem, který jsme zvolili pro kvalifikaci. Bohužel s Timem jsme promeškali další kolo jen o několik sekund. 

Znamená to, že naše pozice odrážení naše očekávání. Zítřejší předpověď hovoří o ještě větším množství deště. I když to bude zajímavý a náročný závod pro tým věřím, že oba jezdci budou v pozici pro to bojovat o cokoli, co se jim naskytne.  

 

HRT

Narain Karthikeyan, 23.
Tohle ráno jsme s vozem odvedli dobrou práci a fakt, že teplota byla nižší než včera, pomohl při omezení degradace pneumatik. Ale před kvalifikací začalo pršet a my jsme si nebyli jisti, zda vyjet na přechodných nebo hladkých pneumatikách. I když trať byla ještě vlhká, rozhodli jsme se pro hladké pneumatiky a přestože to na začátku bylo obtížné, šlo o správnou věc. Trápili jsme se při zahřívání pneumatik, ale byl jsem docela spokojen, jak to dopadlo. Zítra bych raději mokrý závod, ale bez ohledu na podmínky se budu snažit ze všech sil, jako to vždy děláme.

Pedro De La Rosa, 24.
Po tom incidentu jsem měl po kvalifikaci. Auto bylo poškozeno. Je to jedna z věcí, kterým neporozumíte. Mohl mě předjet v první zatáčce při brzdění. Tam nebylo místo. Poškodil mi auto, měl jsem kvůli tomu defekt a také to ovlivnilo DRS, takže to byla těžká kvalifikace. Uvidíme, zda bude pršet nebo ne, ale auto bylo dobré, je škoda tak špatného výsledku, protože jsme očekávali boj s Marussií. Nebylo to možné, ale ok, závod je zítra.

Toni Cuquerella, technický ředitel
Počasí přeměnilo kvalifikaci v hazard. Navzdory tomu, že byla trať mokrá, jsme se rozhodli jet na suchých pneumatikách. Trať se kolo za kolem zlepšovala a bylo důležité, abychom zůstali až dokonce. Narain odvedl dobrou práci a vzhledem k okolnostem i Pedro. 

Bohužel on byl zasažen jiným vozem na jednom z nejnebezpečnějších míst na trati a je to ještě horší při přihlédnutí k okolním podmínkám. Zadní odpružení vozu bylo poškozeno, ale můžeme to pro zítřek opravit. Máme pro zítřejší závod různé strategie, ale vše bude záležet na počasí. Zná se, že bude pršet ráno a vysychat během závodu, ale budeme muset být připraveni na cokoli.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po poslední kvalifikaci sezony

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 25.11.2012 07:38 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

Kvalifikaci ovládly McLareny. Red Bull v druhé řadě, Alonso až osmý

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  3. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  4. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  5. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  6. Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud