Prohlášení týmů po kvalifikaci v Japonsku

F1NEWS.CZ, 6. října 2012, 08:15 Google+

SUZUKA - Co pověděli světu jezdci a představitelé týmů po kvalifikaci na Velkou cenu Japonska?

Počet komentářů:  18 komentářů (Poslední 06.10. 19:52) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 1.
Mám tohle místo rád. Bylo to dnes perfektní, nemohli jsme si přát víc. Neměli jsme nejlepší začátek víkendu, ale zlepšili jsme se a jsem s výsledkem spokojen a auto je zde hodně dobré. Doufáme v dobrý závod. První sektor je nejlepší, tenhle okruh je unikátní, fanoušci jsou fantastičtí a je hezké vidět lidi s takovým nadšením pro F1. Jsou šílení, v dobrém slova smyslu.

Mark Webber, 2.
Zatím to je pro nás dobrý víkend, Seb a já jsme na začátku v Q3 zajeli čistě, dvě skvělá kola od nás obou. Seb mě dostal, předvedl dobré kolo. Mám radost, že jsem o tolik více vpředu na roštu po těžké sérii v poslední době. Pro tým to je obrovské povzbuzení v této části šampionátu.

Christian Horner, šéf týmu:
Fantastický týmový výkon. První řada před zítřejším závodem je pro tým tím nejlepším výsledkem. Je smůla, že se na konci objevily žluté vlajky, protože oba naši piloti byli ve svém nejlepším kole, ale první a druhé místo je to nejlepší, odkud můžeme startovat. Gratulace Sebastianovi k jeho 34 pole position v kariéře, což ho řadí na třetí místo za jména dvou velikánů - Michaela Schumachera a Ayrtona Sennu.

 

McLAREN

 

Jenson Button, 3.
Ta penalizace na roštu trochu mrzí, dnešek byl ale dobrý. Dopoledne jsem v tréninku nebyl příliš spokojený, ale v kvalifikaci jsme to zlepšili. Byl jsem spokojený s oběma svými koly v Q3.

 

Jízda zde je vždy skvělá, byla to i velká zábava. Nejsme tady ale dostatečně rychlí a já si nejsem jistý, jestli s tím něco můžeme udělat. Je to zároveň tak nádherné místo pro boj o vítězství, ale nikdy neříkej nikdy - vždy se objevují možnosti a my zítra budeme naplno bojovat.

Lewis Hamilton, 9.
Měli jsme problém s nastavením a vrátili jsme se zpět ke staršímu a bohužel to nefungovalo. Žlutá vlajka nebyla vlastně nijak frustrující, protože jsem stejně neměl na víc. S rychlostí, kterou jsem měl, kdo ví, co se stane v závodě. Tempo při delším výjezdu včera nebylo špatné, ale auto - zítra se s ním budu trápit.

 

Martin Whimarsh, šéf týmu:
Včera jsme tu byli rychlí, takže je jasné, že tato kvalifikace je zklamáním. Jenson zajel dobré kolo a dalším nejlepším po Red Bullech, ale i tak budeme startovat z osmého místa, což je dál, než by naše rychlost zasloužila, protože jsme museli po Singapuru měnit převodovku a máme tak pět míst penalizaci na startu.

Ale on je tak trošku eso Suzuky, jak jsme v posledních letech mohli vidět, když vyhrál s pěknou jízdou z přední řady a zajížděl jedno nejrychlejší kolo za druhým. Takže si na něj zítra rozhodně musejí dávat pozor. Co se týče Lewise, který byl včera konzistentně rychlý, byla Q3 větším zklamáním - když byl ve svém rychlém kole, objevily se žluté vlajky a a to ho stálo čas a lepší výsledek. 

Zítra je další den, a Velká cena Japonska bude stejně těžká, jako všechny minulé závody na Suzuce, je to okruh plný výzev. Oba - Jenson i Lewis - vydají maximum, aby předvedli progres a hezkou show před skvělými japonskými fanoušky a také miliony diváků u TV.


Trojice nejrychlejších (foto: Red Bull Racing)

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 4.
Jsem šťastný, protože si myslím, že jsem dosáhl maxima. V mém posledním kole jsem ztratil čas kvůli žlutým vlajkám, kdy jsem musel zpomalit a vypnul jsem KERS. Chci poděkovat týmu za velký krok vpřed, který dokázali s autem od pátku udělat. Na začátku jsem se trápili s novými částmi, ale nyní je vše správně. Po pár změnách v nastavení je vůz znovu rychlý.

Z pozice, na které startuji, bych měl být schopen bojovat o pódium. A byl by to sen, který se stal skutečností, pokud bych to dokázal před mým domácím publikem. Nejprve ale musím zvládnout start a potom mít více štěstí než ve Spa, kde jsem také startoval z přední řady, ale zapletl se do incidentu.

Sergio Pérez, 6.
Moje poslední kolo v Q3 nebylo perfektní, ale stále dobré. Jsem velmi spokojený za tým, který získal tak silný kvalifikační výsledek. Včera odvedli skvělou práci, protože jsme v pátek hodně ztráceli. Bylo to výrazné a rychlé zlepšení a jsem co se zítřejšího závodu přesvědčený, že můžeme bojovat o další pódium.

Moniša Kaltenbornová, šéf týmu
Čtvrté a šesté místo je skvělý výsledek! Dovezli jsme do Suzuky nový aerodynamický balík a hodně jsme včera zapracovali na jeho pochopení a konečně se nám to vrátilo. Díky týmu a především také dvěma pilotům, kterřý odvedli skvělou práci. Teď je naším cílem přenést skvělý výsledek z kvalifikace do závodu.

 

FERRARI

 

Fernando Alonso, 7.
Co mohu říct jiného, než že jsem naštvaný na takovou smůlu? Ty žluté vlajky přišly v nejhorší chvíli zrovna, když jsem vjížděl do zatáčky číslo 14. Do té doby jsem měl perfektní kolo, které vypadalo na čtvrtý nejrychlejší čas dne, který by mě dostal na třetí místo na roštu. V takovém případě by závod vypadal úplně jinak, ale musíme přijmout to, co se stalo.

Neměli jsme dnes štěstí, tak snad ho budeme mít zítra. Stojíme oproti několika silným soupeřům, jako jsou Red Bully před námi a McLareny za námi, takže se musíme ohlížet na obě strany. Očekávám náročnou neděli. Hlavním cílem bude dojet – spolehlivost je klíčová – a také přivézt domů dobrý počet bodů.

Změnili jsme pár věcí na autě, ale po třetím tréninku jsme se vrátili k nastavení, protože jsme si nebyli jisti změnami. Jsem upřímně optimističtější pro zítřejší závod, naše závodní rychlost je obvykle lepší než výkon v letmém kole.

 

Felipe Massa, 11.
Jsem hodně zklamaný z toho, jak kvalifikace proběhla. Až do druhé jízdy v Q2 šlo všechno dobře, auto bylo rychlé a byl jsem spokojen s balancem. Ale najednou, když jsme nasadili novou sadu měkkých gum, jsem ztratil přilnavost na předku vozu,hned od první zatáčky a už se to nespravilo.

Nedostat se mezi top 10 jen o 21 tisícin sekundy je zklamání. Je frustrující nebýt schopen získat správný výsledek, když víte, že se můžete spolehnout na dobré auto. Rozhodně nebude snadné získat zpět nějaká místa na okruhu jako je tento, ale dáme do toho vše a zkusíme přivést spoustu bodů.

Stefano Domenicali, šéf týmu:
Rozhodně nemůžeme říct, že se na nás dnes Bůh smál! Žluté vlajky znamenaly, že Fernando nebyl schopen získat místo v prvních dvou řadách, je to všechnou součást hry, ale neznamená to, že nejsme zklamaní, alespoň momentálně. Litujeme, protože ani jedna z našich pozic na startu nereflektuje náš potenciál.

Felipe mohl také získat dobrý výsledek, musíme zjistit, co se stalo při jeho druhé jízdě v Q2, protože je divné nezlepšit čas na starých pneumatikách stejné specifikace, když dostal nové. Je jasné, že musíme změnit přístup k závododu vzhledem ke kvalifikaci.

Pokusíme se získat co nejvíce bodů bude možné a to v závodě, který bude těžký a náročný, zvlášť co se pneumatik týče. Jako obvykle, prioritou číslo jedna je spolehlivost, protože bez té nikam nedojdete.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 8.
Roztočil jsem se. Nezajímá mě, co se stalo ostatním. Jel jsem možná až příliš na hraně a ztratil zadek. Je to smůla, protože auto dobré, zatím nejlepší během celého víkendu. Pokud bude zítra v pořádku, měli bychom být schopni se posunout dopředu. Uvidíme, co se stane. 

 

Romain Grosjean, .
Včera to byl těžký den, takže vidět oba vozy v Q3 je dobré. Věděli jsme, že to bude hodně těsné a myslím, že bych mohl být ještě o místo výš, pokud bych měl čistější kolo v prvním sektoru, ale vedoucí (Red Bull) byl dnes příliš rychlý. Schází nám teď momentálně trošku přítlak, ale s pár úpravami a správnou strategií si myslím, že můžeme domů dovést solidní bodový zisk. 

 

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 10.
Před kvalifikací jsme měli hodně napilno, protože chlapci tvrdě pracovali, aby opravili auto po ranním incidentu. Nebylo to nic důležitého, ale úhel byl nešťastný a bylo hodně co opravovat - takže díky všem mechanikům, kteří mě poslali ven včas zajet kolo v P1. V autě jsem se hned cítil dobře, dostal se do Q3, což je vždy cíl. Potom jsme se strategicky rozhodli ušetřit pneumatiky a já nevyjel.

To nám dává otevřenou volbu strategie pro zítřejší závod, zvlášť, když víme, že dostanu pět míst penalizaci za výměnu převodovky. Stále je zdešancce získat body, pokud budeme mít správnou strategii. 

Paul Di Resta, 12:
Byla to celkem těžká kvalifikace, hodně provozu a i při mém rychlém kole v Q2 jsem byl trošku kompromitován ve druhém sektoru, kde jsem zablokoval kola. Stálo mě to možná jen půl desetiny, ale to byl rozdíl, který mě mohl dostat do první desítky. Když vezmu v úvahu, co se stalo včera a nedostatkem času na trati můžeme být s naším výkonem spokojeni.

Jsme blízko top 10 a máme šanci na body. Zítra budou hrát velkou roli pneumatiky a to pro všechny, ale doufejme, že naše strategie bude fungovat a budeme moct stíhat ty vepředu. Jdeme do závodu s otázkami, protože jsem nezajel kola s plnou nádrží, ale máme data z druhého vozu. 

Robert Frenley, zásupce šéfa týmu:
Byli jsme dnes dobře konkurenceschopní, od prvního tréninku po kvalifikaci, takže jsme cítili, že by auto mělo být schopné dojet v první desítce. Byl zde tlak na opravu Nicova vozu a museli jsme vyměnit převodovku. Jako vždy chlapci odvedli skvělou práci a auto vyjelo včas a Nico měl ihned dobrou rychlost.

Místo v Q3 je dobrý pokrok, přestože výměna převodovky znamená, že se posune dozadu. Paul musel dohánět ztracený čas a byl blízko top 10. Takže uděláme vše, co bude v našich silách, máme šanci na body a nechali jsme si otevřené možnosti co se strategií týče pro oba vozy.

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 13.
Byla smůla, že jsme nemohli dnes udělat víc, poté, co věci nevypadali tak špatně dnes dopoledne. Jednoduše jsme ale nedokázali poskládat všechno dohromady. Přesto, měli bychom také říct, že vzhledem k charakteristice (rychlé zatáčky) okruhu jsme nepředpokládali, že zde budeme ve skvělé formě.

Možná bych to zvládl do Q3, protože data ukazovala, že jsem ztratil dvě desetiny v zatáčce 11 kvůli provozu, ale nebyl jsem si úplně jistý, co dělal Hamilton, který jel přede mnou. Ušetřili jsme hodně pneumatik a v tomto ohledu získal z dané situace co se dalo. Teď musíme počkat a uvidíme, co se zítra stane. Rozhodně se budu snažit získat co nejlepší výsledek, když startuji z chvostu startovního pole. 

Nico Rosberg, 15.
Byl to pro nás těžký víkend. Kvalifikovat se na patnáctém místě není to, co bychom chtěli, i když získám pár míst kvůli penalizacím. Časy byly dnes těsné a je zklamáním, že jsme se nedostali do třetí části. Naše rychlost vypadala lépe při plně natankované nádrži, takže doufám, že se to zítra v závodě zlepší a já získám nějaké pozice. 

Ross Brawn, šéf týmu:
Dnešek pro nás byl výzvou a jde to bez toho, aniž bych řekl, že nejsme šťastní s tím, že naše vozy skončily v Q2. Hodně jsme pracovali během posledních pár závodů a i když jsme zkoumali výkony vozu a zlepšili naše pochopení, stále to není dostatečné na to, abychom byli konkurenceschopní. Vyvážení nebylo špatné a vypadá to, že máme lepší závodní rychlost, takže se budeme snažit zajet dobrý závod a uvidíme, čeho budeme schopni dosáhnout.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 14.
Tvrdě jsme pracovali, abychom vůz učinili konkurenceschopným, ale z nějakých důvodů jsme do dnes neposkládali dohromady. Musíme zjistit proč, ale zítra to bude dlouhý závod a já jsem optimistický. Rozdíly jsou malé a naše rychlost při dlouhých vzádlenostech vypadá povzbudivě, takže naším cílem je zabojovat o body. 

Bruno Senna, 18.
Bruno Senna se po kvalifikaci velmi zlobí na Jean-Erica Vergne, který brazilského závodníka ve svém rozhodujícím pokusu zbrzdil. To mu zmařilo snahy probojovat se do druhé části kvalifikace.

Pravděpodobně bude penalizován (Vergne – pozn.), ale to na mých šancích pro zítřek vůbec nic nezmění. Vidím to tak na 16., 17., 18. místo nebo tak nějak. Je pár míst, kde se předjíždí hůře než tady, jsme tu s takovou pozicí, takže musíme udržovat naděje naživu.

Mark Gillan, provozní šéfinženýr:
Byl to pro nás těžký den, Pastor bojoval s balancem a auto bylo proti jeho potenciální rychlosti limitováno a kvalifikoval se 14. Bruno vypadal dobře a mohl se dostat do Q2 vedle Pastora, svoje časy zlepšoval. A potom ho zablokoval Vergne a zpomalil jeho kolo o 1,6 s a to posunulo frustrovaného Bruna na osmnáctou pozici. Je zde pár penalizací, které nás posunou vpřed a jsme co se naší závodní rychlosti optimističtí. 

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 16.
Pokud bychom nebrali v úvahu startovní pozici, byla tato kvalifikace zábava. Jízda na tomto okruhu s nenatankovanou nádrží a s nejlepšími pneumatikami víkendu (nová sada) jsem si to užil. Dnes to byl boj jen mezi mnou a Jeanem-Ericem v Q2, protožeostatní byli příliš před námi. Přesto nám to neubralo na nadšení, protože na druhou stranu jsme udělali progres od včerejška a pokud najdeme další pozitivní krok pro zítřejší závod, doufáme, že budeme schopni opět bojovat o body.

Jean-Eric Vergne, 17.
Nejsem s kvalifikací příliš spokojen, protože jsem se celý víkend trápil, abych našel na voze to správné vyvážení. Pro kvalifikaci jsme možná zašli dál, než ostatní, co se nastavení týče a když není balanc správný, ztrácíte čas v rychlých zatáčkách. Doufáme ale, že zítra bue závod lepší, jako tomu většinou bývá.

A k incidentu se Sennou, dojížděl jsem Glocka při mém rychlém kole a musel jsem kvůli tomu přibrzdit. Viděl jsem, že Bruno se rychle blíží a bohžel jsem dojel v šikaně, kde není moc místa. Věděl jsem, že ho musím pustit a posunul se z cesty jak nejvíc to šlo, i když jsem věděl, že nebudu v nejlepší pozici pro výjezd ze zatáčky. Potom hodně zpomalil a já ho musel znovu předjet na rovince, jinak bych nezajel pořádné měřené kolo. 

James Key, technický ředitel: 
Dnešní výsledek kvalifikace je trošku zklamáním. Hodně jsem na voze přes noc pracovali, abychom zlepšili náš výkon v prvním sektoru, kde jsem se po celý víkend trápili, především kvůli balancu. Pracovali jsme tvrdě a piloti také udělali progres. Přesto jsem věděli, že potřebujeme víc a udělali odpoledne další krok, změnili jsme nastavení a byl to trochu risk.

Vypadalo to lépe, ale ne dost na to, aby to udělalo větší rozdíl. Druhý a třetí sektor byly mnohem lepší a celkově jsme se od startu víkendu dost zlepšili. Jak jsme viděli v posledních pár závodech, máme v neděli lepší rychlost než v kvalifikaci, protože naši jezdci předvedli skvělou práci a naučili se pracovat s pneumatikami. Proto, ze startovních pozic, které jsme dnes získali, stále můžeme zítra získat body, ale nebude to lehké. 

 

CATERHAM

Heikki Kovalainen, 19.
Dnes jsem s tím, co jsem z auta dostal, spokojen. Když jsem vyjel podruhé, tak jsem jel za Hülkenbergem a nemohl dostatečně zahřát pneumatiky na potřebnou úroveň, takže jsem v prvním sektoru rychlého kola byl trochu nedotáčivý, ale druhé dva sektory byly tak dobré, jak jen to bylo možné.

Rychlost auta bývá v neděli vždy dobrá, takže naším cílem je zajet dobrý závod a využít výhod, které se nám naskytnou. Nebojím se aut za námi. Tým dělá vše, co může, aby udržoval zlepšování výsledků, a já jim chci jakkoli pomoct. Chci zajíždět taková kola jako dnes – bez chyb, získat vše z auta a pomáhat týmu tlačit se dopředu tím správným směrem.

Vitaly Petrov, 23.
Ve třetím tréninku jsme zjistili, že s autem není všechno v pořádku, zatímco včera ve druhém tréninku bylo vše fajn. Po prohlédnutí dat jsme zjistili, že pneumatiky se nezahřívají tak, jak bychom chtěli, tak jsme udělali několik změn, které nastavení okamžitě zlepšily. V prvním výjezdu jsem se už cítil lépe a ve druhém jsem ukrojil minimálně 7 desetin z předchozího kola, ale potom jsem ve 14. zatáčce udělal chybu, a to mě stálo čas.

Navzdory tomu nejsem znepokojen tím, kde jsem skončil. Kolo, které předvedl Heikki dokazuje, že jsme o 6 desetin rychlejší než auta za ním, takže se od nich můžeme odtrhnout a snažit se bojovat s auty před námi. Toto nám zítřejší závod nabízí, s dobrou strategií a péčí o pneumatiky můžeme zažít slušnou neděli.

 

 

MARUSSIA

Timo Glock, 20.
Všechno dopadlo nakonec dobře, ale třetí trénink byl náročným začátkem dne, trochu jako v Singapuru. Máme problém s tlakem oleje a nemohl jsem moc dobře jet, což je škoda, protože jsme potřebovali dodělat finální úpravy kvůli změně teploty trati; naše auto je na to citlivé. Takže jsem se bál jít do kvalifikace zase takhle naslepo, když jsme viděli, že jsme ztratili trochu na rychlosti.

Vymyslel jsem s inženýry dobrou věc a změny zafungovaly. Zajel jsem pouze jedno rychlé kolo a udělal jsem jednu malou chybu v prvním sektoru, ale auto je v pohodě. Dostat se před jeden z Caterhamu navzdory našim výzvám, mě těší. Uvidíme, jestli ještě něco získáme v závodě.

Charles Pic, 22.
Jsem celkem spokojený s mým kvalifikačním kolem a s tím, že jsme dostáhli toho, že jsme se dostali před Caterhamy. Myslím, že stále ještě máme na to dostat něco víc z auta a budeme se na to zaměřovat dál dnes odpoledne a večer. Nyní to vypadá, že jsem o trochu méně soutěživí než v Singapuru, takže se podíváme na čas před závodem a uvidíme, co se s tím dá dělat, abychom to mohli napravit.

John Booth, šéf týmu
Myslím, že můžeme být rádi za dnešní výsledky po ranním boji zejména pro Tima, kde se ukázaly jeho dovednosti, které 100% přenesl do kvalifikace. Dosáhli jsme toho, že jsme se jak s Timem, tak i s Charlesem dostali před Vitalyho Petrova.

Nejsme tak blízko autům před námi, jak bychom chtěli, Pedro se vmáčkl mezi Tima a Charlese. Nicméně jsme spokojení s naší obvyklou tendencí zazářit více v závodě a těšíme se na zítřek a uvidíme která z možných strategií se odehraje.

 

 

HRT

Pedro de la Rosa, 21.
Dnes jsem vyjel, abych dal do jízdy všechno, a jsem rád, jak to dopadlo. Tým odvedl fantastickou práci a auto se znatelně zlepšilo. V kvalifikaci jsem zajel dvě dobrá kola; to druhé bylo ještě lepší, téměř perfektní, a tak budu zítra startovat před Caterhamem a Marusií, což je určitě úspěch.

O to líp, že je to na takovém okruhu. Musíme být víc než šťastní s tím, co jsme zvládli. Zítřejší závod pro nás bude vším. Důležité bude mít dobrou rychlost, pečovat o pneumatiky a dojet silní.

 

Narain Karthikeyan, 24.
Ráno jelo auto velmi dobře a první kola byla skvělá, ale potom jsem se roztočil a zničil novou podlahu, takže jsme se museli vrátit k té staré. V kvalifikaci jsem měl slabou přilnavost a v posledním kole jsem byl v zatáčce 130R široký. Nebyla to pro mě dobrá kvalifikace, ale auto je lepší, přesto to bude těžký závod, pokusíme se ho dojet jak nejlépe to půjde.

Toni Cuquerella, technický ředitel
Dnes jsme zvolili jiné vyvážení než včera, abychom auto více zneutralizovali a aby bylo méně nedotáčivé, a udělali jsme dobře. Skutečně jsme neočekávali, že se dostaneme tak blízko našim rivalům na takovém okruhu a bylo to příjemné překvapení být za to takto odměněni.

Pedrovy časy byly velmi soutěživé, dostal se na 103,6%, což je náš druhý nejlepší výsledek v tomto roce. Byla škoda, že Narain zničil novou podlahu a musel vyjet se starou. Tento výsledek se projevil v datech a potvrdil, že novinky, které jsme představili v Singapuru, jsou důležitým krokem kupředu. V zítřejším závodě budou hrát důležitou roli pneumatiky a nejpravděpodobnější bude strategie dvou nebo tří zastávek v boxech.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci v Japonsku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 06.10.2012 19:52 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 18 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Startovní rošt

Grafika: Startovní rošt v Suzuce po penalizacích čtyř pilotů

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud