Podle něj by kvůli možnosti aktivace DRS v trénincích a v kvalfikaci mohl v Suzuce být problém v první zatáčce a také v zatáčce 130R. "[Suzuka] je populární mezi jezdci, kteří rádi zkoušejí své nervy a zkušenosti v S zatáčkách, 130R a v zatáčce č. 1. Poslední dvě budou obzvláště letos zajímavé, protože budeme moci sledovat, kdo si dovolí jimi projet s aktivovaným DRS," říká Allison.
Po nepříliš vydařeném závodu v Singapuru Allison očekává, že budou jejich jezdci zpět v TOP 10. "Očekávám, že budeme mnohem více v boji o body než jsme byli v Singapuru. V Suzuce jsou jen dvě pomalé zatáčky. Náš R31 je mnohem více doma na rychlých tratích. Byl bych zklamaný, kdybychom nebyli mezi TOP 10 v kvalifikaci. Dalo by nám to možnost vymanit se ze zklamání ze Singapuru."
"Měli bychom být schopni dostat vozy zpět na body. Potřebujeme to - Force India nám začíná dýchat na krk a my potřebujeme pár dobrých výsledků, abychom zůstali před nimi," dokončil James Allison.
Týmový šéf Eric Boullier se také vyjádřil ohledně změn v týmu kvůli odchodu Steva Nielsena. "Část odpovědnosti po Stevovi bude přenesena na Alana Pernaneho, který je traťovým inženýrem. Navíc je částí našeho týmu také John Wickham a další změny budou oznámeny brzy. Očekávám, že přechod bude velmi hladký."
Tip: Kde bude v Suzuce umístěna DRS zóna? To se dozvíte se zde.