Velmi diskutovanou otázkou je stále spojení Williamsu s Toyotou, přičemž tým z Grove by startoval s označením motoru Lexus. Potvrzení dohody je údajně na spadnutí. Bez motoru by pak zůstal Midland, který by naopak mohl ujednat smlouvu s Cosworthem.
Tým Alexe Shnaidera však podle indicií touží po zákaznických motorech Mercedes. Automobilka si ale podle všeho nechává případnou volnou kapacitu pro plánovaný tým Direxiv v čele s Jeanem Alesim, což s sebou však nyní nese koupi některého stávajícího týmu pro zajištění startovních pozic v roce 2008.
A co Prodrive Davida Richardse? Údajně půjde o úzkou spolupráci s Renaultem. Honda bude podporovat Super Aguri jak motorem, tak šasi, podobně Red Bull a Toro Rosso.
Ve Faenze by používali příští rok letošní RB2 s motorem Ferrari, naopak Red Bull by se mohl vrátit ke spolupráci s Cosworth, který by poháněl zbrusu nový RB3 navržený Adrianem Neweyem. Případně by do projektu Red Bull v F1 mohlo vstoupit Audi z koncernu VW.
Foto: BAR Honda