Maďarsko bylo pro Renault fiaskem, když Heidfeldovi vůz (po vlastní chybě) shořel a Petrov cílem projel na nebodované 12. pozici. Tým na Mercedes průběžně ztrácí již 14 bodů, ve Spa by ale chtěl zavelet k obratu.
"Přivezeme novou podlahu, přepracované výfuky, upravené zadní brzdové kanálky, spoustu drobných změn kolem deflektorů a odlišné zadní zavěšení," prozrazuje rozsah úprav technický ředitel James Allison. "Žádná z těchto změn samostatně není ničím obrovským, dohromady ale dávají pěkný balík."
Práce na voze před Velkou cenou Maďarska (foto: Lotus Renault GP)
"Kolem tohoto roku se většina aerodynamických zdrojů přesouvá k příštímu vozu. Přivezeme novinky na auto v dalších třech či čtyřech závodech, ty jsou výsledkem výzkumu ještě před letní přestávkou. Poté již budou změny skromnější," dodává Allison.