"Velké pokroky" - Renault o přípravě vozu pro rok 2019 a cíli pro poslední závod

Petr Hlawiczka, 19. listopadu 2018, 06:30 Google+

Technický ředitel Renaultu Nick Chester promluvil o vývoji monopostu pro sezónu 2019. Týmu se podle něj v továrně daří a dosahuje velkých pokroků.

Počet komentářů:  23 komentářů (Poslední 20.11. 22:52) Napište svůj názor
Carlos Sainz s Renaultem RS18 v Brazílii

Carlos Sainz s Renaultem RS18 v Brazílii | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Francouzskému týmu se letos zřejmě mezi konstruktéry podaří skončit za silnou trojicí Mercedes - Ferrari - Red Bull na čtvrté příčce. Do konce sezóny zbývá odjet již jen závod v Abú Zabí a před pátým Haasem má k dobru 24 bodů.

Před příštím ročníkem Renault věří, že se mu navíc podaří stáhnout náskok top týmů. "Hodně se toho děje na vozu pro rok 2019 a výrobou prvního šasi jsme hodně pokročili. Máme převodovku, kterou brzy otestujeme. Dokončujeme konstrukční práce na takových dílech, jako je chlazení, zavěšení a na karosérii," oznamuje Chester.

"Naplno pracujeme na příštím roku, protože musíme projít spoustou výkresů, abychom vůz vyrobili. Máme hodně napilno a děláme velké pokroky," pokračuje technický ředitel Renaultu, jenž si přeje udržet také skvělou spolehlivost svého šasi.

img-responsive

V Brazílii přišlo zklamání, cíl Renault pro Abú Zabí je tedy jasný | foto: Renault Sport F1

"Přejeme si odjet dobrý poslední závod a rozšířit náš počet bodů na čtvrtém místě, abychom si ho pojistili. Letos jsme dosáhli velmi dobrého výsledku, když naše auto v závodech ani jednou nezastavilo kvůli problému šasi. Mohli bychom být jediným týmem, kterému se to povedlo, proto dojezd do cíle v Abú Zabí by tuto sezónu hezky završil," říká Chester.

Tým sice drží čtvrtou příčku, ale naposledy v Brazílii nezískal ani bod, zatímco Haas dojel na osmém a devátém místě. Výkonnost byla pro ředitele Cyrila Abiteboula zklamáním: "Plně se soustředíme na úkol, který je před námi. Poslední závod sezóny je pro tým velmi důležitý. Stále zbývá odvést v Abú Zabí nějakou práci a my čekáme, že sezónu skončíme tak, jak jsme ji v Austrálii začali - konkurenceschopně s oběma vozy a v nejlepší desítce," dodává.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Velké pokroky" - Renault o přípravě vozu pro rok 2019 a cíli pro poslední závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 20.11.2018 22:52 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 23 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Daniel Ricciardo se v Číně dostal díky jednozastávkové strategii na 7. místo

"Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Srovnání 13" a 18" pneumatik

"Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Pohonná jednotka Hondy

Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Mercedesy a Vettelovo Ferrari na startovním roštu v Číně

Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

Mercedes šestý rok po sobě předčí Ferrar

"Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Číně

Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Charles Leclerc v Brazílii zdolává Fernanda Alonsa

Sauber podle Leclerca nečekal, že letos bude mít tak silné auto

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

  2. Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

  3. Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

  4. "Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

  5. Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

  6. Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud