Italský výrobce, který letos nahradil Bridgestone v roli jediného dodavatele pneumatik pro F1, sklízí za své úsilí ovace. Nové pneumatiky přinesly větší počet předjížděcích manévrů a menší odstupy mezi piloty v cíli.
Paul Hembery k tomu v rozhovoru pro IBN Live uvedl: "Ostatně do Formule 1 jsme jakožto společnost vstoupili proto, že jsme chtěli tomuto sportu něčím aktivně přispět, což se zatím podle mě daří."
"Mnoho lidí mi řeklo, že závod v Číně byl jedním z nejlepších závodů, které za poslední roky viděli, což je velmi pozitivním znamením vzhledem ke zbytku roku. Pokud by se nám podařilo udržet takové závody, pak bych byl extrémně spokojený:"
Tápou ještě týmy a piloti v oblasti pneumatikových strategií? "Myslím, že ano. Je skvělé, že strategie se znovu stala důležitou součástí Formule 1 a že piloti a týmy mohli ukázat své schopnosti v této oblasti.
Zatím jsme byli svědky široké škály strategií, které měly všechny své výhody a nevýhody, podle mě to jen přispělo k intrikářství každého závodu. Stojí za to si také všimnout, že všechny strategie byly celkem těsné, což vedlo k velmi vzrušujícím finišům," dodává Hembery.