DISKUZE K ČLÁNKU Spokojenost Pirelli: Méně předvídatelné závody, tápající týmy a vzrušující finiše

Pirelli jsou se svým vstupem do Formule 1 spokojeni - podařilo se jim splnit cíl, kterým bylo zatraktivnění závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spokojenost Pirelli: Méně předvídatelné závody, tápající týmy a vzrušující finiše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 03.05.2011 09:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • PC

    XXX
    no, já to tak optimisticky nevidím!
    ti dva maníci od Pirelli by měli spíš stát po kotníky v drti z jejich pneumatik a takové pneu nemají na okruhu co pohledávat. Ty stragie se v pár dalších závodech vytříbí, tými se konečně naučí porozumět a "atraktivita" závodů půjde prudce dolů, protože nebude třeba tolik rozdílných strategií, ale jen pár drobných odchylek. Stejně tak bude doladěn DRS a Kers a velké rozdíly zmizí.
    Podle mě pořád chybí úpravy okruhů pro větší možnosti předjíždění i bez technických udělátek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Souhlasím, jak si tými pneu načtou což bude sice chvilku trvat bude po rozdílných strategiích. Vettel už neudělá stejnou chybu jak v Číně. A docela mě pobavila věta ,,podle mě to jen přispělo k intrikářství každého závodu,, nevím jestli se chce Hembery dívat na intrikaření nebo na čisté závodění.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        slovo intrika, intrikářství je zde použito asi trošku v jiném smyslu, než je u nás běžně chápáno a řekl bych že dost nešťastně. myslím, že přesnější by bylo taktika - taktizování během každého závodu.... a osobně se budu velmi rád dívat na zajímavé závody, jejichž nedílnou součástí bude i taktizování!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • schumidva

          XXX
          Já tam vidím napsáno intrikaření což dle mého znamená postranní a nečestné jednání, úskok, lest, atd. a to do sportu nepatří, to je spíš pro politiky. Já jsem pro závodění a né pro taktiku. Když někdo vyhraje titul díky boxům a né díky předjíždění soupeřů (boje o pozici) či pravému závodění není to u mne mistr světa.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            XXX
            no, vždyť píšu, že si myslím, že je intrika dosti nešťastně použitý výraz, že by se tam hodilo více slovo taktika. a ta už má v závodění zcela nezastupitelnou roli. stane se mistrem světa jezdec, který sice všechny předjede, ale zcela nezakticky mu dojde dvě kola před cílem benzín? nebo totálně zboří auto při nesmyslné snaze zcela netakticky a zbytečně předjet o kolo jezdce v posledním kole? ne, takový jezdec je hňup a ne mistr světa.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              XXX
              V originále stojí: "I think that has only added to the intrigue of each race." Raději jsem se držel původního výrazu a nezvolil volnější překlad. Nemyslel tím intriky, ale nepředvídatelnost a nejistotu, která panuje ohledně ideální nedělní strategie.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Ja si tiež myslím, že všetky okruhy, kde sa ťažko predbieha, by mali byť podrobené diskusii hlavne s jadcami tímov a tieto by mali byť zapracované do plánu úprav okruhov pre nasledujúcu sezónu. Kto iný by mal navrhovať zmeny, ako samotní pretekári ? To isté platí pre Monaco, kde niektorí sú zas proti použitiu DRS, čo je nezmysel. Veď tu sa tiež vždy predbiehalo na rovinke, pred dvojitou zákrutov do prava, pri vjazde do tunela. Táto rovinka je aj dostatočne dlhá, tak prečo nie. Bude to aj pre Monaco určitým oživením, len netreba dopredu všetko zatracovať.
      14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama