"Už během se k nám donesly pověsti o tom, že Renault zkoumá výfuky vpředu, s nimiž nakonec nastoupili, ale my jsme se jejich výzkumu nevěnovali. Rozhodli jsme, že ve zbývajícím čase se budeme opravdu snažit soustředit na naši vlastní cestu," popisuje předsezónní přípravy nového vozu konstruktér.
Jednoznačnou výhodu na straně soupeře zatím ale nevidí: "O tom je Formule 1: velmi často můžete zvolit odlišné způsoby a je přitom velmi těžké předpovědět, který z nich ponese více ovoce."
Kdo ví? Možná bude Renault pokračovat ve vývoji svých [výfuků] a dokáže z nich dostat více než my z našich. Těžko říct. Je nemožné prozkoumat všechny způsoby. Myslím, že by vás to příliš oslabilo," dodává Newey.
Dále přiznává, že je otravné slýchat neustále stížnosti na jejich křídlo, které je legální: "Pravidla ohledně toho, co můžete či nemůžete dělat s předním křídlem, jsou naprosto jasná."
Velmi nízko položené přední křídlo vysvětluje jedinečným sklonem monopostu RB7: "Rozhodli jsme se pro docela velký sklon: to znamená, že je vysoko vzadu a nízko vpředu. Ostatní, jako např. McLaren, šli opačnou cestou, jezdí s celkem nízkým sklonem. Když máte záď nízko, automaticky to znamená, že je vaše přední křídlo vysoko."