DISKUZE K ČLÁNKU Newey o výfucích Renaultu a výjimečnosti předních křídlech Red Bull

Technický ředitel Red Bullu přiznává, že předtím, než se Renault poprvé objevil s novým vozem, již slyšeli o tom, že připravují vyústění výfuků vpředu. Red Bull však chtěl jít svou vlastní cestou. Nařčení z nelegálního předního křídla jej již začínají unavovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey o výfucích Renaultu a výjimečnosti předních křídlech Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 26.04.2011 09:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Speed

    XXX
    Náklon nikdo nevěří hlavně ,že je vidět.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      moja reč, náklon nevidí len slepý.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000249

        uzivatel000249

        XXX
        Jasné, náklon je jednoznačný na fotkách, overiteľné aj tu v galérii. Len ide o to, že podobný náklon majú aj McLaren, aj Ferrari, a nejako to nestačí ... takže to nie je len v náklone ... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Panek

    XXX
    Upřesním:
    Referenční rovina je závislá na nejnižším bodu podlahy, která je definována pravidly (osy kol). Takže jestli to RB dělá jen díky náklonu, tak buď:
    1. se připravil o hodně velkou plochu na podlaze v přední části.
    2. nebo se jim to křídlo vážně "nezměřitlně ohýbá".
    3. možnost je nelegální: jejich auto změní sklon (udělá to diferenciál), díky tomu získají svojí výhodu, ale je to nelegální (nezměřitelné) nic méně NELEGÁLNÍ.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Panek

    XXX
    Tak a ona referenční rovina není rovina onoho auta, ale je to nejnižší bod podlahy. Takže ten jejich sklon im nevěří nikdo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    To není podrůměrné právěže ten náklon je velmi složitá věc může dojít až k nefunkčnímu difuzoru.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mil

    XXX
    Zajímavý postřeh. Ale jestli je palivová nádrž z hlediska podélného rozložení hmotnosti zhruba uprostřed, pak to žádný vliv nemá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Křídlo bylo rozřezáno fiou. Výhoda není samotné křídlo ,ale koncept náklonu vozu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    voľbou tuhosti pruženia sa dá nastaviť ľubovoľná poloha

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Novis

    XXX
    Podle mě díky většímu sklonu má přední křídlo redbullu daleko větší odporovou plochu, působí na něj větší síly a může se víc ohýbat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      odpor ho ohýba dozadu, ale je možné, že krídlo je ohybnejšie prítlakom vtedy, keď sa zatlačí spredu, ale to by nebolo proti pravidlám.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Novis

        XXX
        Proti pravidlům to je a neni. Podle pravidel nemá být pohyblivé a má být v určité výšce, ale ty testy jsou prostě fyzikálně nedostačující a z týhle skulinky těži redbull. Schválně bych jim to křídlo ještě naříznul jestli v něm nemaj nějakej pohyblivej element, třeba rozpěrnou tyč 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    XXX
    To pruženie tam není jedno uprostřed 12, dál už si to snad domyslíš.

    Zajímalo by mě, kdo z vás opravdu na vlastní oči viděl ohýbání toho křídla. Třeba v televizi, to je jedno. Ale kdo z vás mi řekne, o kolik se ohýbá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Špatný pocit nic takovýho není.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Stíhač

    XXX
    Mám takový pocit, že je v pravidlech jasně dáno, jak vysoko nad povrchem trati musí křídlo být, tedy jejich zdůvodnění je bnesmysl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      V pravidlech je dána pouze minimální výška nad referenční rovinou (spodní část podlahy bez skid-blocku - právě dle jeho opotřebení se rozpoznává, zda monopost nebyl příliš nízko). Přední křídlo se tedy může vznášet nad povrchem trati v libovolné výšce: 0,5 metru nebo klidně i 0,001 mm.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000152

    uzivatel000152

    XXX
    V tom je právě ten vtip, neříci úplně všechno, ať si ostatní lámou hlavy, pokud to vůbec chtějí kopírovat. Princip fíglu sice byl ozřejmen, ale ta další kouzla, zůstávají utajena, až skryta.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    přijít na ohyb křídla u konkurence tak už je mají všichni,málo jse snaží 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • unknown

    XXX
    dotaz na redakci prosím Vás myslíte si že,(i kdyby teoreticky red bull podváděl) ,že by mohla být ta "neporazitelnost " zakletá v předním křídle? Může dát přední krídlo až takovou výhodu??? Jen mě zajímá Váš názor na věc děkuji

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama